דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאזדה 3 בזול 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3046 פעמים ]

הדגם הנפוץ בארץ מאזדה 3 בחרנו לתאר קניה של מאזדה 3 כיוון שזה המכונית הנפוצה ביותר בישראל. הדגם הראשון שנתן את ההתקדמות של מאזדה 3 בישראל הוא ה-323, מדגם זה נרכשו כ-150 אלף חתיכות בעשור האחרון, מספר שלא נראה דומה לו באף דגם נוסף במשפחה. בעשור הנוכחי מאזדה עברה לחסותה של תאגיד פורד העולמי ודלגה על המשבר שכמעט ואיים על קיומה. לאחר ההצלחה מאזדה משיקה דגמים משפחתיים וקופה שעונים על דרישות שונות. מבחני נהיגה שונים מוכיחים כולם כאחד על כך שהמאזדה 3 הוא הדגם המתאים ביותר לאדם הממוצע, במיוחד בישראל הרכב משמש למשימות מרובות, אנשים לוקחים עם אותו הרכב את הילדים לפעילויות ובסוף השבוע נוסעים על האוטוסטרדות לצפון כדי לסוע על דרכי עפר על עבר מסלולי טיול. ליסינג מימוני נבדוק את האופציה לקניה של מאזדה 3 על ידי ליסינג מימוני. רוב גופי הליסינג יחזיקו כיום במאזדה 3 בצי הרכב שלהם בשל הביקוש הרב והכדאיות הרבה לשני הצדדים.
אז מזה ליסינג מימוני ? ליסינג מימוני היא שיטה למימון רכב בשיטה של תשלומים המתפרשים על חודשים רבים. בהסכם הליסינג נקבע זמן שכירות קבוע מראש, בקיצה של תקופה זו בוחר הלקוח האם להשיב את הרכב לחברת הליסינג או לקנות את הרכב מהחברה בסכום שנרשם בראשית תקופת ההתקשרות. בדרך של ליסינג מימוני חברת הליסינג לא לוקחת אחריות על התחזוקה הקבועה של האוטו ובכך מסוגלת להוזיל לצרכן את מחיר ההשכרה, מה שיוצר תנאים שמתאימים ללקוח ממוצע אשר מעוניין במכונית ללא השקעה של ממון התחלתי גדול.
למה זה כדאי גופי הליסינג הן לרוב חברות בעלות ציי רכב ענקיים, לא מדובר על החברות הבינוניות להשכרת רכב, חברות אלו יכולות להציע ליסינג מימוני רק שהן יאלצו לערב גוף פיננסי בכדי לקיים את התקנות הפיננסיות ובכך יקפוץ מחיר הליסינג. מצד שני חברות ההשכרה הגדולות יכולות להציע את המימון באופן עצמאי, ובכך לחסוך את התשלומים שמתלווים לגופים בנקאים. עוד יתרון של החברות הגדולות הוא במגרש הרכבים שיש להם, ללקוח יש את האפשרות להגיע לצי הרכב של חברות הליסינג המימוני ולבחור רכבים שונים, ביניהם הדגמים הנפוצים והיותר משתלמים בשוק כמו המאזדה 3 ורנו מגאן. ניתן לסמוך על כך שרכבים אלו מוכיחים את עצמם לאורך תקופה, דגמים כמו המאזדה 3 אשר ישתלמו לחברת הליסינג ישתלמו גם ללקוח ובכך נוצר מצב בו הצרכן מקבל כמו מיון מוקדם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב