כל בעל עסק יודע כבר שכדי למנף את העסק שלו כדאי לבנות אתר אינטרנט שיעיד על העסק וייפנה לקהל לקוחות פוטנציאלים רחב יותר. לא פשוט להשקיע באתר לעסק שלך, כבכל כלי תקשורתי, האתר חייב להיות דינמי, חד ומעניין, אך עם זאת מקצועי וענייני.
כלי שיווקי מאוד פשוט ומומלץ, עליו נסביר בהמשך, הוא הכלי של כתיבת מאמרים ופרסומם באתר שלך, או באתרים המיועדים לפרסום מאמרים בחינם ובאופן מקצועי לרווחת הכלל. אם כן, מדוע כדאי לכתוב מאמרים מקוריים העוסקים בשירות אותו אתה מבקש למכור ללקוחות? הסיבות הן רבות ומגוונות, החל מהעובדה כי אנשים רבים מעדיפים להיות "הדוקטור" של עצמם ומתעניינים בעצות ובכלל זה, במאמרים מקצועיים, אשר ינחו אותם לעשות זאת בעצמם. מכאן תתכנה שתי אפשרויות, כדלקמן: האפשרות הראשונה היא שהם אכן יצליחו בכוחות עצמם, אך יזכרו לטובה את העזרה שקיבלו, יפנו בעצמם בעתיד לאתר שלך או לבעל העסק ישירות, או ישמחו להפנות ולהמליץ לאחרים להיכנס ולהתרשם לטובה, בדיוק כמוהם.
האפשרות השנייה היא שאותם אנשים לא יצליחו להסתדר בכוחות עצמם, ולכן יישכרו את השירות המוצע באתר ומכאן הדרך להשגת לקוחות מרוצים סלולה ובידיך שלך. זאת ועוד, חשוב להבהיר כי שפע העסקים הקטנים הקיימים ומשווקים היום ברשת הוא כל כך עצום, ולכן יש להשקיע מאמצים רבים לקידום העסק ומילות המפתח במנוע החיפוש. הסיכוי להופיע בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל גדל, ככל שיש יותר הפניות וקישורים לאתרך, ובאופן ישיר עסק שלך. אחת הדרכים המבטיחות קידום כזה, המכונה "קידום אורגני", היא באמצעות הוספת לינקים מוטמעים במאמר קידומי. חשוב להקפיד שהמאמר ייכתב באופן ענייני ומקורי, ויענה לתנאי האתיקה של כלל כותבי המאמרים, אם בחרתם לפרסם מאמרים בחינם באתר המיועד לשם כך. בדרך כלל כל מאמר אקדמי יכיל בין 250 עד 300 מילה מינימום, והקפדה על עריכת תוכן, כותרת רלוונטית ופיסוק נכון, עשויה להביא את העסק שלך לקדמת הבמה.