דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות וירטואלית משלך 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2199 פעמים ]

החלטת להקים חנות באינטרנט - חנות וירטואלית - מצוין, כנראה שהחלטת נכון משום שכיום עסק שאינו קיים באינטרנט משמיט אחוזים ניכרים מיכולת החשיפה שלו לקהלי צרכנים שונים, האינטרנט כיום מהווה מדייה שיווקית חשובה מאד שלא רק חושפת את העסק שלך לקהלים שלא היו זמינים לך קודם אלא גם ממצב את העסק שלך במקום גבוה יותר.

להקמת חנות וירטואלית כמו לכל דבר בחיים ישנם ייתרונות ובצידם גם חסרונות, חשוב לציין שהייתרונות עולים על החסרונות אלפי מונים אם משתמשים בכלי הזה בצורה מושכלת.

אז מה בעצם הייתרונות של חנות וירטואלית? כאמור ישנם ייתרונות רבים, למעשה הם כל כך רבים שבחרתי שלושה ייתרונות מרכזיים להעלות במאמר זה:

1. מיצוב העסק שלך - "מה...אין לכם אתר?" אם אין לך עדיין חנות וירטואלית לעסק שלך כנראה שכבר שמעת את המשפט הזה פעם או פעמיים, דור הלקוחות של היום הוא דור אינטרנטי, עסק שאין לו חנות וירטואלית ממצב את עצמו כעסק "לא מעודכן, לא מתקדם" - על מנת למצב עצמך גבוה ככל הניתן חשוב שתהיה באמתחתך חנות וירטואלית גם כן.

2. יכולת צמיחה בלתי נגמרת - חנות וירטואלית מעניקה לך את היכולת למכור ללא שום מגבלה גאוגרפית, אתה יכול למכור את מוצריך בארץ או בחו"ל ובאמצעות חברות השילוח הרבות כיום זה גם פשוט מאד וזמין מאד, יכול מאד להיות שלמוצר שלך יש ביקוש רב בארצות מסויימות מסיבות כאלה ואחרות, באמצעות חנות וירטואלית מותאמת תוכל להגיע ללקוחות אלו ולמכור להם את מוצריך.

3. חשיפה ללקוחות שלא היו בהישג ידך עד כה - יכולת החשיפה שלך לקהלים כיום מוגבלת ללא השימוש בחנות וירטואלית משום שקהל הלקוחות שלך מסתכם בקהל שנמצא באזור הגאוגרפי שלך, החנות הוירטואלית פותחת בפנייך עולם שלם של לקוחות שתמיד רצית להגיע אלייהם ולא יכולת אם מבחינה גאוגרפית או משום שלא הכירו אותך עד כה, ייתרון נוסף במסחר באינטרנט הינו שאתה יכול לקבוע את המיקוד של הלקוחות: חתכי גילאים או עיסוק למשל או  אנשים המחפשים מוצר מסוים.

 

כידוע כמו בכל דבר בחיים אין ייתרונות ללא חסרונות אך בתחום זה אפשר לומר כי ישנו חסרון אחד שחשוב שתכיר, נסביר אותו דרך ההקבלה הבאה: אם תקים חנות בעולם המציאות ברחוב כלשהו בעיר כלשהי, ריק מאדם ככל שיהיה אותו הרחוב עדיין מידי פעם יעברו אנשים וכנראה שמישהו ייכנס לחנות שלך וייקנה מוצרים, חנות וירטואלית לעומת זאת היא בעצם אוסף של דפים מתוך מיליארדי (או אף טריליוני) דפים שמאוחסנים על מחשב כלשהו, אם לא תגרום לדפים אלו להיחשף לגולשים באינטרנט בצורה כלשהי כנראה שחוץ ממך ומקרוביך אף אחד לא ייראה אותם לעולם והשקעתך בבניית החנות לא תישא פירות, כאמור ישנם עוד כמה וכמה חסרונות להקמת חנות וירטואלית אך הם שוליים מאד אם שמים מנגד את הייתרונות והפוטנציאל הגלום בחנות כזו.

זכור, בכל דקה נתונה ישנם מיליארדי גולשים ברחבי העולם המחפשים לקנות משהו - יכול להיות שהמוצר שלך זה מה שחלקם מחפשים, הקם חנות וירטואלית עוד היום ותוכל לגלות עולם אדיר של לקוחות שלא הכרת קודם.

אלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב