דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי למתחילים - חלק ב': אפשרויות 

מאת    [ 06/02/2011 ]

מילים במאמר: 822   [ נצפה 2479 פעמים ]

שיווק רשתי למתחילים – חלק ב': אפשרויות

מטרת מאמר זה לאפשר לכל מי שמתעניין בהכנסה נוספת או בהקמת עסק עצמאי, לכל מי שמעוניין בעבודה מהבית או לכל מי ששמע על שיווק רשתי אבל לא ממש יודע מה זה – להבין בדיוק במה מדובר.

בחלק א' של המאמר עברנו בקצרה על ההיסטוריה של תעשיית השיווק הרשתי ועל חוקי היסוד שנקבעו במה שמכונה עד היום פסיקת AMWAY. אין ספק היום שהשיווק הרשתי זו התעשייה המתפתחת ביותר בעולם, וכל יום מצטרפים אליה משווקים רבים על פני הגלובוס.

בחלק זה, שהוא חלק ב' של סדרת "שיווק רשתי למתחילים" אתייחס לאפשרויות השונות העומדות בפני מי שמעוניין בהכנסה נוספת או בעבודה מהבית.

למה אנשים בוחרים להצטרף לשיווק רשתי?

העולם היום משתנה במהירות. מה שהיה בטוח אתמול, ייתכן וייעלם מחר. חברות נסגרות, מתמזגות, עוברות לייצור זול באסיה או באפריקה, מקומות עבודה שפעם היו בטוחים כבר לא קיימים, קרנות פנסיה נפגעות, בורסות קורסות, בנקים נסגרים ומדינות פושטות רגל.

למרות שבכל מקום מדברים על בטחון כלכלי, רוב האנשים לא יודעים מה הם צריכים לעשות כדי ליצור לעצמם עתיד בטוח יותר ומהן האפשרויות העומדות בפניהם.

איך אפשר להרוויח הכנסה נוספת?

אז אם אתה שכיר, שמבין שהוא צריך לייצר לעצמו הכנסה נוספת כדי להבטיח את עתידו הכלכלי, סביר להניח שאתה בוחן את החלופות הבאות:

א' – השקעה בנדל"ן

זהו פתרון מצויין ליצירת הכנסה חודשית קבועה שלא דורשת עבודה רבה, ומאפשרת ליהנות מהפירות שלה לאורך שנים. השאלה היא, כמובן, אם יש לך מספיק כסף כדי לרכוש נכסים מניבים שייצרו עבורך את ההכנסה שאתה צריך. לרוב האנשים אין מספיק כסף לגמור את החודש, לא כל שכן להשקיע בנדל"ן...

ב' – השקעה בבורסה

להשקעה בבורסה יש כמובן יתרונות רבים, אולם במקביל ישנם לא פחות חסרונות. הנקודה הקריטית הראשונה כשבאים לבחון את האפשרות לייצר הכנסה נוספת בעזרת הבורסה היא כמה כסף יש לנו להשקיע. אם לא מדובר בסכום משמעותי – סביר להניח שגם הרווחים יהיו זניחים, ולא נוכל לבסס על זה את הבטחון הכלכלי ואת העתיד שלנו. בנוסף, אסור לשכוח שהשקעה בבורסה מעלה מאד את הסיכון להפסד כספי ולאיבוד כל החסכונות, ודוגמאות לכך לא חסרות.

ג' – עבודה נוספת, שעות נוספות

רוב האנשים שצריכים עוד כסף בנוסף למשכורת מנסים לעשות זאת על ידי מציאת מקור הכנסה נוסף, אולם אליה וקוץ בה – אם הם עובדים במשרה מלאה לא נותר להם מספיק זמן פנוי כדי לעבוד ולהרוויח סכום משמעותי, הם נשחקים מהר, וגם אם יש עוד קצת כסף בבית – אין להם זמן ליהנות ממנו. רוב המעסיקים לא מאפשרים היום לעבוד שעות נוספות מכיוון שגם הם נאלצים לצמצם עלויות.

ד' – הקמת עסק עצמאי

ישנם אנשים "אמיצים" שמחליטים להתנתק מהבוס ומכרטיס הנוכחות ופותחים לעצמם עסק. בדרך כלל מדובר בעסקים קטנים הפועלים מהבית, כגון קוסמטיקאית, שרברב, טכנאי מחשבים וכו', ולעיתים במשהו גדול יותר כמו פתיחת בית קפה, מוסך או חנות נעליים.

בכל המקרים הללו יש בעיה אחת משמעותית – ההכנסה תלויה ישירות בעבודה שתעשה. כלומר, אם את קוסמטיקאית ויצאת לחופש – לא עבדת אז בעצם הפסדת כסף, אם אתה בעל מוסך ולא הגעת לעבודה – סביר להניח שכשתחזור תמצא בלאגן בעסק שלך. כלומר – אתה שכיר של עצמך, אבל בלי כל ההטבות המתלוות לשכיר (דמי הבראה, חופש, חופשת לידה, מילואים וכו')

מהר מאד מוצאים עצמם אנשים אלו מתוסכלים כי החלום לעצמאות ובטחון כלכלי מתנפץ להם מול העיניים. הם פשוט עובדים קשה יותר, מחוייבים יותר לעסק שלהם, תלויים בלקוחות או בספקים, עובדים סביב השעון ולא נהנים לרגע מהעצמאות והחופש עליהם חלמו.

שיווק רשתי הוא הפתרון הטוב ביותר להכנסה נוספת וליצירת בטחון כלכלי

יש דרך אחרת, טובה יותר, להגיע להכנסה חודשית קבועה ויציבה, לבטחון כלכלי, תוך כדי עבודה מהבית וללא הוצאות כספיות ומסוכנות. הדרך הזו היא הקמת עסק של שיווק רשתי. השיווק הרשתי מאפשר לכל אדם לבנות לעצמו הכנסה יציבה שהולכת וגדלה עם השנים ואינה מושפעת מהעליות והירידות של הכלכלה העולמית. הקמת עסק של שיווק רשתי אינה דורשת השכלה קודמת, תואר או נסיון. כל אחד, בכל שלב בחייו, יכול להכנס לתחום ולהתחיל לבנות לעצמו תזרים הכנסה נוסף.

עסק של שיווק רשתי הוא Turn Key Operation – כלומר "המפתחות בפנים". החברה דואגת לכל הלוגיסטיקה, לעבודה מול המכס, משרד הבריאות, למלאים, להנהח"ש, למו"פ ובעיקר – למוצרים מעולים שהם הדלק שמניע את כל העסק הזה. כל שנותר למשווק לעשות הוא להשתמש במוצרים, לספר עליהם לאחרים, למכור אותם וללמד את השותפים שלו לעשות את אותו הדבר בדיוק.

עסק של שיווק רשתי הוא עסק שלכם. אף אחד לא יוכל לפטר אתכם, עלות ההשקעה נמוכה, החברות מספקות מערך הדרכות והכשרות מקצועיות ואתם יכולים לעבוד בשעות שמתאימות לכם ולבנות את הבטחון הכלכלי בקצב שלכם. זהו העסק היחיד המאפשר יציבות כלכלית בזמן מיתון.

אז במקום להשקיע כספים בהקמת עסק חדש או להחליף את הזמן היקר שלך בשכר נמוך – הקם לעצמך עסק של שיווק רשתי ותהנה מהכנסה פאסיבית שתלך ותגדל עם השנים, מחופש בחירה תוך כדי עבודה מהבית, והכי חשוב – מבטחון כלכלי.

במאמר הבא שהוא השלישי והאחרון בסדרה "שיווק רשתי למתחילים" אדון בשאלה מה צריך לדעת כדי להצליח בעסק של שיווק רשתי.

לחץ כאן להמשך המאמר


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.


 www.aloe-forever.co.il



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב