דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נוטריון חשיבותו של הניסיון 

מאת    [ 06/02/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1462 פעמים ]

מאחר ומדובר במקצוע מאוד מורכב ובתפקיד המחייב את העוסק בו להיות מורשה ומוסמך, הרי שניסיונו של נוטריון הוא נקודה שחשוב להקדיש לה כמה שיותר תשומת לב. מדובר בתפקיד שגם כך דורש לא מעט נתונים רציניים וקפדניים בכדי לקבל את אישורי הוועדה המפקחת עליו ולהתמנות אליו. לכן מעבר לאמינות והמקצועיות נדרש מכל מי שמציע את שירותיו לאזרחים ישראלים רבים להיות גם די מנוסה בתחום. ניסיונו של נוטריון מוסמך ואיכותי יכול לבוא לידי ביטוי בכך שהוא יכול לבצע את הפעולות הנדרשות בצורה הרבה יותר ממוקדת והרבה יותר מהירה. היכולת שלו להתאים את פעולותיו השונות, כמו תרגומים ואישורים שונים לבית המשפט וכד', היא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין שירות איכותי לכזה שאינו מספק את כל מה שהלקוח באמת צריך. נוטריון מיומן ואיכותי משיג את מטרותיו של הלקוח שלו בעזרת היכרותו המעמיקה עם הנהלים ובעזרת ניסיונו הרב שיכול לסייע לו לקצר תהליכים מסורבלים בצורה חוקית ונכונה.

 

נוטריון  כיצד נקבעים המחירים ?

בכל הקשור למקצועות חופשיים שונים הרי שאנו כלקוחות תמיד דואגים לנושא התשלום הכספי. כולנו יודעים כי שירותיהם של רופאים פרטיים, מהנדסים, ועורכי דין הם שירותים שבשום קנה מידה אינם נחשבים לזולים. יש לכבד את מקצועיותם של אנשים אילו, אך לעתים העלויות בשימוש בשירותיהם הן כאלו המכבידות לעתים על הכיס. חשוב לציין כי בכל הקשור לתעריפים שאותם יכול לגבות נוטריון מוסמך,הרי שהם כאלו הקבועים בחוק והם אינם שרירותיים. החוק קובע תעריפים שחלים על כל מי שהוא נוטריון הפועל במדינת ישראל. מי שזקוק לשירותיו של איש מקצוע זה יכול לבדוק את התעריפים שהמדינה קבעה ולדעת האם הוא משלם בהתאם אליהם או שמא הסכום שנגבה ממנו אינו עומד בקנה אחד עם דרישות המדינה. מאחר ובעל מקצוע זה נחשב לאמין מאוד הרי שקלושים הסיכויים שדבר כזה יקרה, אך אף פעם לא מזיק לבדוק מעט "בציציות".

 

נוטריון  התייחסותו של בית המשפט:

לעתים שירותיו של איש מקצוע נדרשים אל מול ערכאה מסוימת של המדינה. כך במקרה של היעזרות בשירותיו של נוטריון. בעל מקצוע זה מקבל את אמונו של בית המשפט בישראל, כשכל מסמך שהוא חתום עליו מהווה אישור למקוריותו של המסמך ואישור לזהותם של מי שחתומים עליו. כך הוא גם מעיד כי מי שחתם על מסמך מסוים עשה זאת ללא כפייה כלשהי אלא מרצונו החופשי, מאחר ודבר זה חשוב מאוד לעניינו של בית המשפט. מסמכים שונים המגיעים מטעמו של נוטריון הם כאלו המשמשים כראיות בבתי המשפט וגם אצל רשויות אחרות בישראל ומחוצה לה. כל חתימה של אדם מוסמך זה מקבלת משקל מחייב בבית המשפט, כל עוד הכול נעשה בהתאם לחוקים הנוקשים שקבעה מדינת ישראל בנושא זה.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב