דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חברה לבניית אתרים או פרילנסר 

מאת    [ 05/02/2011 ]

מילים במאמר: 795   [ נצפה 2387 פעמים ]





אז לפני שנוציא את הערנק ונשלם מכספנו הטוב לבונה אתרים כזה או אחר כדי לעשות מחקר שוק.


נתחיל מהגרוע לטוב.

פרסומות:הלקוח ראה פרסומת בגוגל (לינקים ממומנים בצד בד"כ) או שנכנס לאחד מהאתרים שהופיעו במקום הראשון לאותה מילת מפתח,הראשון הוא לא אידאלי בעני כי אותה חברה היתה צריכה פרסום ממומן ויקר (בגלל התחרות) כדי להגיע ללקוחות,אז סביר להניח שאן להם יכולת לקדם את עצמם בצורה אורגנית ומן הסתם גם את הלקוחות שלהם, לכן גם הלקוח יצתרך פרסום ממומן ויקר כדי לקדם את האתר שלו.

במקרה השני של חברה לבניית אתרים שקידמה את עצמה בצורה אורגנית. כאן זה לא חד משמעי ,יכול להיות שהם באמת עבדו שנים רבות וכשות כדי להגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפש הרלוונטיות. זה קצת יותר אידאלי וסביר להניח שהם יוכלו להציע את אותו שרות ללקוחות שלהם מה שיביא הרבה גולשים לאתר הלקוח בעזרת מחקר מילות מפתח מתאימות לתחום של האתר וקידומו באותן מילות מפתח.

בצד השללי של זה,יכול להיות שזה אדם שרימה את המנוע חיפוש באיזשהו תרגיל שהמנועי חיפוש לא גילו עדיין (קיימות מעט שיטות כאלה ולא מומלץ בכלל),גורל של אתר כזה הוא להתגלות ע"י המנוע חיפוש ולקבל באן ולהגיע לסוף תוצאות החיפוש ולהיות הראשון בבידוד. מן הסתם זה לא אדם שיש לעשות איתו עסקים,למרות שהאתר שלו מעוצב היטב.

הפתרון פשוט,למי שמחפש ככה חברה לבניית אתרים הייתי ממליץ על מחקר שוק קטן ולראות מי הכי מתאים.

לוח דרושים: סתם לוח דרושים זה לא אידאלי בכלל, אכשו ישנם לוחות דרושים לחיפוש פרילנסר,חלקם עולים כסף חלקם לא וכולם מפוצצים בפרילנסרים רעבים (לפחות אלא שיופיעו ראשונים בתוצאות חיפוש).

כאן זה אידאלי למי שמחפש פרילנסר לעומת חברה לבניית אתרים.

ללעבוד עם פרילנסר יש יתרונות וחסרונות רבים, החסרון הברור זה שזה בן אדם אחד ואן שום ערבות לעבודה שלו "אם הוא לא יהיה בעסק בעוד חצי שנה","כמה זמן הוא בכלל בעסק?" אמינות וכדומה.

ישנם גם פרילנסרים מוכשרים וישרים כמו סרגל, אבל יש רוב אדיר של בררה. כאן צריך לבחון כמות של פרילנסרים כדי למצוא את הכי מתאים.

ישנן גם חברות לבניית אתרים באותם אתרי פרילנסרים שלקחו טרמפ על הנישה של "מחפש פרילנסר לבניית אתרים", אן הרבה מה להגיד על אלא מלבד כול הכבוד על הראש פתוח וניצול הזדמנויות.

כאן גם דרוש הרבה סינון ומחקר על המי ומה.


המלצות: השיטת פרסום הכי טובה מסתבר, מפה לעוזן,raport מידי וכבונוס לא עולה כסף.

יש את שיטת התוכנית שותפים ,שמקבלים תשלום על הפניה, במקרה הזה הפרסום הזה עולה כסף.

יתרון נוסף הוא סגירת מכירה יותר קלה בגלל המלצה.

אני לא אומר שכולם שקרנים ונוכלים,אולי באמת ובתמים אותו לקוח מרוצה העביר אליכם את המידע הזה מתוך כוונה תמימה לסייע.

יכול להיות שהוא מרוצה ולא מבין כלום מהחים שלו? יכול להיות שאותה חברה לא תתאים לצרכים שלכם.

הכול יכול להיות, לכן לסמוך על המלצה בעיוורון היא לא הדרך פעולה האידאלית, אבל המלצות יכולות להראות שאותה חברה כן מצליחה במידה מסוימת, עובדה ממליצים על השרותים שלהם.

זה בהחלט עדיף על להסתמך על פרסומת כלשהי או איזה כמה פרילנסרים רעבים שקפצו על הצעת עבודה.

האחרים:

לפרסם איזה הודעה הזויה בפורום בוני אתרים ולהציע אחוזים מהרווחים של האתר כתשלום...ממה שאני ראיתי אף אחד לא קופץ על זה בד"כ לפחות לא האנשים האיכותיים.

אכשו אפשר לפרסם הודעה נורמאלית,אכשו זה יביא חבורה לא קטנה של חברות ופרילנסרים שרעבים לעבודה.

פניה לבונה אתרים דרך הבלוג שלו, אדם שכתב או העתיק מאמרים כדי לפרסם את עצמו כבונה אתרים ולהגיע ליותר לקוחות,כאן אן לי הרבה ידע מלבד המלצה של thread lightly שזו גם ההמלצה הכללית שלי בכול הנושא לא משנה איך תמצא את בונה האתרים.

קצת על מחקר

אז מצאתם משהו שמוצא חן בעינכם בין אם זה חברה או פרילנסר . איך לבחון את היכולת שלו?

סתם להסתכל על תיק עבודות לא עוזר, ברמה בסיסית כדי להכנס לחלק מהאתרים שאותו בונה אתרים בנה ולהשתמש בכלים של גוגל ואחרים בשביל לבדוק מה הדירוג שלו באינטרנט, אפשר לבדוק ולידציה של האתר,לבדוק איך הוא נראה בדפדפנים השונים.

אפשר כמובן לפנות לחלק מהלקוחות דרך האתרים שלהם ולשאול על אותה חברה לבניית אתרים, דברים כמו מחירים שרות או כמה לקוחות באו דרך האתר שלהם דברים בסגנון. זה לא הכי אוביקטיבי שיש,אז אפשר להוריד את זה ממחקר, לא קריטי.

כאן זה כבר דורש ידע תכני מנמלי בשביל להבדיל בין עבודה איכותית או לא.

כמובן שעדיף לבדוק כמה חברות ופרילנסרים ולשאול את ההצעות שלהם.

אפיון

כמו כול פרויקט גם בנית אתר דורשת אפיון, איזה סוג אתר צריך (אתר תדמית, חנות וירטואלית,פורטל וכו).

איך הכול אמור להראות,אינטרקטביות של האתר וכו.

זה לא ממש דורש ידע תכני , רק פירוט ברור של הפרויקט והמטרות שלו.

כמובן שאדם צריך לענות על כול השאלות האלא לפני שהוא בכלל חושב על לגשת לחברה לבניית אתרים,צריך לדעת מה אתם רוצים בדיוק וגם לברר כמה דבר כזה עולה בשוק הזה (המחירים יכולים להשתנות מחברה לחברה מכמה אלפים לפחות או יותר).

מתכנת ווב מעצב אתרים עם נסיון בseo




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב