דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידות של טבעות אירוסין 

מאת    [ 05/02/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2915 פעמים ]

המידות של טבעות אירוסין אינן מידות מסתוריות שיש לנחש. ניתן לאמוד אותן בדייקנות ובכך להימנע ככל האפשר מעיכובים או משינויים מאוחרים וסרבול מיותר. כל תיקון מאוחר, ובמיוחד בטבעות אירוסין משובצות יהלומים, יקר ומורכב.

 

מנהג חילוני ידוע הוא להעניק טבעות אירוסין בהפתעה, על כן טבעות אירוסין נרכשות לרוב בהסתר מבלי שהצד לו מיועדת הטבעת נמצא בעת מעמד הרכישה ויכול לשמש מודל מדידה מיידי.

עוד על טבעות אירוסין:

איך לבחור טבעות אירוסין

המשמעות של טבעות אירוסין

המידה שממולצת היא לא הדוקה מדי ובוודאי שלא רופפת, בל תחליק חלילה ותלך לאיבוד.

ישנן שיטות וטבלה (בתחתית דף זה) שיעזרו לכם למצוא את המידות המתאימות והנכונות של טבעות אירוסין.

 

השיטה האלטרנטיבית, הפשוטה והמדוייקת ביותר היא לנהוג בערמומיות מסויימת, מפני שיש להיות זהירים, על מנת שלא להרוס את ההפתעה, ורק למען המטרה הטובה והחשובה, אפשר פשוט להגניב טבעת מתיבת התכשיטים של מושא ההפתעה, שתואמת את המידות שלו. להגיע עם הטבעת לחנות התכשיטים כבר יהפוך את כל הרכישה לפחות מותחת.

 

האפשרות הנוספת היא לקחת טבעת מתאימה, ולסמן את מידת הקוטר הפנימי שלה. האופן הפשוט לעשות זאת הוא להניח את הטבעת על דף הנייר ולסמן בעזרת כלי כתיבה את הקוטר הפנימי. אז למדוד את הקוטר, שני קצותיו המרוחקים של המעגל, ולהתאים לטבלה בתחתית הדף, שצורפה לשירותכם.

 

באופן השני נדרש שיתוף פעולה מהצד השני. בשיטה זו יהיה יותר קשה ליישם אותה בהחבא. בשיטה זו יש למדוד את אצבע המושא. את המדידה אפשר לערוך בעזרת עזרים רבים ומגוונים: סרט מדידה, חוט תפירה, רצועת נייר וכדומה. ברגע שהתקבלה המידה, שוב, הולכים לטבלה ונעזרים בה לקבלת התוצאה הסופית שתשמש אותנו בעת הרכישה. אם כבר הצד השני מעורב בהחלטה וברכישה וזאת איננה הפתעה, ויכול להתלוות לרוכש מפני שבחנות התכשיטים קיימים עזרים מיוחדים למדידת קטרים, שלוקחים בחשבון גם את עוביים של עיצובים מיוחדים לדוגמה.

 

הבעיה היא באמת כאשר המטרה היא להפתיע, ולא ניתן בשום אופן להשיג את המידה ישירות מהצד השני. אז עלינו להיות יצירתיים ולתור אחר דרכים משלנו. אפשר למצוא קרוב משפחה, ידיד או מכר שבעל מידות גוף זהות. סביר להניח שגם היקף הקמיצה יהיה זהה או לפחות קרוב במידה למושא ההפתעה. אפשר גם לצרף לרכישה אדם קרוב שמכיר היטב את הצד השני.


חשוב מאוד לזכור במקרה והמידה היא משוערת בלבד ולא נלקחה בצורה מדוייקת, חשוב לבדוק שישנה בכלל אפשרות כזאת לערוך שינויים מאוחר יותר. ישנן טבעות אירוסין שעיצובן או כל סיבה אחרת לא מאפשר זאת.

הרגע של רכישת טבעות אירוסין הוא רגע מרגש. טבעות אירוסין ילוו את אתכם שנים רבות וארוכות ועל כן חשוב לרכוש אותן במידה נכונה ומדוייקת ככל האפשר.

הוד מקבילי, מעצב טבעות אירוסין, טבעות נישואין ותכשיטי כלה, כותב בלוג טבעות אירוסין, בוא ניתן להתעדכן בכל החידושים וטיפים לבחירת טבעות אירוסין, נישואין ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב