דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות נופש לברצלונה 

מאת    [ 04/02/2011 ]

מילים במאמר: 294   [ נצפה 2617 פעמים ]

חופשות לברצלונה הפכו בשנים האחרונות לאופציה אהובה ע"י רבים. שנים רבות לאחר שזוהר ארגוב שר "הו ברצלונה ברצלונה, על כלי מיתר, עם גיטרה ומנדולינה", תיירים רבים ממשיכים את דרכו של ארגוב ומטיילים בעיר. נופש בברצלונה מאפשר ביקור בכמה מהמוזיאונים המפורסמים בעיר, טעימה מהמטבח הקטלוני המעולה, וכן נהוג לסיים חבילות נופש לברצלונה עם התנסות בריקודי פלמנקו סוערים.

העונה האידיאלית ביותר עבור חבילות נופש וכן חופשות לברצלונה מתקיימת בין החודשים יוני עד אוגוסט. בנוסף, במהלך חודש מאי ניתן גם למצוא מחירי טיסות במחירים אטרקטיביים במיוחד. חופשות בברצלונה מתקיימות במסגרת טיסות לעיר, וכן ניתן להצטרף לאחד ממסלולי הקרוזים השטים ברחבי הים התיכון, ועוברים בערי ספרד ואיטליה.

מומלץ להתחיל חופשות בברצלונה עם ביקור בשניים מהמוזיאונים המפורסמים של העיר - האחד מוקדש לאדריכל המפורסם אנטוני גאודי, והשני לאוסף היצירות הגדול ביותר של הצייר פיקאסו, יליד מחוז קטלוניה. כדי להמשיך ולהתרשם מעבודותיו של גאודי, מומלץ לשלב נופש בעיר עם ביקור בפארק גואל, הנחשב לאחת מהפנינים היפות ביותר של ברצלונה. חבילות נופש בעיר לא יוכלו להיות מושלמות ללא ביקור בפארק, בו נוכחים מבנים מקוריים של גאודי וכן בכניסה לפארק נמצא אחד מהסמלים של העיר, פסל לטאת המוזאיקה המפורסמת.

כדי לשלב נופש בברצלונה עם הילדים, מומלץ להמשיך חבילות נופש בברצלונה עם ביקור ב"מזרקה הקסומה", שמדי ערב מתקיים בתוכה מופע מרהיב המשלב אש ומים הרוקדים לצלילי מוזיקה נעימה לאוזן. כמו כן מומלץ לסיים טיסות לברצלונה עם ביקור ב"סגראדה פמיליה" - אתר התיירות המוביל של ברצלונה. מדובר בכנסייה שתוכננה ע"י גאודי, ויש הרואים במבנה יצירת פאר ארכיטקטונית

מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים וטיסות בינלאומיות הדני מספק מגוון חבילות של טיסות לברצלונה וליעדים נוספים ברחבי העולם. דרך שירותי המרכז המקצועי ניתן להזמין שירותים נלווים כגון השכרת חדרים בבתי מלון, הזמנת כרטיסי טיסות ליעדים נוספים ברחבי העולם, ואף ניתן להזמין סיורים מודרכים באטרקציות המרכזיות של העיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב