ללא חדר כושר: אביזרי הכושר שיחטבו לך את הגוף
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ללא חדר כושר: אביזרי הכושר שיחטבו לך את הגוף 

מאת    [ 03/02/2011 ]
מילים במאמר: 396   [ נצפה 2181 פעמים ]

 
 

אתה רוצה גוף רזה, חטוב וסקסי אבל אתה לא ממש נהנה מללכת למכון כושר כי אין לך זמן, נמאס לך לעשות עשרות סיבובים בחיפוש לאחר חניה או פשוט ...כי אתה עצלן? לא צריך! תביא את מכון הכושר אליך הביתה! להלן 2 מוצרי כושר שאתה יכול לאחסן מתחת למיטה והכי חשוב שבעזרתם אתה יכול לאמן את כל הגוף!

1.TRX  הנו מוצר כושר אשר זכה בתואר "האימון הכללי הטוב ביותר לשנת 2009" מטעם המגזין הידוע .Mens' Health  מוצר כושר זה, המאפשר אימון כנגד משקל הגוף שמקורו בצבא האמריקני, נכנס לשוק הישראלי לפני כשנה וחצי. מדובר ברצועה לא נמתחת באורך של 2.5 מ. המתפצלת לשתיים אשר מאפשרת ביצוע מגוון מאוד רחב של תרגילים וקומבינציות  (למעלה מ-500 ) כאשר הגוף הנו למעשה חצי תלוי באוויר.

יתרונות האימון : האימון בעזרת הTRX הנו אימון פונקציונאלי המערב ומפעיל בו זמנית מספר קבוצות שרירים, כולל את השרירים המייצבים. התרגילים מתבצעים במספר מישורי תנועה וטווחי התנועה הם מלאים.

 ניתן להשיג באמצעות האימון כמעט כל סוג של מטרה : חיזוק השרירים וחיטוב הגוף, שריפת קלוריות, שיפור היציבה הכללית של הגוף, חיזוק שרירי הליבה ,שיפר הגמישות ,שיפור הכוח והכוח המתפרץ ואף שיקום לאחר פציעות מסוימות ( בשל העברת העומס מהאזור הנפגע תוך כדי האימון ).

בעזרת אביזר נלווה הנקרא door anchor  ניתן לתלות את ה  TRX מאחורי הדלת ולעשות אחלה אימון בבית. אידיאלי לנסיעות ( שוקל רק 810 גרם ותופס פחות מקום מז'קט). האימון מתאים לכל אחד ואחת : בשל שינוי זווית וקצב האימון ניתן לשלוט ברמת הקושי של התרגיל בכך להתאים אותו לכל רמת כושר.

ניתן להשיג את הTRX בגו אקטיב פרו.

2.קטלבלס

המצאה פשוט גאונית : משקולת עם ידית. אל תטעו : אף על פי שנשמע פשוט, האימון בעזרת קטלבלס הנו דינאמי ומאתגר במיוחד, מצריך ריכוז ומחשבה  ומאפשר מגוון רחב במיוחד של תרגילים וקומבינציות.

יתרונות האימון: אימון כושר אישי פונקציונאלי המערב את הגוף כולו כמערכת אחת. הוצאת הגוף משיווי משקל על ידי הנפת הקטלבל דורשת תגובה מידית והתמודדות המתעמל על ידי ניסיון שליטה במומנטום. התוצאה : שריפת קלוריות רבה לצד שיפור כל מרכיבי הכושר הגופני : גמישות, זריזות, כוח, כוח מתפרץ, חיזוק השרירים ושיפור משמעותי מאוד ביציבה הכללית של הגוף.

האימון מתאים כמעט לכל אחד ואחת : ניתן לשלוט ברמת הקושי של התרגילים על ידי בחירה של משקל הקטלבלס, טווחי וקצב התנועה ובכך להתאים את האימון לרמות כושר שונות. האימון לא מתאים במיוחד לאותם מתאמנים המחפשים אימון קליל, לחזור על אותן תנועות ללא צורך בהרבה מחשבה. אימון הקטלבלס דורש ריכוז מלא.

ניתן להשיג ברשת אנרג'ים ספורט.

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!"
http://www.personal-trainer.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב