דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום חתונות - כל הטיפים 

מאת    [ 03/02/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2285 פעמים ]

על חתונה אומרים שהיא היום היפה ביותר בחייה של כל אישה, אך בדרך שוכחים להזכיר את כל הימים והרגעים הקשים והמלחיצים הממתינים לזוג הצעיר בתהליך הפקתה של אותה חתונה. בשביל הכיף, כנראה, צריך לעבוד לא מעט, דרך סידורים, סגירה עם הקייטרינג והדי.ג'יי, צילום חתונות, הלחץ של האמא, הדרישות של האבא, המתחים הנוצרים בין בני הזוג... בחירה נכונה של האנשים איתם אתם עובדים יכולה לחסוך מכם הרבה כאבי ראש. אחד מהם הוא צלם חתונה.

 צילום אירועים יכול להיות כיף לא נורמלי - לא רק ההנאה בדפדוף באלבום שהופק אחרי האירוע, אלא גם במהלכם של הצילומים, כשהחתן והכלה יוצאים לצילומים מהנים כמה שעות לפני האירוע, המספקים להם אתנחתא משחררת ונעימה מהלחץ שלפני. אבל כל זה תלוי בקליק שלכם עם אותו צלם חתונות ששכרתם, כמו גם בעובדה שהוא אכן הגיע בזמן ומילא את תפקידו לשביעות רצונם של לקוחותיו. אם לא, הרי נוספה לכם עוד דאגה ללחץ הכולל.

 וכאן עומדת מולנו השאלה המתבקשת: הכיצד נבחר נכונה צלם חתונה לביצוע מספק ואיכותי של צילום האירוע החשוב שלנו?

 טיפים לבחירת צלם חתונה

 אל תבחרו צלם חתונות כלאחר יד. בקשו מאנשים שאתם באמת סומכים על שיפוטם המלצות, בקשו מחברת צילום האירועים להראות לכם דוגמאות של צילום אירועים שנעשו על ידי צלמיה. חפשו דעות על השירות שלה באינטרנט. הכל כדי שתהיו בטוחים בביטחון מלא באיכות הצילומים שתקבלו.

 תקלות קורות. ולרוב בזמן הכי לא נכון. הסוד הוא להיות מוכן לכל מראש. לכן כדאי תמיד כאשר סוגרים עם צלם חתונות לברר איתו מראש על חלופות במקרה של תקלה לא צפויה ברגע האחרון - כלומר, שתדעו שיש מי שיחליף אותו במידת הצורך, ושהתחליף יהיה לרצונכם.

 יש כל מיני חבילות שונות של צילום אירועים, וצילום חתונות בפרט: שני צלמי סטילס, או מצלמות סטילס בשילוב עם וידאו, אופציה להוספת מצלמת רחף, ועוד ועוד. רדו לפרטים כדי לוודא שאתם אכן מקבלים בדיוק את מה שאתם מעוניינים בו.

 

הדברים אמורים גם לגבי התוצר הסופי, ולכן מומלץ לסגור מראש כיצד ומתי, ובאיזה פורמט, יועברו אליכם התמונות. יש חברות צילום אירועים שגם מציעות אלבום מעוצב בחבילה, אבל אם לא תמיד אפשר לעצב בעצמכם בעזרת אחת התוכנות ברשת.

 

לאחרונה החל טרנד של ויתור על צלם חתונה מקצועי לטובת מתן מצלמות לכמה מהאורחים - אל תתפתו. אומנם זוהי חלופה זולה יותר לצילום אירועים מקצועי, אולם יש לה מחיר. המחיר הזה יתבטא בכך שאותם אורחים יצלמו את הקרובים ללבם ויפספסו רבים אחרים, כמו גם בתמונות שאינן טובות מספיק (מטושטשות, חשוכות או בהירות מדי וכו'). חיכיתם לאירוע הזה כל כך הרבה זמן - ודאו שהוא מתועד כראוי בעזרת פנייה לצילום חתונות מקצועי ומיומן.

דנה מ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב