דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד למאפיות 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3185 פעמים ]

איך יודעים אם המאפיה היא טובה?

מאפיה טובה צריכה לעמוד בכללי הניקיון במטבח, בשטח בו הצרכנים מגיעים ובמכונה לעוגיות, בתנור תעשייתי וכל הציוד למאפייה שנמצא במקום. זוהי הנקודה הראשונה בו הצרכן שם לב ומעריך. אם הניקיון מוצא חן בעיניי הקונה הוא יחזור לקנות במאפיה שעשתה לו רושם טוב.

מאפיה איכותית היא בעלת מכונת עוגיות טובה ומרדדת בצק מהירה ושימושית כך שהפעילות בהכנת המאכלים נעשית באופן יותר זריז ומדוייק. לא בכל מקום ניתן למצוא ציוד לקונדיטוריה ברמה גבוה, לכן חייבים לברר היטב כשרוצים לרכוש ציוד למאפיה ולא לקנות את הכי זול בשוק, כי לאחר כמה זמן מתחרטים מזה. משום שהמכשירים האלו נבנו במטרה להכין כמויות גדולות של עוזיות ולחחניות למיניהם – אם מתרחשבת תקלה קורה מצב שהמאפיה מבזבזת המון זמן וכסף, ואי אפשר לקחת סיכון על זה. בנוסף לכך, השם של המאפיה נזכר לטובה או לרעה ע"י לקוחותיה לפי הטעם והטריות של המוצרים שהיא מציעה, אם כן ציוד למאפיות מוצלח ואיכותי זהו פריט הכרחי להצלחת העסק שלכם.

הלקוחות מתרשמים מאוד גם מהשירות שהם מקבלים בזמן הקניה במאפיה, אם המוכרים והעובדים היו סבלנים, אם ידעו לענות לכל השאלות והודיעו להם על המבצעים בחנות וגרמו להם להיות מרוצים מקנייתם.

עוד פריט נוסף חשוב במאפייה הוא עניין הריח! כן, זה בהחלט מושך צרכנים לגשת לקנות במאפיה.  בשביל להצליח להיות עם ריח "קסום" כל שעות פתיחה של החנות, כל הציוד חייב לפעול כראוי ובתקינות. בדרך כלל, צרכנים אוהבים לטעום ולקנות את המאפים שיצאו הרגע מהתנור, אלו שעדיין יכולים לראות את העשן מסביבם.

חשוב לציין שכל הציוד למאפיות הינו דבר יקר ועדין שמותר - רק למי שמומחה ומנוסה בעניין- להפעיל את המכונות ואפילו לגעת בהם. מי שלא מכיר אותם חייב ללמוד היטב לפני שמתחיל לעבוד איתם, הם יכולות להיות מסוכנות, כמו מכונות של דפוס לדוגמא. הם מאוד מועילות, זריזות ואיכותיות – אולם אם משהו לא מנוסה בטעות מפעיל כפתור לא בזמן הנכון יכול לקרוא אסון...כך גם במכונת עוגיות למשל.

במקרה של בעיות בהפעלה של המכונות ניתן לשלוח אותם לתיקון, אך זהו דבר יקר ולוקח זמן (כי לפעמים צריכים להביא איזה חלק מחו"ל ) עד שמחזירים ולפעמים אין דרך לתקן או שהתיקון עולה יותר יקר מקניית מכונה חדשה. לכן, עדיף תמיד להשתמש כראוי, ממש לפי הוראות הפעלה ובאזהרה רבה! כך שכל הציוד יישמר לעשרות שנים עם תפקוד מוצלח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב