דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת חתונה בחוף הים 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3290 פעמים ]

 

הפופולאריות של חתונה בטבע צוברת תאוצה וזוגות רבים שאינם מעוניינים להתחתן באולמות או גני אירועים פונים להפקת חתונות בטבע. אחד האתרים המבוקשים להפקת חתונה הוא הים. באירוע החשוב בחיים לא כדאי להתפשר ולוותר על החלום של חתונה בים. המרחב הוא אינסופי, האווירה מדהימה והבריזה משגעת. הזוג יכול להחליף טבעות בתפאורה רומנטית על רקע השקיעה וללכת יחף על החול הרך כמו בסרטים. האורחים נהנים מנופים קסומים ומחתונה באווירה מיוחדת ושונה.

 

מה הם הזמנים הטובים לעריכת חתונה ליד הים?

ניתן לערוך את החתונה ביום שישי בצהריים, באווירה קלילה כאשר חברת ההפקה מספקת רשות צל או אוהל עם מזגנים. לאחר החופה, המוזמנים יכולים להמשיך למסיבה  עד לערב. החתונה יכולה להיערך לקראת הערב כשהחופה היא מול השקיעה באווירה מרגשת. לאחר החופה מתחילים עם הקייטרינג ולאחריו פוצחים בריקודים עד לשעות הקטנות של הבוקר. בים לא צריך לדאוג כי אין שכנים שיתלוננו על הרעש ואין הגבלה של מספר המוזמנים.

 

התכנון: הזוג יושב עם אנשי חברת ההפקה ויחד הם מתכננים את החתונה. הצוות בונה תוכנית לפי: תקציב בני הזוג, הקונספט הרצוי, כמות האורחים,  סוג המוזמנים, הקייטרינג הרצוי, האם רוצים תקליטן וריקודים, אטרקציות, באיזה חוף מתחתנים וכו'.

עלויות: העלויות של החתונה  נקבעות מראש, בצורה ברורה ובכתב כך שאין הפתעות או חריגות פתאומיות מהתקציב שקורים לעיתים כשמתכננים חתונה לבד.

ספקי שירותים: בני הזוג יודעים כיצד החתונה תתנהל, אילו שירותים הם מקבלים. החברה מעניקה למתחתנים פתרונות קריאטיביים ולחלופות פחות יקרות לשירותים שאין ביכולתם לקחת. חבילת שירותים של חברת הפקה הינה זולה יותר מאשר תכנון החתונה לבד, הדורשת מבני הזוג השקעה רבה של זמן, מאמץ ובחירת ספקי שירותים שעלולים להיות לא מקצועיים ובמחירים גבוהים יותר מאשר אילו של חברת ההפקה. 

החברה דואגת לכול הפרטים: שירות החברה הוא מקצועי ולבבי והאירוע מתנהל ביד רמה על ידי מנהל האירוע המיומן. בני הזוג לא נכנסים למערבולת של לחצים וסידורים ומתפנים ליהנות מהחתונה כמו יתר האורחים. חברת ההפקות דואגת לכל הלוגיסטיקה המורכבת של אירוע בים. החברה מעצבת את המקום, דואגת לאבטחה, תאורה, קייטרינג ועוד.

חתונה המותאמת לצרכי בני הזוג: חברת ההפקות פועלת בהתאם לצרכי הלקוחות ודרישותיהם ומתאימה להם את החתונה המתאימה להם ביותר בשקלול של כל הנתונים. החברה מייעצת ומלווה את בני הזוג בכל שלב והם מרגישים בטוחים יותר ופחות מתלבטים לגבי פרטי האירוע.  התוצאה היא מושלמת והאורחים חווים חתונה מיוחדת עם אווירה שונה של טבע ועיצוב מרהיב שמשתלב עם הסביבה.

התאמת הציוד לחתונה בים: חברת ההפקות דואגת לקייטרינג עם כלי אוכל המתאימים למקום,שמשיות, רשתות צל, ריהוט איכותי, מערכת הגברה מעולה, צלם וכו'.

העיצוב: חברת ההפקות דואגת לויזואליות מרשימה של החתונה. העיצוב כולל: סידורי פרחים, מפות ומפיות מהודרות, קישוטים, תאורה מרהיבה, כלי הגשה איכותיים ויפים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב