דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנחנו נמצאים עמוק עמוק בתוך סופה איסלמית שמקיפה את כל קצווי המזרח התיכון 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 657   [ נצפה 2895 פעמים ]

אנחנו נמצאים עמוק עמוק בתוך סופה איסלמית שמקיפה את כל קצווי המזרח התיכון / מאת יואב ברנזון

 

 

אירן, אובמה ואל-ברדעי

התוכנית האירנית מתגשמת הלכה למעשה. מהפכה איסלמית אדירה מתחוללת סביבנו ואיננו קולטים אותה עדיין. בשם רוחות "דמוקרטים" אנחנו רוצים להאמין שמדובר כאן במהפכה של פייסבוק וטוויטר. להזכירכם, גם אוסמה בן לאדן משתמש באינטרנט.

ישנו ציר אחד שעובר בין אירן האיסלמית הקיצונית, הנשיא אובמה ומוחמד אל ברדעי. כבר שנים אירן חולמת להפוך את כל המזרח התיכון לאזור איסלמי קיצוני. בינתיים זה מצליח לה. תוניס, לבנון, תורכיה ועזה - כולם הפכו איסלמיות. והכל קורה עכשיו, ממש בחודשים האחרונים. 

 

 

 

אל ברדעי - מהיכן הוא הגיע?

 

ומי רוצה עכשיו להנהיג את מצרים? לא אחר מאשר מיודענו מוחמד אל-ברדעי. זהו אותו אדם שאיפשר לאירן לבנות את תוכנית הגרעין שלה כשעמד בראש הסוכנות לאנרגיה אטומית וממש עצר בגופו את המערב מלנסות ולגעת באירן. זהו אותו אדם שלמעשה עשה הכל כדי להביא את אירן לנקודת האל-חזור, תוך שהוא נשבע שלאירן אין שום תוכנית גרעינית.

 

מצרים היא בסך הכל עוד אבן בתוכנית-העל של אירן. ירדן וסוריה בדרך לשם גם - ובקרוב. והנשיא אובמה? איך הוא קשור לציר הרשע? אובמה לא נגד האיסלם. הוא הצהיר על כך. הוא אמר. הוא הדגיש. הוא ציין בנאומו במצרים שהוא חותר לדיאלוג קרוב עם האיסלם, ושצריך לחבק את האיסלם.

 

 

 

העתיד הקרוב

 

אז מה עומד לקרות עכשיו? המזרח התיכון יהפוך מוסלמי וקיצוני יותר מאי פעם. אחרי מצרים, ירדן וסוריה יצטרפו עוד מדינות לציר הדתי האיסלמי והרדיקלי. השלטון המושחת אך החילוני של המשטרים הערביים ישנה את פניו ויהפוך למפלצת דתית קנאית. אם עד עכשיו היינו בבעיה - עכשיו אנחנו נהיה בבעיה רצינית ביותר, ממש בבעיה.

 

ישראל תמצא את עצמה מבודדת בתוך מזרח תיכון פונדמנטליסטי. דמוקרטיה יחידה בתוך אזור מוכה נחשים. גם בישראל יבינו שחייבים להקצין. הימין הקיצוני יעלה לשלטון כי לא תהיה ברירה. פשוט לא תהיה ברירה. ליברמן יהיה ראש הממשלה הבאה.

 

 

 

העתיד הרחוק

 

בעתיד הרחוק יותר נמצא מבחן הכוח של ישראל. המוסלמים ירצו לנסות ולנגוס בישראל. הם לא ימתינו הרבה. הם כבר מוכנים. המהפכה הבשילה וכעת יש רק לקטוף את פירותיה ולסלק אותנו מכאן.

 

בתוך המציאות הזאת אף מדינה לא תבוא לטובת ישראל. אירופה מתחסדת. אמריקה בוגדת. רוסיה היא סוכנת כפולה. ישראל תצטרך להגן על עצמה. זהו מבחן כוח להישרדותה.

 

 

וטיפ לסיום: לא מדובר על תסריט אימה. מדובר על תהליך שמתרחש מול עינינו. זו אינה מהפכה דמוקרטית בתוניס או במצרים - זו בסך הכל מהפכה איסלמית, בלבוש דמוקרטי. בלבוש מבלבל. רק עיוורים לא יראו את פרצופה האמיתי של המפלצת שקמה להשמידנו.

 

 

יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום הגמילה מהתמכרויות באמצעות שיטת GET שהיא שיטה חדשה ומהפכנית לגמילה באמצעות נטרול גנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב