דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל - מקצועיות לפני הכול 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1829 פעמים ]

קידום בגוגל הוא תחום חמקמק. לכאורה ניתן ללמוד אותו בקלות בעזרת קורס קצר וללא ידע מוקדם אך כמו בכל תחום בחיים גם את הקידום בגוגל אפשר לעשות טוב יותר או פחות.

בעקרון קידום בגוגל מתבסס על הבנה בסיסית של שני פרמטרים:

 1.קידום אורגני: זאת אומרת להעלות את האתר לרשת ומכאן והלאה להניח למנועי החיפוש לבצע את העבודה. התוצאה של קידום אורגני ללא שום התערבות של איש מקצוע המתמחה בקידום בגוגל היא שבערך לאחר ארבעה חודשים האתר יתחיל להתקדם ברשת לפי מילות החיפוש הרלוונטיות ולעתים יגיע לדפים הראשונים אך לא בהכרח. המיקום של האתר יקבע לפי  כמות הכניסות אליו בהתאמה למנועי החיפוש.

2.קישורים ממומנים: תמיד ישנה האפשרות להעלות את האתר לעמוד הראשון של גוגל בעזרת קישורים ממומנים. המשמעות היא שלכל כניסה של הגולש לאתר דרך קישור מסוג זה תהיה עלות כספית. העלות תקבע על ידי גוגל לפי מילות מפתח מסוימות שתבחר וביחס למחיר שלהן. זוהי טכניקה מעולה לקידום בגוגל אך יש להכיר אותה היטב על מנת להשיג תוצאות יעילות.

לקישורים הממומנים יש יתרון משמעותי. שימוש מדויק ומקצועי בקישורים ממומנים מאפשר נתח רווחים גדול אך מי שאינו מקצועי מספיק על מנת לחשב את כל הפרמטרים של רווח והפסד ואינו יודע להשתמש בקישורים הממומנים באופן מדויק יכול להפסיד בדרך הזאת הרבה מאד כסף ולהרגיש מרומה.

כאשר חברה או בעל עסק פרטי שואפים לקדם את העסק שלהם על הצד הטוב ביותר ומחליטים להעלות אתר עסקי לרשת לא בהכרח שיש להם את הידע או הכלים להבין את חשיבות האתר שלהם ואת מלוא הפוטנציאל העסקי שבו וכך מאבדים בהרבה מאד מקרים את הפואנטה.

לדוגמה: יש בעלי עסקים היוצרים אתר כי לכולם יש והיום כמעט אי אפשר להיות רלוונטי בלעדיו. הם נעזרים בבונה אתרים מקצועי או בתוכנה מהרשת, לעתים משקיעים בעיצוב לעתים קצת פחות. את התוכן לוקחים כמובן מאליו ולכן כותבים מספר מאמרים הקשורים ישירות לעסק. הם מכירים מעט את המונח "מילות מפתח" אז מוסיפים אותן באופן חובבני למאמרים ואז מחזיקים אצבעות ומחכים לתוצאות. בדרך הזאת ייקח להן כנראה עוד זמן רב להגיע אם בכלל. הסבירות שהגולשים ימצאו את האתר שואפת לאפס ולכן הוא ידדה בדפים האחרונים של גוגל זמן רב במיוחד.

לעומתם ישנם עסקים המבינים את המשמעות של קידום בגוגל. הם מבינים את הצורך להיעזר באנשי מקצוע טובים המכירים את הדרכים לבנות מראש את התכנים באתר וכך להקל על הקידום בגוגל.  ברור להם הצורך לבצע את הקידום בגוגל על הצד הטוב ביותר ובהתאם למלים המדויקות והמבוקשות ביותר. בעלי עסקים אלו יעדיפו לבחור בקפידה את שירותיה של חברה מקצועית המתמחה בקידום בגוגל ומכירה את כל הטכניקות היעילות וכך לקדם את העסק שלהם בצורה יעילה ומשמעותית.

אנשי עסקים החושבים קדימה ובגדול יודעים שקידום בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מסל ההשקעות שלהם מכיוון שהתפוקה והרווח מן האתר שלהם גבוהים בהרבה מההשקעה בו מלכתחילה במקרה והוא מצליח להתברג במהירות  במקום הכי נחשק ברשת - העמוד הראשון בגוגל. 

אתר על קידום אתרים: http://iashvilihospital.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב