דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלפון סלולרי למבוגרים - מה כדאי 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 768   [ נצפה 13490 פעמים ]

רבים מאיתנו מעוניינים לרכוש סלולרי למבוגרים, כזה שיתאים להורינו שאינם בקיאים ברזי הטכנולוגיה, ולא מעוניים בסלולרי שהינו בעל מאפיינים יחודיים ואפשרויות לאפליקציות מורכבות, בעל דור שלישי, גאדג'טים מורכבים וחיבור לרשת האינטרנט.

בשנים האחרונות החלו חברות בעולם לפתח סלולרי למבוגרים, מכשיר זה הותאם במיוחד למי שזקוקים למכשיר סלולרי אשר משמש אותם לשיחות וכן הנו בעל מספר אפשרויות אשר אנשים מבוגרים נדרשים להן.

עם זאת, מכיוון שמדובר בקהל רוכשים מצומצם, חברות הסלולר לא טורחות ליידע אותנו על קיומו של טלפון סלולרי למבוגרים, שכן הוא לא מכניס כמו הסלולרים מהדור השלישי, אין בו חבילות גלישה והוא נמכר כטלפון בלבד, ואף דומה יותר לטלפון הביתי מאשר לסלולרי המשוכלל מהדור השלישי או הרביעי.

מה שחשוב בסלולרי למבוגרים הוא ראשית שהחיוג יהיה קל, שהרי מבוגרים רבים נתקלים בבעיות תפעוליות בהפעלת הסלולרי בשל גודל הלחצנים או המסך הקשה לצפייה. כמו כן, יש צורך באפשרות לשלוח הודעות SMS אשר מזמן הפכו לחיוניות. חשובה גם איכות השמיעה בטלפון אשר חשוב שניתן יהיה להגבירה למי שעם הגיל כושר שמיעתו נחלש.

 

טלפון סלולרי למבוגרים – יש גם במחיר הגיוני

מכיוון שסלולרי למבוגרים לא כולל דור שלישי או חבילות גלישה מורכבות ואין למשתמשים בו צורך לראות סרטים באיכות גבוהה, אך טבעי שמחירו לא יהיה גבוהה.

בשוק ישנם מספר דגמים של סלולרי למבוגרים, חלקם יקרים ועלותם מגיעה עד ל – 1,400 ש"ח וחלקם כמו ה – EasyPhone המשווק על ידי NAYAD4U, זולים ועלותם הנה 480 ש"ח. אין הבדלים בין האפשרויות שמציעים הסלולרים השונים ולכן מומלץ לבחור בזולים יותר.

שימו לב, יש דגמים המתחזים להיות סלולרי למבוגרים, דגמים אלו כוללים דור 3, וכל מיני אפשרויות ואפליקציות שלכאורה מסייעות לאנשים מבוגרים, סלולרים אלו מתוחכמים מדי, לא באמת מתאימים לייעוד, הרבה פעמים המאפיינים הפיזיים שלהם כמו גדול הלחצנים או התצוגה על המסך לא תואמים את הדרישות של המשתמשים בגיל הזהב והסיבה העיקרית שמנסים למכור לנו אותם היא כי מדובר בסלולרים עליהם הרווח גבוה יותר.

 

טלפון סלולרי למבוגרים – וודאו כי ישנה תמיכה בעברית ! 

רבים מאיתנו המתפתים למבצעים המוצעים לנו ברשת האינטרנט רוכשים סלולרים ולאחר מכן שמים לב שסלולרי שרכשנו אינו תומך בעברית.

יש לתת לכך דגש כאשר אנו רוכשים סלולרי למבוגרים שכן ישנה חשיבות שהשפה תהיה בעברית בעיקר אם מדובר במי שמתקשה מעט בראייה ולכן נוח לו יותר עם אותיות בעברית.

 

טלפון סלולרי למבוגרים – דרושה יכולת הגברה ! 

יש לוודא כי מאפייני המכשיר כוללים אפשרות להגביר את הקול וכן שהגברת הקול לא פוגעת באיכות השמע בסלולרי. מכשירים רבים כוללים אפשרות להגברת הסאונד אך במחיר של פגיעה באיכותו מה שלא מאפשר לאנשים מבוגרים לשמוע היטב את מי שבצד השני של הקו.

 

טלפון סלולרי למבוגרים – נעילה נוחה של המכשיר !

פעמים רבות, אנשים מבוגרים לא מסתדרים עם נעילת המכשיר ולכן מחייגים בטעות לאנשי הקשר שלהם. חשוב לוודא כי הסלולרי למבוגרים כולל מתג נעילה, לא צורת צדפה לא נוחה ולא  קוד נעילה, אלא מתג המשמש לנעילת המכשיר. באופן זה המשתמשים יכולים להיות בטוחים כי חשבון הטלפון החודשי לא יגדל כתוצאה מחיוג לא רצוי. וכן מתג הנעילה מונע אי נעימויות.

 

טלפון סלולרי למבוגרים – וודאו כי יש כפתור מצוקה !

יש לוודא כי המכשיר כולל כפתור מצוקה, כפתור מצוקה נועד לסייע למשתמשים המבוגרים בעת צרה, ועליו לכלול מספק אפשרויות. ביצוע שיחות באופן אוטומטי לעד חמישה מוקדים שונים, משלוח הודעות טקסט באופן אוטומטי לעד חמישה מוקדים שונים וכן להפעיל סירנה אשר תיידע את מי שמגיע לסייע לנו.

באופן זה, הסלולרי למבוגרים משמש גם כמכשיר היכול לסייע למשתמשים בעת צרה ומנצל את התכונות של הסלולרי לשם רווחת המשתמשים.

 

טלפון סלולרי למבוגרים – לא חובה לרכוש בחברות הסלולר !

חברות הסלולר מציעות לנו עסקאות שונות המניבות לנו זיכויים על שווי המכשיר במידה ונדבר מספיק שעות בחודש. משתמשים מבוגרים בדרך כלל לא מגיעים לסף שעות זה. ולכן סלולרי למבוגרים עדיף לרכוש בחברות המתמחות בייבוא זול של סלולרים.

באמצעות חוק הייבוא המקביל, ישנם גופים המתמחים בייבוא של סלולרים במחיר זול במיוחד וללא כל מיני תוכניות המייקרות את המכשירים ללא הצדקה.

במידה ואנו מחליטים לרכוש מכשיר סלולרי יש לוודא כי הוא נרכש בקיט מקורי, כלומר באריזתו המקורית מהיצרן ולא על ידי גופים או חברות המרכיבים את המכשיר הסלולרי בישראל, או משתמשים במכשירים סלולרים משומשים ומוכרים אותם במסווה של סלולרים חדשים.

הדבר מקבל חשיבות כאשר מדובר בסלולרי למבוגרים אשר שימוש בחלקים לא מקוריים או משומשים עשוי לשבש את יכולת השמיעה שלו או לפגום בפונקציות הכלולות במכשיר.

 

אחד הטלפונים הסלולרים המומלצים ביותר למבוגרים הוא הEasyPhone של חברת מייפון אשר מיובא באופן בלעדי ומשווק על ידי אתר NAYAD4U.CO.IL, אשר תומך באופן מלא בשפה העברית.

 

 

 

נייד פור יו (Nayad4u) - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן, במחירים נוחים ובקיט המקורי כפי שמיוצר על ידי היצרן בחו"ל ללא שינויים, ובדיוק כפי שהיה נרכש לו נמכר על ידי המפעיל הסלולרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב