דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: אין מקומות כאלה 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2116 פעמים ]

גני אירועים בשרון נחשבים היום לטופ של הטופ, הדובדבן שבקצפת. יש ביקוש היסטרי היום לדירות באזור השרון מצד משפחות צעירות ומבוססות. אזור השרון הוא פסטורלי, שקט, קרוב לצירי תנועה מרכזיים, 20 דקות מתל אביב (כשאין פקקים). אם כי פעם הוא היה אף מקסים יותר וירוק יותר מהיום.

גני אירועים בשרון היום עדיין מכילים בתוכם את הקסם של פעם, שנרמס היום תחת דגלן של חברות נדלן חמדניות, שבגללן צצים עוד ועוד בניינים, על חשבון השדות הנרחבים והקסומים. אזור השרון נהיה פחות ופחות ירוק ככל שעובר הזמן. פעם היו בו מרחבים של חולות ושפע של ירק.
לאט לאט ומבלי ששמנו לב, כל החולות והחורשות פינו את מקומם לרחובות מאוכלסים בבניינים ובדופלקסים יוקרתיים ומזמינים עבור כל משפחה מבוססת ש"יושבת טוב". הקסם של השרון דועך ונעלם לנו ממש לנגד עינינו, ובקרוב לא נראה בכלל את שום פיסת ירק שאפיינה אותו. הוד השרון, כפר סבא, רעננה, הרצלייה – כל פיסת טבע שעוד נשארה כאן, כל שדה ירוק, כל חורשה קטנה, הולכת לפנות את מקומה בקרוב לבניין יוקרתי.

גני אירועים בשרון יהיו לרוב ממוקמים באיזה מושב, שכדי להגיע אליו צריך לנסוע בדרך עפר מסתורית ומסקרנת, בניגוד לנסיעה הידועה מראש לגן אירועים שנמצא בראשון או באזור התעשייה ברחובות. גני אירועים בשרון מכילים קסם כפרי שאי אפשר להתכחש לו. גני אירועים בשרון מסמלים בעצם את הכמיהה של כולנו לטבע ולפסטורליות, קרובים ונגישים לתל אביב. יש הרבה גאווה בלתת הזמנה לאורחים שמתנוסס עליה בגאווה שם של אחד מאותם גני אירועים נחשקים בשרון.

ולכן גני אירועים מרשים לעצמם לגבות מחירי עתק למנה, שיכולים להרקיע אפילו מעל 400 ש"ח. זה הגיע למצב שזוג לאחר החתונה, במקום ליהנות ממתנות האורחים שבמקור נועדו לעזור לזוג החדש לפתוח את החיים, נאלץ לבזבז, במקרה הטוב, את כל הצ'קים של האורחים כדי לשלם את החוב עבור גני אירועים, ובמקרה הרע לקחת הלוואות/כסף מההורים.

גני אירועים היום גובים פחות כסף לחתונה שנערכת בעונת החורף, בתאריך שנופל על אמצע השבוע, כמו יום שלישי. כך שאפשר למצוא את הדרך להפקת האירוע של חלומותינו באזור השרון הנחשק, מבלי לפשוט את הרגל בגלל גני אירועים. אם תתחתנו בחורף תוכלו יותר להתמקח עם אנשי המכירות של גני אירועים. ומה לגבי החיסרון? הרבה אורחים מצוננים, אפשרות של גשם ביום החתונה שיהרוס את הצילומים ושמיים אפרוריים ומדכדכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב