דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיגריה אלקטרונית מה זה החיה הזאת? 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 808   [ נצפה 2578 פעמים ]

רוצים להפסיק לעשן - כך עושים את זה עם הסיגריה האלקטרונית

 

אם ניסיתם אי פעם להיגמל מעישון ואם שמעתם על הסיגריה האלקטרונית, חשוב שתדעו משהו מאוד חשוב !!!

הסיגריה האלקטרונית מגיעה בכמה רמות של ניקוטין וניתן לקנות אותה גם ללא ניקוטין כלל. אז נכון, אנחנו ברובנו מכורים לכל אקט העישון ולא באמת לסיגריה עצמה אבל מה שהגוף שלנו מכור אליו הוא הניקוטין שהוא החומר הממכר בסיגריות ואגב, לא מהרעילים שביניהם.

לכן, על מנת להפסיק לעשן בעזרת סיגריה אלקטרונית בצורה הכי טובה, מה שמומלץ לכם לעשות הוא קודם כל לרכוש פילטרים ברמה של ניקוטין שזהה למה שאתם רגילים לעשן. אם לדוגמא אתם מעשנים נובלס, תיקנו את הפילטר הכי חזק ואם ווינסטון לייט אז תיקנו את הרמה הנמוכה או הבינונית.

הכי חשוב להיגמל בהדרגה. רוב המנסים להיגמל, אם לא כולם, נופלים בגלל שאין הדרגה ולא חסרים גיבורים שניסו וחזרו לזה אחרי כמה חודשים במקרה הטוב.

ברגע שאתם קודם כל לוקחים את סוג הפילטר שאתם רגילים אליו, הגוף שלכם לא ירגיש ששיניתים משהו. מה שהכי טוב הוא שלא תשאפו בכל שאכטה את כל הרעלים שקיימים בסיגריה רגילה כמו עטרן, אמוניה, טבק וכו' (יש אלפי רעלים בסיגריה אחת רגילה)

לאחר שתתרגלו לסיגריה האלקטרונית ותעשנו אותה זמן מה, תעברו לפילטרים היותר חלשים וכך בהדרגה, תרדו ברמת הניקוטין עד שתעשנו את הסיגריה האלקטרונית ללא הניקוטין.

ברגע שתעשנו את הסיגריה האלקטרונית ללא הניקוטין יקרה לכם משהו מאוד פשוט. זה יכול לקחת חודש או שבוע ואולי גם יותר אבל יום אחד תתפסו אתכם מחזיקים סיגריה שהיא בעצם ללא ניקוטין והעשן שיוצא ממנה הוא בעצם אדים. אז תבינו שהכול אבל הכול פסיכולוגי ואתם לא באמת צריכים את זה. ואם בכל זאת בא לכם – הצלתם את הבריאות שלכם אז אתם יכולים להיות רגועים.

זוהי הסיגריה האלקטרונית.

היא נראית כמו סיגריה רגילה, טעמה בשל סיגריה רגילה, היא מרגישה כמו סיגריה רגילה ומוציאה עשן כמו סיגריה רגילה. כן, והיא לא מזיקה לבריאות או לסביבה.

מעולה בגמילה מעישון. 

 

עובדה מעניינת: רבע מאוכלוסיית ישראל מעשנים סיגריות.
עובדה זאת עוד יותר מעניינת אחרי שנגלה כי הנתון הנ"ל הוא אחרי שחלה ירידה בכמות מעשני הסיגריות בשנת 2010. 25% מאוכלוסיה שלימה הוא ללא ספק אחוז גבוה.

נעשתה בדיקה בנוגע למעשנים ונמצאו הנתונים הבאים: בקרב הזכרים היהודיים חלה האטה באחוז המעשנים והיא כעת עומדת על 25.6% כשאצל המגזר הערבי מצד שני לא חלה שום תזוזה והנתונים עומדים על 46.7%. אצל היהודיות אחוז המעשנות הוא 16.3% ואצל הערביות 5.8%. כמו כן, נתון מאוד מעניין הוא שיותר מ-60% מהמעשנים הודו כי הם היו מעדיפים להפסיק לעשן.

העובדה שיש ירידה קלה באחוז המעשנים היא עובדה טיפה משמחת אך מצד שני, המספרים עדיין גבוהים מאוד.

איך הסיגריה האלקטרונית יכולה לעזור -

הסיגריה האלקטרונית נראית ומרגישה בדיוק כמו סיגריה אמיתית. המעשנים את הסיגריה האלקטרונית דיווחו כי החוויה כמעט זהה ולפעמים אף טובה יותר.

היתרון העיקרי של הסיגריה האלקטרונית הוא בכך שהיא הרבה יותר בריאה מסיגריה רגילה. הסיגריה האלקטרונית אינה מכילה את כל אותם הרעלים שיש באחותה המקורית.

כמו כן, אנחנו אולי לא שמים לב אבל עם הזמן אנחנו מוציאים הון תועפות על סיגריות. כאן הסיגריה האלקטרונית גם באה לידיי ביטוי בכך שהיא תחסוך לכם הרבה יותר כסף ממה שתוכלו בכלל לדמיין.

הסיגריה האלקטרונית – כלי עזר לכל הרוצים להיגמל

כמו ששמתם לב, אחוז הרוצים להיגמל מעישון גבוה מאוד. הסיגריה האלקטרונית הוכיחה את עצמה כאחד הכלים היעילים ביותר לגמילה מעישון.  שהיא בעצם ללא ניקוטין והעשן שיוצא ממנה הוא בעצם אדים. אז תבינו שהכול אבל הכול פסיכולוגי ואתם לא באמת צריכים את זה. ואם בכל זאת בא לכם – הצלתם את הבריאות שלכם אז אתם יכולים להיות רגועים.

 

זוהי הסיגריה האלקטרונית.

היא נראית כמו סיגריה רגילה, טעמה בשל סיגריה רגילה, היא מרגישה כמו סיגריה רגילה ומוציאה עשן כמו סיגריה רגילה. כן, והיא לא מזיקה לבריאות או לסביבה.

מעולה בגמילה מעישון. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב