דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית גיטרה 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1918 פעמים ]



‎אחד הדברים הראשונים שעולים לראש של נגן צעיר או אצל בחור שרק חושב להתחיל לנגן בגיטרה היא הסוגיה של קניית גיטרה. קניית גיטרה הראשונה שלך יכולה להיהפך לתהליך מאוד מסובך אם לא יודעים מה לקנות ומה לעשות , וברגע שדברים נהפכים למסובכים יש סיכויים רבים שהתלמיד פשוט יחליט לוותר מאשר להשקיע את הטיפת מאמץ כדי לברר עוד. לכן במאמר זה ננסה לכם תשובה כמה שיותר קולעת וטובה שתתרום לכם בסופו של דבר להתחיל לנגן בגיטרה כמה שיותר מהר וכמובן להתחיל להנות מכל תהליך נגינה בגיטרה למתחילים


‎אחת השאלות הראשונות שעולות ברגע שמישהו מתחיל בלימוד גיטרה ורוצה לקנות גיטרה היא איזה סוג כדאי לקנות? האם יש לקנות חשמלית,אקוסטית או דווקא גיטרה קלאסית, האם להשקיע סכומים רבים של כסף בקניית הגיטרה הראשונה ולקוות שהיא תחזיק להמון זמן או שדווקא כדי להשקיע פחות מכיוון שזו הגיטרה הראשונה ואף אחד לא יודע האם הבחור רציני וכו וכו.
‎בגדול בתור התחלה מומלץ דווקא ללכת על הגיטרות הזולות יותר, קודם כל חבל להשקיע בגיטרה הראשונה אלפי שקלים שאולי ירדו לתמיון תוך חודש אם התלמיד יחליט לפרוש או שיחליט שזה לא בשבילו, לא משנה באיזה גיל אתה מתחיל , 80 אחוז מהתלמידים שמתחילים לנגן בגיטרה פורשים תוך פחות מחודשיים, לכן חבל אם השקעת סכום כזה גבוה לתת לגיטרה כזו איכותית לשבת בצד החדר בזמן שאתה לא נוגע בה.


‎כשמדברים על סוג הגיטרה, הסוג שמומלץ בתור התחלה הוא סוג הגיטרה הקלאסית, זו הגיטרה הכי מומלצת לנגנים מתחילים כמו גם שאותה אפשר לקנות במחירים הכי סבירים, גיטרה קלאסית איכותית תחזיק לכם להמון זמן, ואיתה תוכלו להתקדם הלאה לכל גיטרה אחרת עם היסודות הכי טובים שאפשר לקבל,כמו כן בתקופה הראשונה של הלמידה נגננים נוטים לשחוק את המיתרים בצורה גדולה מאוד יחסית לנגנים מנוסים וטובים יותר , עלות מיתרים בגיטרה קלאסית היא זניחה בהשוואה למיתרים בגיטרה חשמלית למשל, והנה חסכנו לכם עוד כמה שקלים, העיקר שתתחילו לנגן ותהנו!


‎היום ניתן לרכוש גיטרות טובות מאוד במחיר של לא יותר מ-250 ש"ח, אם אתם מגיעים מאזור תל אביב תוכלו לקפוץ לשכטר מוסיקה, תגידו לו שבאתם דרך גיטרה בדיוידי והוא יעשה לכם מחיר טוב ( ואנחנו לא נרוויח שקל מזה  באמת! )
‎לסיכום , אם אתם מתחילים לנגן,וחושבים על קניית גיטרה,אז מומלץ להתחיל בגיטרה הקלאסית, כמובן שלא יקרה כלום אם תתחילו בסוג אחר או בגיטרה יותר יקרה , והשיקול הוא שלכם בסופו של דבר גם מבחינת רצון אישי וכמובן מבחינת עלות ההשקעה שאתם מוכנים לתת. הדבר הכי חשוב בסופו של דבר בכל מה שקשור לנגינה על גיטרה הוא שתבואו מאהבה למוסיקה, ותהנו מהתהליך אחרת שום דבר לא משנה , לא באיזה סוג גיטרה אתם מנגנים ולא שום דבר, לכן תהנו ואתם תראו שעם הזמן התוצאות שאתם כל כך רוצים גם יגיעו!

הכנסו כל מנת לקבל מידע על לימוד גיטרה כמו גם על גיטרה למתחילים,תווים לגיטרה,אקורדים לגיטרה ועוד שיעורי וידאו והמון מידע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב