דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי איפור או הגדלת חזה? 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 1930 פעמים ]

רושם ראשוני - רושם חיצוני

כמובן, לאחר שקשר ממשיך ומעמיק אנו לומדים להכיר את האדם שבפנים, אולם המראה החיצוני הוא זה שמושך (או לא) את עינינו מלכתחילה. לכולם, אולם בעיקר לנשים, למראה החיצוני יש משקל גדול בהתנהלותן היומיומית והן דואגות להשקיע בו ולטפח את עצמן מבחינה חיצונית. יחד עם זאת, לא מעט נשים, אם לא רובן המכריע, מהלכות בהרגשה כי המראה החיצוני שלהן לא נאה, ולא עומד בסטנדרטים שלהן ליופי ולחן. רוב הנשים לעולם אינן מרוצות ממשקלן ולכן נמצאות בדיאטת הרזייה תמידית שניתן לבצעה לבד או עם חברות ובני משפחה. לעומת זאת, יש נשים שאי שביעות רצונן המראה שלהן נובע מכך שאינן מרוצות מצורת החזה שלהן למשל. החזה הנשי נחשב לאיבר שמשדר סקסיות, נשיות, חושניות ויופי ואותן נשים שמרגישות אי השלמה עם המראה של החזה שלהן מהלכות בהרגשה רעה לגבי עצמן ובעיקר לגבי נשיותן. עובדה זו משפיעה על אורחות החיים של נשים רבות שלטעמן הן לא טובות מספיק. למרבה המזל, העת המודרנית מעניקה לאותן נשים אפשרויות רבות לשיפור המראה החיצוני, על ידי הגדלת חזה למשל.

אפשרויות לשיפור ההרגשה העצמית

אם כן, כפי שציינו לעיל, אחת האפשרויות שקיימות בשוק לשיפור ההרגשה העצמית והעלאת הביטחון העצמי אצל נשים שאינן מרוצות ממראן היא הגדלת חזה. ניתוח זה מתבסס בעיקרו על הכנסת שתלי סיליקון או סיילין לתוך כל אחד משדי האישה, מה שמגדיל אותם ומעניק להם נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה. סברה רווחת מזה שנים רבות כי גברים נמשכים לחזה של האישה לפני הכל, וזו בהחלט דרך בטוחה למשוך מבטים, אם בכך את מעוניינת. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מהסיכונים שקיים בהליך רפואי שכזה. מדובר בניתוח לכל דבר, וככזה הוא כרוך בחומרי הרדמה, התאוששות והחלמה של כחודש לפחות (כשבשבוע הראשון נשים רבות מדווחות על כאבים קשים ביותר). זהו שיקול שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לשפר את הרגשתך ובטחונך באמצעות ניתוח הגדלת חזה. לעומת זאת, קיימת אפשרות אחרת בשוק, שאמנם לא מגיעה מעולם הניתוחים הפלסטיים אך היא בהחלט עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויכולה לחולל פלאים להרגשתך - לימודי איפור. ישנם בתי ספר רבים שמלמדים קורסי איפור שונים, כדוגמת איפור כלות, איפור תיאטרון, איפור גוף ועוד. לימודי איפור יכולים להוכיח לך שלא חייבים לעבור תחת איזמל המנתחים בשביל להרגיש ולהיות יפה ושופעת ביטחון עצמי. איפור נכון יכול לגרום לפנייך (ואף לאזורים נוספים כמו הצוואר והמחשוף) להיראות מפתים ונשיים. נוסף לכך, לימודי איפור יכולים להקנות לך מקצוע לחיים וכך גם תוכלי להרוויח כסף וגם לאפר נשים אחרות שאולי נצאות באותו מצב כמוך.

וכמה זה עולה?

נקודה חשובה שיכולה להשפיע על בחירתך בין שתי האפשרויות שמנינו לעיל היא העלות. להגדיל את החזה יעלה לא פחות מ-15,000 ש"ח, כאשר יש לשים לב שאת בחורת ברופא בעל שם וניסיון. לעומת זאת, קורס איפור יעלה לך כמה אלפי שקלים בודדים (כ-5,000 ש"ח לקורס בסיסי) ולכן זוהי דרך בטוחה והנוחה יותר להתחיל להעלות את הביטחון העצמי.

   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב