דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלישה ברשת 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2439 פעמים ]

כמות הישראלים שגולשים באינטרנט גדלה כל שנה. בדרך כלל מדובר בגולשים צעירים שמתחילים את צעדיהם הראשונים באינטרנט ובחיים בכלל. גיל המשתמשים במחשב וגם באינטרנט יורד משנה לשנה ובני נוער בהרבה מקרים מלמדים את המבוגרים יותר, כיצד מפעילים מחשב ואת האינטרנט. אבל לא רק ילדים גולשים ברשת, גם גברים ונשים בגיל הזהב מגלים לעט לעט את האינטרנט.

אין ספק שהכלי הראשון שכל גולש לא מנוסה חייב להכיר הוא ללא כל צל של ספק אתר גוגל. נכון להיום זהו מנוע שנותן את התוצאות האופטימליות והכי רלוונטיות ברוב מילות חיפוש ודרכו אפשר להשיג כמעט כל מידע מבוקש ברשת. לגוגל יש עוד המון פיתוחים חוץ מחיפוש, אבל מנוע חיפוש כבש בסערה את הרשת ושאר הכלים, אולי חוץ משירות הדואר שלהם נשארו קצת מאחור.

אך מסתבר שגם בגוגל צריך ידע על מנת לחפש ולמצוא. אם רושמים רק את המושג המרכזי, בהרבה מקרים לא מצליחים להגיע למידע הרצוי. צריך להשתמש בשיטת ההרחבה והצימצום. במידה וקיבלנו המון תוצאות לא לא קשורות, אז מוסיפים עוד מילים בשאילתת חיפוש ובמידה וקיבלנו מעט מדי תוצאות, אך רלונטיות, מורידים חלק מהמילים בשאילתת חיפוש. למשל אם אנו רוצים למצוא חדשות אחרונות בנושא מסויים, אז נקליד בהתחלה "חדשות", אחר כך "עדכוני חדשות", "חדשות השעה" ועוד. אם למשל הקלדנו בהתחלה "חדשות בנושא ארועי בידור באיזור תל אביב" וקיבלנו לא מספיק תוצאות, עוברים לחפש "חדשות תרבות באיזור תל אביב" או לחילופין "חדשות תרבות".

שימוש בתפריט מועדפים בדפדפן יכול להיות די נוח. בכל פעם שמצאנו אתר שאוהבים, ניתן להוסיף אותו למועדפים, אבל צריך להקפיד על סידור בקטגוריות, כדי שאפשר יהיה למצוא את הלינק המבוקש בעתיד. העניין שברוב הפעמים, האתרים המועדפים, נאספים באותה ספריה וכבר לא ניתן למצוא שם שום דבר. בדיוק על מנת לפתור את העניין הזה של האתרים המועדפים, הוקמו ברשת המון אינדקסים ופורטלים שימושיים ברשת. אתרים אלה מציגים לינקים לאתרים הכי פופולאריים ומבוקשים ברשת. למשל אינדקס שימושי בשם פרפר, נותן גישה נוחה מאוד לאתרים נבחרים ואם לא נמצא אתר שחיפשתם ברשימה, אז תמיד אפשר לגשת לכל מנועי חיפוש בלחיצה אחת דרך אותו אתר פרפר.

אתרים נוספים שכל גולש מתחיל וגם ותיק צריך להכיר, זה קודם כל פייסבוק, הרשת הידועה והגדולה ביותר בעולם. ברשת פייסבוק, אפשר למצוא את העמיתים מעבודה, מהצבא או מכל מקום אחר וגם להכיר נשים וגברים חדשים. עוד אתר שימושי ביותר הוא יוטיוב, מאגר וידאו הגדול ביותר באינטרנט. יוטיוב הינו אתר שיתופי, זאת אומרת כל אדם יכול להציג את הקטע שהוא צילם או הקליט מהטלויזיה. את הקטעים הנצפים ביותר בכל יום אפשר למצוא בקטגוריה "הפופולאריים ביותר היום". בצורה כזאת לא תפספסו את הסרטונים שכולם דנים בהם.

הכותב משתתף בקהילות שונות ברשת בנושאי מחשבים, טכנולוגיה וגם כלכלה ועסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב