דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיטרה למתחילים 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2701 פעמים ]

היי, אם הגעתם למאמר זה ככל הנראה אתם חושבים להתחיל ללמוד לנגן בגיטרה ולקנות אחת או שאתם כבר מחזיקים בגיטרה ורוצים להתחיל לנגן בה שירים יפים ובכלל מקצבי נגינה יפים , במאמר זה נסכם את כל הטיפים והעצות של גיטרה למתחילים וננסה לקחת אתכם למצב של הבנה מלאה לאן אתם מתקדמים ומה עליכם לעשות על מנת לנגן בגיטרה ברמה גבוהה וטובה .

בתור התחלה עליכם להחזיק גיטרה,לאלה שכבר מחזיקים באחת , תוכלו לדלג לפיסקה הבאה , לאלה שאין להם עדיין כדאי לדעת כמה דברים לפני שקונים את הגיטרה הראשונה שלכם, מומלץ בתור התחלה להשתמש דווקא במה שנקרא גיטרה קלאסית, זו הגיטרה הכי מומלצת לנגני גיטרה מתחילים וכמו כן רובן באות גם במחיר הכי סביר מבחינת הצרכן, שזה שאתה במקרה זה ודואגת לכך שגם תוכל לנגן ברמה גבוהה מאוד ועל הדרך לא לבזבז סכומים יותר מדיי גדולים בתהליך הלימוד שלך. לכו לחנות הגיטרה הקרובה אליכם , תוכלו לבדוק עם "כלי זמר" ולראות איפה יש סניף שלהם שקרוב אליכם לבית , לכו לשם ותתיעצו לגבי גיטרה קלאסית שתתאים לגודל ולרמה שלכם , אין לי ספק שיעזרו לכם בכך.

הדבר השני שכדי לדעת הוא דרך וכיוון הלמידה שאתם הולכים לבחור וללכת בה , כיום יש מספר דרכים ללמוד לנגן גיטרה למתחילים אחת הדרכים היא ללמוד דרך האינטרנט לבדכם, אך זה דורש המון מאמץ וזמן רב שהולך לכם רק כדי למצוא את הסרטונים הנכונים ובסדר הנכון בשביל הלמידה שלכם.
כמו כן תמיד תוכלו ללכת למורה פרטי, השאלה היא כמה הזמנים שלכם ושל המורה תמיד יתאימו לכם וכמובן האם יש לכם את התקציב לכך בכלל.
האופציה השלישית היא לרכוש ערכת לימוד ביתית בשיעורי וידאו, מבחינת המחיר היא מאוד סבירה לעומת מורה פרטי ותוכלו לשמוע על כך עוד בעמוד חבילת גיטרה בדיוידי.

לא משנה באיזה דרך תבחרו או מה איזה גיטרה תחליטו לקנות, עליכם להבין שהנגינה בגיטרה חייבת להגיע ממקום של אהבה והתלהבות, תבואו ממקום של רצון ללמוד עוד ולהגשים עוד, תמיד טוב שתהיה לכם מטרה בתור נגני גיטרה מתחילים כדי שתדעו לאן את רוצים להגיע ומה השאיפות שלכם, ברגע שיהיו לכם שאיפות ומטרות תוכלו להתחיל במסע להגשים אותם, המון אנשים מתחילים מהכיף וזה בסדר גמור בהתחלה אך כעבור זמן לא רב הם פורשים כי אין מה שיניע אותם, לכן מומלץ כבר מההתחלה להחליט מה השאיפות שלכם בכל מה שנוגע ללימוד גיטרה.
וכמובן תבואו בכיף , תבואו מאהבה למוסיקה ותקבלו את אחד התחביבים הכי מופלאים שאפשר לקבל מחתיכת עץ מופלאה . אז שיהיה לכם בהצלחה ומי יודע אולי עוד כמה שנים נראה אתכם מופיעים עם להקה גדולה!

הכנסו כל מנת לקבל מידע על לימוד גיטרה כמו גם על גיטרה למתחילים,תווים לגיטרה,אקורדים לגיטרה ועוד שיעורי וידאו והמון מידע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב