דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות שינה עבור פגים 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3905 פעמים ]

 

פגים הינם תינוקות שנולדו טרם השבוע ה-37 להריון ולא השלימו את פיתוחן  של מערכות שונות של הגוף. הפגים עשויים לסבול מבעיות בדרכי הנשימה, אובדן מהיר של חום הגוף, הפרעות בתפקוד הלב ומחזור הדם, הפרעות בעיכול וכו. בעיית השינה בקרב פגים ניתנת לפתרון על ידי אביזרים מתקדמים בתחום.

 

בעיות שינה אצל פגים

תינוקות שנולדו מוקדם מהרגיל סובלים מבעיות שונות ומתקשים לישון היטב בלילה. תינוקות שאך נולדו צריכים לישון 16 שעות ביממה. תינוקות שלא ישנים די שעות ושנתם אינה רציפה, מוגדרים כסובלים מקשיי שינה.

 

כיצד ניתן לתור קשיי הרדמות בקרב פגים?

תינוקות שנולדו פגים זקוקים למיטה בקרבת הוריהם ולחדר לא חם מדי. תינוק   צריך להיות שבע לפני השכבתו כדי שיוותר רגוע. אפשר לעזור לו להירדם על ידי ציוד  כמו פתרון הגבהה לעריסה. אביזר זה הוא כרית עם זווית  המגביהה את המזרון של העריסה. הכרית עם הזווית יכולה להקל על מגוון מצבים בריאותיים של פגים כולל קשיי נשימה, רפלוקס, אסטמה וכו'. הכרית עם הזווית מספקת תמיכה בגוף התינוק ולא רק לראש שלו. כריות אלו הן נעימות ותורמות להרגעת הפג. פתרון ההגבהה לעריסה מכיל  ציפית לכרית, סדין עם סקוטצ'ים, זוג כריות תומכות ומכנסון שינה.

 

פתרון הגבהה לעריסה – איך משתמשים בו

שמים את הכרית מתחת למזרן העריסה ליד הצד של הראש. מצפים את מזרן העריסה עם הסדין ומחברים את צמד הכריות התומכות לסקוצ'ים שעל הסדין. ניתן להצמיד את המכנסון למחברים במקום. כאשר התינוק כבר עומד יש להיזהר שלא יעמוד בעריסה המצוידת עם כרית הגבהה. פתרון עבור פגים עם בעיית רפלוקס קשה במיוחד, הוא כרית הגבהה קיצונית יותר עבור העריסה. צריך למקם את הכרית המיוחדת מתחת למזרן ולצפות אותו עם הסדין. במקרה זה חייבים לתפור את המכנסון לסדין ולא לחברו עם הסקוטצ'ים.

 

כרית המתאימה לשימושים שונים

אם רוצים להניח את התינוק בלול או שצריכים לצאת איתו מהבית, יש פתרון של כריות המתאימות למיקומים שונים. כריות אלה ניתן להניח במיטה של תינוק, עריסה ולול. הכרית הנעימה יכולה לשמש לשינה ללא הפרעה וניתן להשתמש בה גם כשמאכילים את התינוק. השימוש הוא פשוט, מניחים את הכרית במיטת התינוק, בלול או בעריסה ומחברים לה את  כריות התמיכה. בעזרת אביזרים אלה, תינוקות לא מחליקים.

 

כרית למטרת האכלה

כרית זו נועדה למען פגים עם ריפלוקס. כריות אלו מעוצבות עם זווית של 30 מעלות. מצורף להן מכנסון עם סקוטצ'ים וגם חיתול עליון שקל להוציאו ולשטוף אותו. את הכרית צריך למקם באזור מוגן ולחבר את החיתול העליון הנשלף אל המחברים ב-4 פינות הכרית. השלב הבא הוא הנחת התינוק על הכרית עם הזווית. יש להימנע לחלוטים מהותרת תינוקות על הכרית בלי השגחה.

 

כריות לעגלה

כאשר יוצאים לטיול בעגלה אפשר  להשתמש בכרית שמתאימה כמעט לכל סוגי העגלות שישנם בשוק. הכרית עוצבה  במיוחד עבור פגים עם צורה ייחודית המעניקה תמיכה בכל גוף התינוק. הכרית מגיעה עם ציפה נעימה ומניחים אותה מתחת למזרון העגלה. את הציפית אפשר לכבס ב-30 מעלות ואת ספוג הכרית עם הזווית ניתן לשטוף במי ברז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב