דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרנים - כבדרך ה-גב 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2271 פעמים ]

 

 

מזרנים לאיכות חיים

הסתכלו בחדר השינה שלכם, בחדר השינה של הילדים ואפילו במיטת התינוק. המשותף לכל המיטות באשר הן ואיפה שלא תהיניה הוא המזרנים. לכל מיטה יש את העיצוב שלה ואת החומרים שמהם היא עשויה, אולם מזרנים הם בגדר חובה כאשר מדובר על מיטות. כמו תחומים רבים, גם מזרנים הם תחום נרחב שכולל הרכבים שונים, חומרי גלם שונים, עיצובים שונים ועוד. טיבם של מזרנים תלוי בכל הגורמים הללו שיכולים להשפיע על הנוחות שנרגיש כאשר נשכב לישון.

בימים עברו ניתן היה להשיג מזרנים עשויים ספוג או חומר אחר שהיה אחיד בצורתו ובהרכבו ולכן כמעט ולא הייתה התאמה אישית לצרכן. כיום לעומת זאת, חידושים טכנולוגיים וכימיים מאפשרים ליצרנים לייצר מזרנים באיכות גבוהה מאוד, מחומרים חדישים שמאפשרים התאמה אישית כמעט מושלמת לגוף. ככל שאיכות המזרן והחומר שממנו הוא עשוי גבוהה יותר כך נוכל ליהנות משנת לילה ערבה, גב משוחרר ולא תפוס או נוקשה וחלומות נעימים. מזרנים בהחלט יכולים להיות אחד השלבים שבונים לנו את איכות החיים, שכן שינה טובה היא ערובה להרגשה טובה בעת ההתעוררות, לכן חשוב לשמור ולהגן על המזרן. בנוסף, מזרנים הם גם עסק יקר ככל שעולה איכות המזרן ולכן נרצה לשמור על ההשקעה שביצענו בכדי שנוכל להינות ממנה לאורך זמן.

מגני מזרנים

ישנם אמצעים שבהם ניתן להגן על מזרנים, שנקראים מגני מזרנים וגם אותם ניתן למצוא ברשת פריד. פריד מתמחה בכלי מיטה הכוללים שמיכות, מצעים, מגבות, מגנים ועוד. כמו שאר המוצרים שלה, גם המגנים שהיא מציעה עבור מזרנים ניתן למצוא באיכות הטובה ביותר.

המגנים של פריד עשויים משכבת מגבת העשויה 100% בד כותנה המספק הרגשה נעימה שעשויה בשטית למינציה על גבי פוליאוריתן. למרות שהמגנים עשויים מחומרים אטומים הם עדיין מאפשרים לבד לנשום וליהנות מהאווריריות הנחוצה למגנים. המגנים של פריד דקים במיוחד כדי שעדיין נהנה ונרגיש את החומרים האיכותיים שמרכיבים מזרנים בימינו, ושקטים מאוד, מה שמועיל לשנת הלילה הטובה. בכדי לשמור על ההיגיינה של מגני מזרנים יש צורך לכבסם פעם בכמה זמן ואת המגנים של פריד ניתן אף להרתיח במכונת הכביסה. יש מגני מזרנים שעשויים מבד מיוחד המיוצר בגרמניה שיכול למנוע את האלרגיה שאנשים רים סובלים ממנה והיא מרעה את איכות שנתם - אלרגיה לקרדית האבק. את המגנים העשויים מבד זה ניתן להזמין במידות אישיות.

בפריד ניתן למצוא מגני מזרנים בגדלים שונים כגון: 90X200 ס"מ, 120X200 ס"מ, 160X200 ס"מ ו-180X200 ס"מ. למגנים יש אפשרות להימתח לגובה של עד 40 ס"מ, מה שמאפשר אחיזה טובה במזרן עצמו ומונע את תזוזת המגן.

מזרנים בהגנת ריפודית

אמצעי שמירה נוסף שניתן למצוא בפריד הוא הריפודית. זו עשויה מבד Poly Cotton במילוי 100 גרם פוליאסטר, כאשר בארבע הפינות שלה יש גומי שאוחז את המזרן. ניתן להשיג למיטת יחיד ומיטה זוגית.

לא רק מגני מזרנים

פריד מספקת מגנים נוספים, לא רק עבור מזרנים. ישנם מגני כריות הנרכסים ברוכסן ומגני שמיכות עם רוכסן המיוחדים לילדים או מבוגרים שמרטיבים בלילה. ישנם מגני כריות המיועדים אך ורק לשמירה על הניקיון ולכן הם עשויים מבד נושם.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב