דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על נסיכים ושנת מלכים 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1886 פעמים ]

 

על נסיכים ושנת מלכים

מזרנים

רובנו מכירים את הסיפור על הנסיכה והעדשה - מספרים כי אמו של הנסיך רצתה לבחון האם הנערה היא אכן נסיכה, ולכן הניחה עדשה מתחת לעשרים מזרונים. הנסיכה לא הצליחה לישון כל הלילה בגלל שהרגישה את העדשה, ובבוקר התעוררה עם כאבים בכל גופה. הייתה זו הוכחה ניצחת להיותה נסיכה. מה שלא נכלל בסיפור היה תיאורם של המזרנים בהם השתמשה אמו של הנסיך. ייתכן כי הנערה כלל לא הייתה מוכרת כנסיכה, אם הייתה אמו של הנסיך משתמשת במזרנים איכותיים ומותאמים לגופה של הנערה הצעירה, ובכך מבטיחה שנת לילה ערבה וגם מונעת, על הדרך, את נישואיה של האחרונה לבנה. מוסר ההשכל הוא בעצם החשיבות שבבחירת מזרן איכותי, לחוויית שינה אידיאלית ומניעת פגיעה גופנית. אמנם לא תתחתנו עם נסיך, אך מצד שני, תזכו לישון שנת מלכים!

מזרנים - מה וכיצד לבחור?

תחום המזרנים בימינו לא חף מרבדים טכנולוגים וחדשנות הולכת וגואה. אם בעבר ניתן היה להשיג מזרני קפיצים או ספוג בלבד, בימינו, מעבר לחומרים הקלאסיים, הם עשויים ממיטב ההמצאות הטכנולוגיות - ביניהן לטקס וג'ל, המתאימים עצמם לצורת הגוף ותומכים בכל חלק בצורה המתאימה. כיום מזרן הוא כבר לא קובייה תלת מימדית וקשיחה. מזרנים רבים כוללים כעת מנגנוני בקרה על חום גוף, מנגנוני עיסוי ואף מנגנונים המאפשרים לכוון את זווית המזרן לישיבה, הסבה ושכיבה. גם המידות מגוונות יותר ומציעות מגוון פתרונות - מזרן יחיד, וחצי, זוגי או קינג סייז. חשוב להקדיש מחשבה גם לבד המחפה על המזרן - בד נושם ואיכותי ימנע הזעה וריחות לא נעימים לאחר שימוש ממושך. בבואכם לקנות מזרן חשוב לבצע לו מבחן שימוש - וכשמו כן הוא - שכבו על המזרן, שבו עליו, התכרבלו עליו. דמיינו כי זהו המזרן שלכם כעת וקבעו - האם אתם מרגישים בנוח? האם רמת הקושי של המזרן גבוהה או נמוכה מדי? האם מנח הגוף שלכם מרגיש טבעי או מאולץ? חשוב לזכור כי שינה על מזרן שאיננו מתאים עלולה לגרום לכאבי גב, קשות שרירים, פגיעה באיכות השינה ופגיעה לטווח ארוך. לכן יש לשקול את רכישת המזרן בכובד ראש, ולא להירתע ממחירים גבוהים - מזרן הוא השקעה לטווח ארוך.

מזרנים - כיצד לשמור עליהם?

לאחר שרכשתם את המזרן המתאים לצרכיכם, חשוב לדעת לשמור עליו. ניתן להשיג מגנים, אשר מגנים על המזרן מפני רטיבות, מגנים אלו מתאימים בעיקר לילדים. המגנים עשויים מחומר אטום אך גם אוורירי ונושם, דבר המאפשר מניעה של הרטבת המזרן מחד ומאידך לא גורם להזעה או תחושה לא נעימה בעת השינה. חשוב לדאוג לניקיונו של המזרן ומומלץ להפוך אותו בכל שלושה חודשים עד חצי שנה, למניעת שקיעה בנקודה אחת ופגיעה באיכות המזרן.

לסיכום, אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה, ולא היינו רוצים לבלות שליש מחיינו בתחושת אי נוחות. בחרו מזרן נוח ומתאים והוכיחו לעצמכם כי אתם נסיכים אמיתיים, המגיע להם הטוב ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב