דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שכונת הכרמים בית אריה לאוהבים איכות חיים 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3660 פעמים ]


הישוב הקהילתי בית אריה נוסד  ב-1981 ובשנת 2002 הוא אוחד עם הישוב עופרים. בית אריה עופרים היא מועצה השוכנת על פני שטחים נרחבים שכשליש מהם שטחים ירוקים וכמעט מאה וחמישים דונם מהשטח הם שמורות טבע. בית אריה עופרים צופה אל נופי בראשית ונמצאת במרחק 30 דקות מתל אביב וירושלים. בישוב נבנית בימים אלה שכונה חדשה ששמה הוא שכונת כרמים. פיתוח השכונה מתנהל באמצעות החברה פיתוח כלכלי של המועצה המקומית בית אריה עופרים. שכונת כרמים היא חלק מהפיתוח הנרחב שעובר הישוב למשיכת אוכלוסיה חדשה וברמה גבוהה.

הפיתוח של הישוב באמצעות החברה לפיתוח בית אריה עופרים מתבצע על מנת למקמו מעל לישובים קהילתיים אחרים ולהפכו לאטרקטיבי ביותר עבור אוכלוסיה חזקה חדשה. החברה לפיתוח בית אריה פועלת רבות למען הענקת כל השירותים הקהילתיים לרווחת תושביה. בראש החברה לפיתוח בית אריה עופרים עומד אבי נעים המכהן בנוסף בתור  ראש המועצה המקומית בית אריה עופרים. אבי נעים מבצע את הפרויקטים השונים ביד רמה וברמת ביצוע יעילה ויסודית.

שכונת הכרמיםצופה אל נופים פתוחים והיא כוללת שטחים ציבוריים פתוחים, חנויות, בתי עסקים, מרכז ספורט, מרפאות, מרכז תרבות, מוסדות לימוד איכותיים, ספרייה,  סניף דואר וכו. עשרות משפחות יגורו במקום ויזכו למגורים במקום בעל צביון כפרי במרחק קצר מגוש דן. המשתכנים במקום יגיעו בנוחות לכל מקום  באזור כולל תל אביב וירושלים. בשכונה יגורו רופאים, עורכי דין, מנהלי חברות ועוד.

תושבי שכונת הכרמים יבנו את בתיהם לפי רצונם ותקציבם בשיטת בנה ביתך ובמתכונת של דו-משפחתיים. שכונת הכרמים תהיה בעלת צביון מיוחד בו כל תושב בונה לפי רצונו וצרכיו ללא יצירת מראה זהה ומוכתב. החברה לפיתוח בית אריה מנהלת את עבודות פיתוח בכרמים במהירות וביעילות. גודל הקרקעות הוא בין 300-460 מטרים בעלות משתלמת. התושבים יצטרכו לסיים  את הבנייה 48 חודשים ורוב הסיכויים שישלימו אותה לפני מועד זה. רישום הזכויות בקרקע נערך באמצעות ההסתדרות הציונית.

החברה לפיתוח בית אריה עוקבת מקרוב אחר השלבים והתושבים החדשים יכולים לפנות אליה בכל בקשה או שאלה. ההצטרפות לבית אריה עופרים מאפשרת למשפחות לגור ברמת חיים מדהימה הכוללת שטחים פתוחים וטבע, רמת חינוך גבוהה, חברים חדשים, אפשרויות בילוי ופנאי, אוויר נקי, שקט ועוד. רמת החיים הזאת ניתנת להשגה בעלות לא יקרה ובמיקום מעולה ונגיש הקרוב לגוש דן וכביש 6.

במצב בו הקרקעות במדינה הן מצרך נדיר ומחירי הנדל"ן נוסקים לשמיים, רכישת קרקע במיקום מצוין היא השקעה מעולה. שכונת הכרמים היא הזדמנות בלתי חוזרת עבור אנשים שמאסו לחיות בלב הערים הצפופות עם כיתות דחוסות, אלימות, בני נוער משועממים, הסעות לחוגים וחברים, כבישים מסוכנים, רעש, ניכור, שכנים לא נעימים ועוד. זאת ההזדמנות לצאת לדרך חדשה ולחיות כמו שתמיד חלמתם ורציתם. בהיבט הכלכלי, מבחינת השקעה לטווח ארוך, המחירים ביישוב רק יעלו ובעתיד ייתכן כי כבר לא תוכלו לרכוש בו בית ולכן כדאי למהר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב