דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי עבודה לתיקון רהיטים 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2079 פעמים ]

בראש ובראשונה, בגדי עבודה מותאמים בצורה האופטימלית לסוג העבודה אותה מבצעים. בימים אלו בגדי העבודה מורכבים מפריטי לבוש שונים, בהתאם למקצוע – נעליים, סרבלים, חלוקים, סינרים, כובעים ועוד. בין אם זה סוג הבד ממנו הם עשויים המגן מפני חומרים או חתכים ובין אם אלו כיסים פונקציונליים אשר הופכים את העבודה לנוחה יותר – קשה להתעלם מהיתרונות הרבים שבבגדים מסוג זה. מעבר להיותם נוחים יותר ומתאימים יותר, בגדי עבודה בעצם מגינים עלינו בזמן העבודה אותה אנו מבצעים.

מתי נשתמש בבגדי עבודה?

במקצועות מסוימים השימוש בבגדי העבודה הוא אינטואיטיבי – לדוגמא עבור בעלי מקצוע העובדים עם חומרים מסוכנים. אלו עובדים עם חליפות מיוחדות החסינות לחומרים הכימיים השונים, משקפי מגן, מערכת נשימה וכפפות. גם רופאים, שוטרים ומכבי האש משתמשים בבגדים המותאמים לעבודה אותם הם מבצעים. אבל מה עם מקצועות בהם אין בגדים מוגדרים לעבודה? לדוגמא אינסטלטורים, חשמלאים וכדו'. למרות שאין מדים מוגדרים גם עבורם קיימים בגדים המתאימים יותר למקצוע ומשרתים נאמנה את צרכיהם. האינסטלטור לדוגמא עובד לעיתים עם חומרים מסוכנים לפתיחת סתימות או חפצים חדים. למטרה זאת מומלץ להתאים בגדים בעלי בד עבה עם כיסים המאפשר גישה נוחה לכלי העבודה השונים ושמירה על סדר. לבעלי מקצוע המבלים את מרבית שעות העבודה בחוץ מותאמים בגדים מבד נושם, לרוב כותנה, אשר מאפשר נידוף זיעה וקירור הגוף למניעת סכנה של מכת חום. כדאי להתאים בגדים מיוחדים גם בעת העיסוק בנגרות או תיקון רהיטים. תיקון רהיטים לעיתים דורש שימוש בחומרים מסוכנים, חפצים חדים וכלים רבים, במקרה זה מומלץ לעבוד עם כפפות ובגדי עבודה נוחים אשר מבודדים את הגוף מהחומרים בהם נעשה שימוש בעת תיקון רהיטים. עבור העובדים בנגרות, מעבר לבגדים המתאימים, על מנת לשמור על הבטחון משולב לרוב בבגדי העבודה כובע מיוחד, אשר ימנע פגיעה במקרה של נפילה של חלק עץ או מתכת. לבגדי העבודה יתרון נוסף וחשוב ביותר – הם מקנים לכל בעל מקצוע מראה מכובד ומקצועי. בעל מקצוע אשר נראה כי אין ברשותו ציוד מסודר ומתאים, בגדיו מרושלים ומראהו לא מקצועי עלול לסבול מבעיה בתדמית אשר במקרה הקיצוני אף תפגע בפרנסתו.

לסיכום

ישנה חשיבות רבה בהתאמה של הלבוש הנכון לאופי העבודה – פונקציונלית ואף תדמיתית. בגדים מתאימים יכולים למנוע נזק ופגיעות, להפוך את העבודה לקלה ונעימה יותר ולשדר אמינות ומקצועיות. אז בין אם אתם אינסטלטורים או עוסקים במלאכת תיקון רהיטים – כדאי לשקול בחיוב רכישה של בגדי עבודה אשר יהפכו את חווית העבודה לבטוחה ומהנה יותר ויקנו לכם מראה מקצועי ומכובד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב