דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמיד חלמתם להיות ניצבים? 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2526 פעמים ]

אם אתם מרגישים כי עבודה בתור ניצבים תספק את רצונכם להיכנס לעולם הטלויזיוני ? יש לכם הזדמנות כזו. ישנן אפשרויות רבות לניצבות ? פרסומות, סרטים, סדרות ועוד. אך אחת האפשרויות המהנות ביותר היא ניצבות בתוכניות סטנד אפ. השתתפות בתור ניצבים בתוכנית כזו היא בגדר "שתי ציפורים במכה" ? גם הנאה מתוכנית משעשעת ומעניינת, הכוללת לעיתים מפגש עם כוכבי בידור וגם כמה דקות מסך בתשלום מתאים. קיימים תפקידי ניצבות שונים ביניהם ? דמויות בקהל, עוברי אורח ועוד.

אז מה עושים כדי להיות ניצבים?

חשוב להבין כי אם אתם חפצים בפרסום ובתפקידים הדורשים דיבור ומשחק ? ניצבות היא אינה הקריירה עבורכם. מרבית הניצבים אינם נבחרים לפי יכולות משחק והם דמויות שוליות בצילום. אם אין לכם פחד מצלמה ואתם משוכנעים כי אתם יכולים ליצור רושם טוב ? ניצבות יכולה להיות עבודה מתאימה מאוד עבורכם. לעיתים מחפשים ניצבים בעלי מראה מסוים או המתאימים לקונספט כלשהו ? ניצבים נאים יותר ואף נאים פחות, תלוי באופי התוכנית והתסריט. אף על פי כן סביר להניח כי לא משנה מה המראה שלכם, קיים סיכוי גבוה שתימצאו מתאימים לאיזשהו סוג של ניצבות. לפרסומות לרוב מחפשים ניצבים בעלי מראה נאה וצעיר, אך בכל זאת נסייג זאת ונאמר שבימינו קיימים סוגים שונים ומגוונים של פרסומות. בתוכניות סטנד אפ נהוג לחפש ניצבים למערכונים או לצילום סדרה ? בעיקר חלק מקהל או קבוצה, לרוב ללא צורך במראה מסוים. על מנת להגיע לעבודה בתור ניצב הדרך הטובה ביותר להתחיל היא דרך סוכנות ניצבים. קיימות סוכנויות רבות שמטרתן היא סיפוק ניצבים לתוכניות טלויזיה שונות, ביניהן תוכניות סטנד אפ למיניהן. לרוב סוכנות ניצבים תדרוש מכם לחתום על חוזה לשם הבלעדיות. מטרת החוזה היא למעשה למנוע מכם להופיע בתוכניות אחרות או לעזוב ברגע שחפצה נפשכם. קיימת מן הסתם גם סוכנות ניצבים אשר אינה דורשת חתימה על חוזה שכזה. לרוב כאשר מדובר בפרוסמות לדוגמא ישנו צורך קריטי יותר לחתימה על חוזה היות וקיימים מתחרים כלכליים בתחום. אף על פי כן ההחלטה האם להחתים אתכם על חוזה או לא שמורה בלעדית לכל סוכנות ניצבים. 
  
לסיכום

לא משנה איך אתם נראים או אם אין לכם כישרון משחק, אם החלטתם להיות ניצבים אפשרויות רבות פתוחות בפניכם. בין אם זה חלק מקהל בפרסומת או יושבי בית קפה במערכון סטנד אפ ? כל אחד המעוניין במקצוע יכול למצוא לעצמו את התפקיד המתאים. רק זכרו ? תפקיד בתור ניצב בתוכנית טלויזיה אמנם יספק לכם ולמשפחתכם כמה דקות של הנאה, ותשלום מתאים, אך הוא אינו בהכרח מבטיח פרסום וחדירה לתודעת הקהל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב