דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


iPhone - הדבר האמיתי 

מאת    [ 28/01/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1814 פעמים ]

 

iPhone – הדבר האמיתי

מכשיר ה-iPhone , מבית היוצר של חברת 'אפל', מלווה אותנו כבר זמן רב ובכל זאת- אנו מגלים בכל פעם מחדש שהמכשיר מצליח להביא רעיונות חדשים , מקוריים ומגוונים לחיינו. מהו בעצם המכשיר המפורסם כל כך? מכשיר זה הוא בעצם הכלאה מוצלחת מאוד של מחשב כף יד עם מכשיר טלפון סלולרי, בעיצוב מיוחד ואסתטי ביותר. מידי זמן מה, משדרגת חברת אפל את הגירסא האחרונה של iPhone ומשווקת גרסא חדשה ומתקדמת יותר – אם בצורה החיצונית ובעיצוב, אם בתוכן ואם ביכולותיו של המכשיר. מכשיר זה סחף אחריו מיליוני בני אדם ברחבי העולם, שטרחו לעמוד בתורות ארוכים על מנת להיות ראשונים לרוכשו, טרחו לשדרגו באפליקציות (יישומים) מעניינות ומגוונות וניתן לומר אף שהמכשיר הפך, באופן מסויים, לסמל סטטוס בחברות השונות.  אין חשיבות לגרסא של מכשיר ה-iPhone אותו אתם מחזיקים ורכשתם. מה שחשוב , בפועל, הוא שהקו המנחה בכל אחד מסוגי המכשיר-זהה : שילוב איכותי של מסך מגע רגיש עם מכשיר מתקדם מסוגו המכיל עולם של תכנים עשיר ואין-סופי.

מכשיר זה מאופיין, כאמור, במסך מגע מיוחד הפוטר את המשתמש מהצורך במקשי חיוג רגילים, כפי שנמצא בכל טלפון נייד רגיל שאינו iPhone. אמנם כיום התרבו בשוק הצרכני מכשירים ניידם המאפשרים מסך מגע, אך האלמנט המרכזי המבדיל אותם ממכשיר iPhone הייחודי, הוא יכולת השימוש של הטלפון שלהם בתוכן אפליקציות.

מכשיר ה- iPhone עצמו אינו מגיע עם אפליקציות מיוחדות – למעט היישומים הרלוונטים שלו – כטלפון סלולרי, אפשרות לקרוא באמצעות המכשיר דואר אלקטרוני, אפשרות לגלוש באמצעותו ברשת האינטרנט וכמובן – אפשרות לצפייה בסרטים או השמעה של קטעי מוזיקה שונים. פרט לכל אלו, בעל מכשיר ה- Iphone יכול לבחור מבין שפע האפליקציות העצום המונח לפניו – באילו יישומים ייבחר להשתמש והוא מוזמן להורידם למכשיר שלו (אם בחינם או בתשלום סמלי).

לכל אלו שבינינו שאינם מבינים את עניין ההתרגשות ההמונית ממכשיר ה- iPhone יש לומר כי זוהי תופעה מרשימה שאיננה בת חלוף, מסתבר. לאלו שכבר מיהרו ורכשו את המכשיר, נוכל לומר כי הצטרפו למועדון הסודי של המכורים אליו – ואלו שטרם חשו בהתמכרות – עוד יחושו בה ובגדול. האפליקציות השונות שניתנות להורדה למכשיר, מהוות עולם ומלואו ומשנות את החיים של כולנו – אפילו מבלי שנשים לב לכך. חברות רבות מבינות את הפוטנציאל האיכותי והצרכני הטמון במכשיר מיוחד זה, ומשכילות לעשות בכך שימוש באמצעות פיתוח של אפליקציות חדשות ומעניינות.

אין כל ספק בכך שמכשיר ה- iPhone הביא לעולמם של אנשים רבים כל כך גל של רוח חדשה ושידרג את חייהם. 

 

ntg




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב