דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האביר על הסוס הלבן 

מאת    [ 28/01/2011 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 2872 פעמים ]


הוא מגיע מרחוק דוהר לו באצילות על הסוס הלבן, מתקרב אלי עם חיוך זוהר ומושיט לי יד, אני עומדת לידו מופתעת ושואלת: תגיד, למה לקח לך כל כך הרבה זמן? אתה יודע כבר בת כמה אני? הוא התנצל עם חיוך והסביר לי שהייתה תקלה במנוע של הסוס ועכשיו זה כבר לא משנה, בואי תעלי על הסוס ונרכב אל השקיעה. כבחורה אחראית מיד אמרתי לו שאני לא עולה עם כל אחד על הסוס שלו אפילו שאתה האביר על סוס לבן, ועד שאני לא מכירה אותך זה לא יקרה.. הוא הביט אלי והרים גבה :מה זאת אומרת את לא מכירה אותי, את המצאת אותי! ואז פתאום חשבתי לעצמי האם כדאי לי לרכב עם האביר לעבר השקיעה וכך יפתרו כל הבעיות? כל הפחדים, האם אהיה סוף סוף מאושרת?..   אחרי לבטים רבים עלית על הסוס הלבן, הרי לא בכל יום מגיע אביר על סוס לבן להציל אותי מעצמי. ואז התעוררתי.

 המושג אביר על סוס לבן נולד בסיפורי אגדות והושרש במחשבתנו כבר בגיל צעיר,הוא הרי אידיאל גברי שלא קיים במציאות. 

בקליניקה שלי אני פוגשת רווקים ורווקות שמחכים לאידיאל הזה, לדמות המושלמת שתפתור את כל הבעיות ותהיה החצי השני, אנשים רבים מעל גיל 30 שעדיין לא מצאו את בן הזוג שעליו חלמו והסיבות לכך הן שונות ומגוונות:

* ישנם אנשים שמחפשים זוגיות ובטוחים שאצלם הכל בסדר ובצד השני נמצאים כל הפגמים האפשריים, לרוב הם פוסלים אפשרויות שעשויות להתאים להם ו יש מגוון רחב של פסילות על הדברים הקטנים ביותר..

*לעומתם יש כאלה שלא ממש בטוחים למה כדאי שמישהו יבחר בהם, ואם כבר יבחר, אז הם עסוקים ברגע הנטישה, מרגישים מאוימים מהרגע הראשון ולאורך כל הדרך.

* ישנם שחושבים שהם מוכנים לזוגיות וזה רק עניין של זמן, הם חולמים על הרגע בו יתקלו ברחוב ובמבט ראשון ידעו שזה זה, אני מכירה אנשים שלא עושים כלום כדי למצוא בן זוג ובטוחים שהמזל/ הקארמה/ היקום או כל שם אחר יעשה זאת בשבילם. ברוב המקרים מצאתי פחד מדחייה, מאינטימיות או פחדים אחרים המונעים לקחת אחריות על חייהם בתחום הזה.

*ישנם המנסים למצוא את בן הזוג באתרי הכרויות ולא ממתינים למזל שיפתיע – כל הכבוד על לקיחת האחריות! ועם זאת עדיין ישנם כאלה שמחפשים המון זמן ועייפים, מיואשים וחסרי תקווה, לרוב אני מגלה שהם לא יודעים בדיוק מה הם מחפשים או שאינם מוכנים באמת לפנות מקום לזוגיות בחייהם מסיבות שונות. 

אז מה אפשר לעשות עד שהאביר יגיע? אם אתם כבר ממתינים מספיק זמן לרגע הזה אולי כדאי לעשות בדק בית, לבדוק מה אני מחפש? מה אני מביא לתוך הכרויות החדשות או לתוך הזוגיות? מה הסיבה שאני לא מוצא זוגיות האם יש משהו שאוכל לשפר אצלי? מה הוא הדבר שתוקע אותי? וכו.. מחשבה יוצרת מציאות, זו אמירה ידוע שאמרו רבים לפני, בתהליך NLP ודמיון מודרך נוכל להתחיל וליצור התנהגויות חדשות, מחשבות שישרתו ותחושות שיקדמו אותנו. תהליך כזה עוזר בהגדרת המטרה המדויקת, על מה בדיוק צריך לעבוד כדי להגיע לזוגיות. ברגע שמדייקים את המטרה ומזהים את המחסומים והמכשולים ניתן להתחיל בתהליך עמוק שעוזר לעשות שינוי התנהגותי מתאים שיעזור ללכת לעבר המטרה. מי שמאמין באביר על הסוס הלבן, בואו ללמוד להאמין בעצמכם!

 בקרוב נפתחת סדנא לנשים בנושא מציאת זוגיות. הסדנא בת 10 מפגשים של שעתיים וחצי

 לפרטים נוספים: לי-אור 052-2576456                         

לי-אור סלע מאמנת אישית ומנחת תהליכי שינוי באמצעות NLP ודמיון מודרך
http://www.liorsela.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב