דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית טבעת נישואין ומבצעים 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3170 פעמים ]

 

 

הדרך הטובה להציעה נישואין היא כריעת ברך, אם הצעת לה נישואין, היא נענתה בחיוב ואתם מאושרים ! מבשרים את הבשורה לכל המשפחה והחברים הקרובים על הבשורה הנפלאה, שיהיה במזל טוב: מה שנותר חוץ מלספר לכולם על השמחה הגדולה של החיים שלכם, זה לארגן אירוע גדול, בו כל המשפחה המורחבת מגיעה, החברים הקרובים, המרצים, חברים מהעבודה וכו'.. יש לכם אולם לארגן עם תפריט ועיצוב נאה. יש כל כך הרבה מה לארגן וחלק מהדברים החשובים ביותר שהחתונה לא יכולה להתקיים בלעדיהם, זה טבעות נישואין היקרות לליבם של כל אותם האנשים הנישאים כדת משה וישראל !

 

קניית טבעת נישואין במבצעים זה דבר פשוט מאוד האמת, אם קונים לפי הדת, זאת טבעת מכסף , זהב לבן או זהב. מבצעים וטבעת פשוטה, חלקה וכמובן אתם מחליטים מה העובי שלה, רוחב וכו'.. רצוי להזמין את הטבעת שלכם כמה שבועות קודם לאירוע הגדול של חייכם, על מנת לבדוק זה מידות נכונות לאצבעות שלכם. כך שברגע של קידושין, יוכל לשים לך את הטבעת על האצבע והיא לא תיפול או במקרה אחר, לא תיכנס לאצבע וזה לא יהיה נעים לאף אחד מכם. כך שחשוב מאוד לראות שהטבעות עולות עליכם וזה בסדר גמור.

 

כמובן שלקנות במבצעים טבעת נישואין זה כיף, צאו לכם ליום חופש מהעבודה, תתפנקו על ארוחת בוקר טעימה, קנו לכם עם מבצעים פריט לבוש חדש ותרגישו טוב עם עצמכם, תהיו נינוחים. המתח והלחץ של החתונה משפיע על מסע הקניות של השמלה והחליפה וגם של הטבעות ולכן כדאי שתהיו רגועים, שיהיה לכם חוויה נעימה מהמסע הזה של לפני החתונה. את כל המתחים והלחצים השאירו בצד לכמה שעות טובות, זהו היום שלכם, בו אתם בוחרים את הטבעת שתהיה לכם תמיד על האצבע. אתם רוצים שהיא תמצא חן בעינכם, אתם אוהבים לראות אותה עליכם ושתהיה נוחה ונעימה לעור שלכם. לכן אתם צריכים לקחת אך ורק את עצמכם לחנות הטבעות, לא לחשוב על מה יש לכם לסדר או לתקן, אלא איזה עיצוב יפה יותר ומה נוח ונעים יותר על האצבע.

 

חשוב להגיע לחנות נינוחים ולקנות במבצעים, שיהיה ראש שקט והבחירה של טבעת הנישואין שלכם באמת תמצא חן בעינכם ולא בחרתם מתוך לחץ של זמן ואין לכם כוח לעוד סידורים וכו'.. הטבעת הזאת תהיה לכם תמיד על האצבע, כדאי שתאהבו את העיצוב שלה, את המחיר שאתם משלמים עליה.

 

לפני שאתם יוצאים ומבזבזים את הזמן שלכם מחנות לחנות לגבי הצעות מחירים, מבצעים כאלה ואחרים או עיצובים מגוונים ושונים בדומה בלונים , כדאי שתעיינו באתרי האינטרנט הרבים שיש לכם, תבדקו איפה מעצבים אישיים נותנים לכם מבצעים נוחים, איזה טבעות החברים שלכם קנו ואם זה מצא חן בעינכם, אולי אתם הזוג הבא שיקנה את העיצוב הזה גם. תבדקו לפני שאתם יוצאים מהבית מה אתם רוצים שיהיה הטבעת נישואין שלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב