דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודת הברמן 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 740   [ נצפה 3247 פעמים ]

תפקידו של הברמן מגוון ולא מסתכם במזיגת משקאות. תפקיד הברמן הוא מגוון מאוד וברמן אינו מהווה רק מכונת שתייה. יש אנשים שאף רואים תפקיד זה כעבודה לחיים ולא כעבודה מזדמנת לאחרי הצבא או בתקופת הלימודים. כמו כן, לפעמים ברמן נפגש עם לקוחות לא נחמדים במיוחד וצריך להתמודד עם מצבים לא נעימים.

 

בית ספר לברמנים מכשיר את הברמן ונותן לו את כל הכלים והידע המקצועי שעליו לדעת לפני תחילת עבודתו בתפקיד. נתחיל מכך שתפקידו של הברמן הינו בראש ובראשונה איש מכירות: ברמן טוב יודע להמליץ ואף ולקרוא לקוחות ולהציע משקה שבאמת תואם את החיך שלהם ובנוסף ברמן טוב יכול למכור משקאות שלא זזו חודשים ומכור אותם ללקוחות. ברמן טוב תמיד יקדם עוד ועוד מכירות (מה שימצא חן מאוד בעיני בעלי בר), ברמן טוב ידע להבחין בין לקוחות פוטנציאליים לבין לקוחות שמגיעים לוודקה רדבול ובזה מסתכם הערב. לקוחות כאלו מן הסתם יחזרו לאותו מקום בגלל שהם נהנו מאותו משקה ואף יבקשו את אותו ברמן שטיפל בהם.

 

הברמן ככבעל יחסי אנוש טובים: ברמן טוב תמיד ידע לעשות את ההבדל בין מצבו האישי לבין העבודה כאשר הוא מגיע לעבודה מבחינתו הכל נמחק וכל המיקוד עובר לבר. ברמן צריך להיות סובלני ובעל יחסי אנוש מצויינים  תמיד חייכן ותמיד זמין ללקוחות, ברמן טוב ידע להרים את האווירה ואף להפוך את האווירה מכבויה לרועשת, בכמה מקרים ברמן יכול לשמש כמו פסיכולוג לאנשים שמגיעים לבר ופורקים את כל המטען היומי שלהם ואף משתפים את הברמן במה עבר עליהם באותו היום, לכן ברמן תמיד צריך להיות סופר אנושי, סבלני וקשוב ללקוחות שהגיעו אחרי יום מאוד קשה שעבר עליהם.

 

הברמן כיחצ"ן של המקום: ברמן טוב תמיד ידע להמליץ על מקום עבודתו כמקום הכי טוב בעיר וידע למשוך לשם אנשים הוא בדרך כלל ידע שעות פתיחה של המקום פתיחת המטבח חנייה כשרות וכו...

 

עבודת הברמן גם נמדדת במשמעת מאוד גבוהה יחד עם מוסר עבודה גבוה כאשר הברמן מגיע למשמרת הוא נותן מעצמו 100%, לא מאחר לעבודה, מדייק בזמנים ועושה את כל ההכנות לפני כניסה למשמרת, כמובן שעליו להגיע מאוד מטופח עקב האינטרקציה הקרובה עם הלקוחות, בנוסף ברמן צריך להגיע למשמרת כאשר מטרת העל שלו היא לעשות את המשמרת הכי כיפית בעולם שכל הלקוחות בסופו של דבר יהיו מרוצים.

 

הברמן כאיש מקצוע: הברמן צריך להיות סופר מקצועי בעבודתו כי ידע שווה כח. כאשר הברמן ידע בדיוק מה קיים לו בתפריט ואיזה מנות מטבח יש לו ואיזה חוסרים של אלכוהול יש לו זה הוא ידע להמליץ בדיוק ולאיזה לקוח. כאשר מתיישב לקוח על הבר הברמן תמיד ינסה ליזום סמול טוק, למטרת היכרות ויציג בפניו את התפריט, הוא גם ידע מראש איזה מבצעים יש לו להציע ותמיד יקדם מכירה ויגרום ללקוח להיות מרוצה, כמובן שהטיפ יהיה בהתאם. בנוסף על הברמן להיות מסודר מאוד בעבודתו להחזיר בקבוקים למקום ושמור על פס עבודה נקי ותמיד לשדר אוירה טובה.

 

תכונה מאוד חשובה של עבודת הברמן היא אמינות. על הברמן מוטלת אחריות עצומה והיא הקופה, ברמן צריך להחזיר בדיוק את העודף ללקוח ואף לא לגנוב ברמן שיתפס גונב מהקופה יפוטר במקום ויותר לא יוכל לעבוד כברמן.

 

עבודת הברמן צריכה להיות יעילה ומסודרת והוא צריך להגיע לכל לקוח ולקוח ולא לשדר לחץ

(לחץ מעיד על חוסר ביטחון וגורם לבלבול נוראי) עליו לשדר תמיד רוגע ולא להילחץ מכמות האנשים להפך עליו לשמוח שהמקום מלא באנשים כי ככה העבודה זורמת והזמן טס.

 

לסיכום עבודת הברמן היא עבודה לגמרי לא קלה והיא מצריכה ידע רב אותו ירכוש בד"כ הברמן באמצעות קורס ברמנים מקצועי, וכמובן מצריכה הרבה תכונות שלא תמיד קיימות אצל כל אחד, לכן מי שרוצה להיות ברמן טוב עליו להכין את עצמו לעבודה קשה שמלווה בהרבה חוויות והיכרויות עם אנשים (חלקם נחמדים וחלקם לא), בנוסף עבודת הברמן נבנית לאורך שנים והיא עבודה מהנה אך דורשת הרבה מאוד מאותו בנאדם גם במשמרת וגם לאחר המשמרת, לכן מי שרצה להיות ברמן עליו להכין את עצמו מכל הבחינות ולבא בשיא המוטיבציה כי עבודה בבר היא אורח חיים ולא עבודה מזדמנת.

 

הכותב הינו נציג זמן אמיתי ? בית הספר המוביל לברמנים בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב