דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 התכונות הדרושות לברמן 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 730   [ נצפה 3090 פעמים ]

ברמן צריך להיות אדם בעל תכונות אופי מתאימות על מנת להיות מתאים לתפקיד וכדי לעשות אותו בצורה מקצועית וטובה. להלן 10 התכונות הדרושות לברמן:

אנטילגנציה רגשית – היכולת של הברמן לקרא סיטואציות ולהתאים את התנהגותו לכל מקרה באופן מדויק ביותר.

ברמנים הם כמו פילוסופים ופסיכולוגים, הלקוח הוא המטופל והם אלו שרושמים את המרשם הנכון לטיפול בבעיה. המרשם הוא הקוקטייל או המשקה והלקוח הוא זה שמוצא בברמן תכונות רפואיות למרפא כל מכאוביו.

על הברמן לשלוט ביכולת שלו להגיד את הדבר הנכון לכל הרמה להנחתה מצד הלקוח ולשדר "חבר ללא תנאי" בכל אחת מהסיטואציות שעומדות מולו.

 

יחסי אנוש – ברמן זה מקצוע חברתי, הבר הוא הממלכה של הברמן ואסור לו לשכוח את חבריו למשמרת.

ברמן טוב נמדד בשעות הלחוצות של הבר בהן הוא נדרש לבצע מס' מטלות במקביל , לחייך ולשדר עסקים כרגיל ותמיד להיות שירותי ונחמד. ברמן מעולה הוא אדם בעל יחסי אנוש מעולים גם עבור לקוחותיו וגם עבור חבריו למשמרת.

 

ניטרליות - ברמנים נחשפים להמון סודות, גם בגלל דרכו של האלכוהול כמשחרר סודות וגם כי המוני אנשים רואים בברמנים כפסיכולוג, פותר בעיות ומשכיח את צרות היום.

לרוב יגיעו זוגות של אנשים וישבו על הבר, מכורח הנסיבות רוב האנשים יגיעו למצב בו הם מתווכחים ומצפים מהברמן שיחליט מי מהם צודק – על הברמן לשמור תמיד על ניטרליות כדי לא לנקוט בעמדה של האחד ולאכזב את השני. ברמן טוב הוא ברמן ניטרלי. 

 

נינוחות – ברמן טוב משדר עסקים כרגיל , גם במשמרת הלחוצה ביותר שסביבת הבר הופכת לקטטה המונית והמון הזמנות במקביל אל לו לברמן להיתפס לחוץ או בחוסר שליטה, ברמנים טובים משדרים עסקים כרגיל בכל עת. אנשים רבים בוחרים לשבת על הבר בשל התכונה הזאת של הברמנים , לא משנה מה קורה בחוץ הברמן תמיד יעניק ללקוחותיו שירות נינוח ובגובה העיניים.

 

נקיון – בתור נותן שירות פרונטאלי, על הברמן להיות היגייני ונקי בכל עת. ברמנים עובדים עם הידיים ועם אביזרים שונים ומתעסקים במזון ומשקאות , ברמן שאינו היגייני ירתיע את לקוחותיו ואלו יעזבו את הבר מייד וכנראה לא יחזרו.

 

יעילות – ברמן טוב הוא ברמן יעיל שמצליח לשרת את לקוחותיו ברמה גבוהה ע"י מינימום פעולות. מתחם הבר בדרך כלל קטן ונגיש לצוות הבר, לצורך כך יש לשלוט במיקומים של כל הבקבוקים והאביזרים , תנועה אחת יותר מדי פוגעת בשירות ופוגעת בסינרגיה בין הברמנים במשמרת.

 

ארגון – משמרת הבר בנויה ממספר ברמנים בדרך כלל , מבנה הבר בנוי כך שכל דבר במקומו ואמור לחזור למקומו לאחר השירות , צוות הבר אמור להתחשב זה בזה שמחזיר במהרה בקבוקים ואביזרים חזרה למקום על מנת לא לבזבז זמן בחיפוש האמצעים ע"י הברמנים האחרים במשמרת.

אביזר שלא הוחזר למקום, יבזבז המון זמן לברמנים שיחפשו אותו – שיחות סרק בין הברמנים אינן נראות טוב. עבודת בר מקצועית בין שני ברמנים נראית כריקוד מתוכנן מראש.

 

מקצועיות – על כל ברמן לשלוט במה שהוא מוזג ללקוח, ברמן שאינו בוגר קורס ברמנים סובל לעיתים בחורים בידע שמשפיעים על בטחונו האישי מול הלקוחות המבינים וכתוצאה מכך פוגע ברווחי הבר.

על מנת לעבוד בבר בצורה מקצועית יש לדעת כמות מכובדת של קוקטילים וצורות הגשה רבות של כל המשקאות בבר. ברמן מקצועי הוא ברמן שפשוט מרוויח יותר כסף.

 

אמינות – בעבודת הבר מתעסקים בהמון כסף, אמינות הברמן נבחנת פעם אחר פעם במהלך הערב ע"י מנהל הבר וצוות הבר.

באופן כללי, לברמן אין שום בעיה להכניס את הטיפ לכיס ולא לקופסת הטיפים ואין שום בעיה לחייב פחות לקוח מקורב. כיום גם מתן מנת אלכוהול מוגדלת או מנה על חשבון הבית נחשבת גנבה ובעל הבר חווה מקרים רבים של ברמנים שהיושר מהם והלאה.

בעבודת צוות כמו בעבודת צוות, אמינות ויושר במקצוע המיוחד הזה הוא הבסיס לקיומו של הברמן והשארותו במקום העבודה לאורך זמן.

 

תקשורת – ברמן טוב הוא ברמן שמשדר חבר ללא תנאי לכל לקוחת הבר, ברמן תקשורתי גורם לחוויית שירות טובה יותר ונותן ללקוחות להרגיש כמו בבית.

בתחילת הקריירה של רוב הברמנים, יש נטייה לחוסר ביטחון ובעיה לתקשר באופן מקצועי ורציני עם לקוח, התכונה הזו משתפרת עם הזמן וברגע שהברמן מודע לסביבתו ומכיר את הלקוחות שלו – הוא פשוט נהנה יותר בעבודה.

 

בית ספר לברמנים הינו המקום להתחיל ללמוד את התורה ולרכוש את התכונות המתאימות להיות הברמן האידיאלי.

 

הכותב הינו נציג זמן אמיתי – בית הספר המוביל לברמנים בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב