דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דשא סינטטי כפתרון לבעיית המים 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1754 פעמים ]

 

עקב מצוקת המים בשנים האחרונות במדינת ישראל, הוטל היטל בצורת האוסר על השקיית גינות. ניתן לראות כיצד בתקופה האחרונה מגיעים פקחי רשות המים ופשוט מנתקים לגינות ציבוריות את אספקת המים. דבר זה דוחף לא מעט אזרחים פרטיים וגופים עסקיים וציבוריים לרכוש ולהתקין דשא סינטטי בשטחים שונים שברשותם. אין ספק שמדובר בפתרון פשוט וחכם, מאחר ולאחר התקנת דשא סינטטי אין צורך להתקין מערכת השקיה ואין צורך לצרוך כמויות אדירות של מים בכל חודש. מדובר לא רק בחיסכון משמעותי של כסף, אלא גם בעמידה בצו השעה שלא מותיר שום אפשרות אחרת לבד מחיסכון במים. כולנו יודעים כי אם ימשיכו החורפים השחונים הללו, לא נוכל לסמוך על אספקת מים בצורה שאליה הורגלנו בעבר. התקנת דשא סינטטי היא חלק מפתרון כולל לפתור את מצוקת המים של מדינת ישראל בימים הללו ובשנים הבאות.

 

 

דשא סינטטי  לגינות פרטיות וציבוריות :

אם נתחיל לשים לב לסובב אותנו בצורה קפדנית יותר, נוכל לראות כי גינות ציבוריות שונות ברחבי מדינת ישראל כבר לא נשתלות בדשא חי רגיל, אלא שהן מתהדרות בסוגים שונים של דשא סינטטי. הבחירה של עיריות שונות במהלך שכזה הוא ברור, מאחר ולא רק שהן חוסכות בכך המון כסף כל שנה, אלא שהן פשוט מחויבות לכך עקב האיסור של השקית גינות ציבוריות. אך נראה שדווקא המגזר הפרטי הוא זה שמוביל את המהפכה החיובית הזאת. יש לא מעט גינות בישובים שונים ברחבי ישראל שכבר שנים לא מעטות מתפארות במראה מטופח, לאחר שבעליהן התקינו דשא סינטטי מרהיב ומרשים. המשיכה של פריט זה היא גדולה, מאחר והוא נשאר מטופח ורענן לאורך שנים רבות, וזאת להבדיל מדשא רגיל שמצריך עבודות טיפוח מתישות ועקביות.

 

דשא סינטטי התאמות והתקנות :

חשוב לדעת כי רכישה של דשא סינטטי חייבת להתבצע בהתאמה לשטח שאותו אתם מעוניינים לשדרג. לא מדובר רק במראה שניתן להגיע אליו לאחר שמתקינים פריט שכזה, אלא גם לפונקציונאליות השונה של כל דגם. ישנם סוגים שונים ומגוונים של פריט זה, כשחלק מהם מתאים לפעילויות שונות ואילו חלק אחר שלהם מתבסס יותר על כך שהם מעניקים מראה משובח, אך לא ממש מומלץ לשחק עליהם כדורגל למשל. חשיבות ההתאמה של דשא סינטטי למטרת הייעוד שאתם מייעדים עבורו היא רבה. חשיבות זו גם קשורה לצורת ההתקנה שתבוצע בשטח שלכם. בהתאם לאדמה או למשטח שקיים ברחבה שאתם מתכוונים לשדרג, יש אפשרויות התקנה שונות (המצריכות חיטוי, חפירה, או הנמכה מסוימת של השטח למשל). לאחר התאמת הדגם וההתקנה הנדרשת לשטח הקיים ניתן להגיע למראה מושלם ולרמת פונקציונאליות מספקת לטווח זמן ארוך.

 

הקמת גינות שבהן משולב דשא סינטטי, יחד עם מקומות שבהם מותקנים דקים לגינה שלכם, היא זו שיכולה ליצור תוצאה משולבת המבליטה את איכותה של הגינה.

אינדקס עסקים דשא סינטטי


הקמת גינות אינדקס בעלי מקצוע.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב