דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת שליטה ובקרה למתקנים סולאריים - ניהול מידע ממירים, ביטחון, בטיחות 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 908   [ נצפה 2133 פעמים ]

נותני השירות למתקנים סולארים מוצפים כיום במידע רב המגיע אליהם ממגוון המערכות והממירים המנטרים את האתרים הסולאריים, וכן מערכות ביטחון, בקרת בטיחות, בקרת כניסה ועוד. הם נאלצים לשלוט בו זמנית במסכים, מערכות ובסיסי נתונים נפרדים, ובכך עולה זמן התגובה ויורדת איכות הטיפול, דבר הפוגע במישרין בביצועי המתקן ומשפיע על תפוקותיו.

 

ניהול מתקנים סולאריים מפלטפורמה אוניברסלית ומתקדמת

"מערכת SolGuard™ החדשנית שפותחה במשך 3 שנים ב'אמיטק' עונה באופן מושלם על הצורך של הלקוחות והאינטגרטורים לרכז את כל המידע על גבי פלטפורמה אחת. הנתונים מוצגים על גבי על גבי מסך אחד, מתוך בסיס נתונים אחד, המציג תמונה ברורה בזמן אמת של כל המתרחש באתר הסולארי – בלחיצת כפתור. בכך ניתן להשוות בקלות בין ביצועי אתרים שונים, ובין ביצועי מערכות שונות באתר בודד.

 

איך פועלת SolGuard™ ולאילו סוגי ממירים ומערכות מתממשקת:

 

תאימות מלאה לכל סוגי הממירים והמערכות בשוק

SolGuard™" מתממשקת באופן גמיש לכל סוגי הממירים, בהם: SMA, , xantrex Fronius, KACO ואחרים, וכל המערכות, הטכנולוגיות וההתקנים הקיימים בתחום האנרגיה הסולארית (סנסורים, CCTV, מערכות ERP, PLC ועוד).

 

תצוגה ויזואלית וידידותית, והפקת התרעות-אמת ומסרונים ייעודיים

"המערכת מרכזת באופן חזותי ובדיוק מרבי את כל המידע מהמערכות וההתקנים הסולאריים באתר. התרעות-אמת מופקות באופן מיידי ונשלחות אוטומטית, באמצעות מסרונים, לאנשי המקצוע המתאימים, בהתאם לסוג ההתרעות ומיקומן. ניתן לעקוב אחר ביצועי המערכת און-ליין, לפי חתכים שונים, מכל מקום ובכל עת, באמצעות האינטרנט".

 

SolGuard™ משפרת את ביצועי המתקן ואת ריווחיותו באופן הבא:

ע"י גמישות, מודולריות וחיסכון של עד 30% בהוצאות התחזוקה

"מערכת SolGuard™ הינה מודולארית, מותאמת לצרכים היחודיים של הלקוחות בארץ ובחו"ל, ועונה על הדרישות המשתנות של צוותי התחזוקה וניהול (O&M)  של האתר ומנהלי הפרוייקט. SolGuard™ מלווה את המתקן משלב התכנון ועד לתחזוקה השוטפת, מקצרת ומייעלת את זמני התגובה והטיפול, משפרת באופן חד ביצועי האתר. בכך ממקסמת המערכת את תפוקות האנרגיה וחוסכת כשליש מעלויות התחזוקה.

 

טכנולוגיית SolGuard Control לשיפור התפוקה ולזיהוי הגורמים לירידה בביצועים

באמצעות טכנולוגיית SolGuard Control™ החדשנית שפותחה בחברה, ניתן לעקוב ולשפר בצורה ניכרת את ביצועי המתקן, ואף לטפל בגורמי הפרעה, בהם אבק ופאנלים תקולים.

מודול SolGuard Control™ כולל אלגוריתם חכם לעקיבת הפאנלים אחר השמש בשני צירים, וטכנולוגיית Video Analytics המנטרת ומטפלת בגורמים לירידה בביצועי המתקן, בהם: אבק, צל. בנוסף, יכולת לזיהוי פאנלים תקולים ועקיפתם.

 

הקצאת כוח האדם המתאים לטיפול באירוע, תוך חיסכון בעלויות

SolGuard™ מאפשרת להקצות מראש או במהלך אירוע את כח האדם המקצועי המתאים ביותר לטיפול בסוג ההתרעה. בזמן אמת היא מאתרת את אנשי המקצוע ומיקומם ושולחת אליהם מסרונים ייעודיים, ולבסוף מייצרת דוחות מעקב וניתוח של זמני התגובה לטיפול באירוע שהסתיים. בכך מקצרת המערכת את זמני הטיפול באירוע, חוסכת " זמן מבוזבז", ומביאה ולחיסכון בעלויות כח אדם.

 

"מערכת מומחה" - גישה ייחודית בתחום השו"ב הסולארי

מתן כלי איבחון, אכיפה ודיווח מתקדמים לאנשי המקצוע

SolGuard™ מתווה גישה חדשה וממוקדת לקוח, ומהווה "מערכת מומחה", המכוונת את המשתמשים לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר לביצוע בזמן אמת, באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי, רב לשוני וקל ללימוד.

המערכת מספקת ניתוח אינטראקטיבי של ביצועי אתר אחד או יותר, לפי הדרישה, כולל רמות ייצור האנרגיה ובקרת אירועים או ירידה בתפוקות. בנוסף, SolGuard™ מאפשרת אכיפת סדר פעולות מובנה, דוקומנטציה עד לרמת השטח עבור אנשי המקצוע השונים בארגון ובאתר, וניהול המתקנים באמצעות ארגון ושיטות שהוגדרו על ידי מומחים.

 

אינטגרטורים מובילים בשוק שהטמיעו את המערכת באתרים סולאריים, נלהבים מיכולותיה ומציינים את חשיבותה עבורם באמצעות מכתבי הערכה:

"כיום ניטור המערכות הסולאריות המותקנות באתרים מתבצע ע"י הכלים הקיימים המפותחים בידי כל חברת ממירים לעצמה, ואנו נדרשים עבור מערכות שונות להתקין תוכנות שונות ולגלוש לפורטלים שונים ע"מ לנתח אירועים ותקלות. מערכת SolGuard™ מקצרת את תהליכי עבודה וחוסכת כסף".

" מערכת SolGuard™ בכללותה – אינה קיימת היום בעולם, שבו החשיבות של מערכת אוניברסאלית מקיפה הינה רבה מאד... המערכת נותנת מענה כולל, מודולרי וגמיש לאינטגרטורים, ומקימי מערכות בארץ ובעולם, והטמעת המערכת היתה מהירה ותוך זמן קצר ראינו את ביצועי האתרים ושיפרנו באופן משמעותי את עקומת הרווח".

 

 

יהודה שגב
052-2772112
אמיטק בע"מ
http://www.amitec-g.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב