דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הליך גירושין בהסכמה 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2428 פעמים ]

פרידה אינה תהליך קל, במיוחד אם היא לא הדדית. תהליך גירושין הינו תהליך מורכב יותר מכל פרידה, היות ומעורבים בו גורמים נוספים, כמו בית הדין הרבני, נכסים משותפים, ובמקרים מורכבים יותר צריך להתמודד עם משמורת על הילדים ועם דמי מזונות. כשהיוזמה לפרידה אינה הדדית, הדבר יכול להפוך תהליך גירושין לעוד יותר קשה, היות ויש צד שעלול להיות כועס ופגוע ולחבל בתהליך. לכן, הרבה יותר קל להתמודד כאשר שני בני הזוג מעוניינים באותה מידה בפרידה. כאשר מגיעים להסכמה שהדבר הכי נכון לעשות הוא להתחיל בהליכי גירושין ישנן כמה אופציות, שהמוכרת והכואבת היא שכל אחד מבני הזוג שוכר עורך דין שישתלח בעורך הדין של הצד השני, כשכל אחד מעוניין להשיג כמה שיותר עבור עצמו. אלו פרידות שיכולות להיות מאוד כואבות ומכוערות, ומי שהכי סובל מתהליכי גירושין שמתנהלים בצורה זו הם הילדים. במיוחד אם אחד ההורים אן שניהם משתמשים בילדים כדי לפגוע בהורה השני.

 

גירושין – גישור זו לא מילה גסה

הדרך הכי נעימה לסיים נישואין היא כשיש הסכמה הדדית, היות ותהליך הפרידה מערב רגשות קשים לעיתים, הרבה יותר קל להגיע להסכמה כאשר יש ייעוץ וגישור מאדם שלישי אובייקטיבי שזהו המקצוע שלו. ישנם יועצים ומגשרים שונים שיכולים לסייע לבני זוג להגיע להסכם גירושין בהסכמה הדדית, וגם עורכי דין לענייני גירושין אשר עוסקים בכך. היתרון של עורך דין הוא שמלבד ההגעה להסכמה הוא יכול לסייע לכם לנסח הסכם כתוב בעל תוקף חוקי כך שענייני הפרידה יהיו רשמיים והכול יהיה רשום בהסכם מחייב. בין היתר, הסכם גירושין שכזה יכול לכלול את חלוקת הרכוש המשותף, קביעת משמורת על הילדים, גובה דמי המזונות וכדומה. פרידה שמתקיימת באופן כזה, מקלה על ההתמודדות היות והיא חוסכת מריבות וכעסים, ופגיעות מיותרות. הילדים אינם צריכים להתמודד בתהליך גירושין עם כעסי ההורים וככה יותר קל להם להתמודד עם הכאב של עצמם בנושא הפרידה מבלי שיצטרכו להיקלע לשדה קרב בין שני הוריהם.

 

גירושין – בהסכמה זה יתרון

לאחר גירושין שהושגו בהסכמה, לא נשארים מטענים קשים בין בני הזוג, כך שכל צד מרגיש שהוא קיבל את מה שמגיע לו, גם אם התפשר מעט. הפשרות שנעשו השיגו שלום ויחסים טובים, דבר ששווה את כל הפשרות שיכלו להיעשות. חשבו איזה יתרון עצום זה שכעת כשבן הזוג מגיע לאסוף את ילדיו, הוא יכול להיכנס לבית האם ולהגיד שלום יפה, אולי אפילו להישאר לכוס קפה ידידותית. יחסים נעימים בין בני זוג שחוו גירושין הם לא דבר של מה בכך.

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים עיצוב אתרים ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים Rss Feeds




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב