דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושן חקירות, כל מה שרציתם לדעת על בלש פרטי 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 1992 פעמים ]

רבים האנשים שעמדו במהלך חייהם במצב בו היו זקוקים למידע לא נגיש להם. מידע בעל חשיבות על חייהם המקצועיים או האישיים. מידע שעשוי להיות משמעותי עד קריטי, ואף על פי חיוניותו הוא עלום, ונסתר מהם. בלש פרטי הוא שם המקצוע שאמון על חשיפת וארגון מידע ללקוחות מתחומים שונים. אבל מהו בדיוק הוא בלש פרטי? מי מוסמך לעסוק במקצוע ולמי? להלן כמה שאלות נפוצות הקשורות לבלש פרטי.

 מהו בעצם בלש פרטי ומהו תפקידו? בלש פרטי, או חוקר פרטי, הוא אדם מוסמך, כלומר בעל רשיון מטעם משרד המשפטים, לצורך איסוף מידע על גורמים משתנים. זאת תוך שמירה על סודיות מלאה כלפי הלקוח, ושימוש באמצעים מגוונים.

מהם המצבים בהם נהוג להשתמש בבלש פרטי? כעיקרון, כל נושא שאתם מעוניינים לברר מידע אודותיו ניתן לחקירה. עם זאת ישנה חלוקה בין שני מימדים שגורים יותר בבקשות חקירה: המימד העיסקי והמידע האישי. דוגמאות למודיעין עסקי הוא מידע בדבר מתחרים עסקיים, עובדים החשודים כי מעלו בכספי או באמון החברה, גניבות מבית העסק וכו'.

 על ידי שכירת שירותי בלש פרטי יכול כל עסק לגלות מי אחראי על 'הדלפות' מידע חסוי, מי גנב מקופת העסק ומי חבר עם גורם מתחרה ובכך לחסוך, מעבר לעוגמת הנפש, זמן יקר, מאמץ וכספים לרב. המימד האישי מקיף, בין היתר, איתור בני אדם, חקירות רקע, וכמובן- מעקב אחר בני זוג, חקירות בגידה וחקירות גירושין לרבות חקירות כלכליות על מנת לאשש פירוט של הרכוש המשותף במלואו.

 שכירת שירותי בלש פרטי בתחום האישי מסייעת לאיסוף מידע כחלק מהליך גירושין או מטעמי חשדות לבגידה בתוספת הגשת בסיס ראייתי.

מהו יתרונו של בלש פרטי על פני כל אדם אחר? לבלש פרטי יש את הנסיון והידע הדרוש על מנת לתכנן ולבצע חקירה דיסקרטית, ייסודית ואיכותית תוך שימוש באמצעים מקצועיים כמצלמות נסתרות, מצלמות מעקב, מיכשור האזנה ועוד. שילוב השימוש בציוד מקצועי בתוספת הידע המקיף בנוגע לבילוש מקנים לבלש פרטי עמדה בלתי ניתנת לערעור ככל שהדבר נוגע למידע מקיף ואמין. כמו כן החקירה, כשהיא מתבצעת באופן מקצועי, משיגה תוצאות בפרק זמן קצר יחסית לחקירה המבוצעת על ידי אדם לא מיומן. בנוסף שכירת בלש פרטי מגבה את הממצאים בעדויות פיזיות שעשויות להיות חיוניות בזמן הליך משפטי.

לדוגמא, עדויות בדבר בגידה הן מהחשובות שניתן להשיג בזמן משפט גירושין, המקלות על קבלת הגט ומצמצמות את ההליכים המשפטיים ואת העלויות הכרוכות.

מהם הפרמטרים לבחירת בלש פרטי? לפני בחירת בלש פרטי רצוי לאמת שהוא אכן בעל רשיון מטעם משרד המשפטים. כמו כן יש לבחון את הנסיון שלו, כלומר את פרק הזמן שהוא עובד בתחום. דאגו לשוחח עם הבלש, לוודא שיש ביניכם הבנה וכימיה עיסקית לאורך כל התהליך.

 

    חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד חדשנות, שינוי, נועזות .  www.choshen-inv.co.il href="mailto:Choshen.inv@gmail.com" Choshen.inv@gmail.com">target="_blank">Choshen.inv@gmail.com טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות  052-3898920




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב