דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לטייל בצורה מהנה ויעילה? 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1876 פעמים ]

 

אם החלטתם לטוס  עם הילדים לאירופה לטיול בת מצווה או לניקוי ראש בחגים מומלץ לתכנן את הטיול באופן יסודי . הטיול צריך להיות תפור לפי משך הטיול, לתקציב, לגיל הילדים, לתחומי העניין של בני המשפחה בכלל ושל הילדים בפרט. וחשוב ביותר, לינה מרווחת וחסכונית ,שתאפשר למשפחה לאגור כוחות בין היעדים השונים.  

 

איך ניתן לתכננן טיול מהנה -

ראשית צריך לקבל החלטה לגבי יעד הטיול. ההחלטה הזו תלויה בשיקולים רבים כמו גודל היעד, האטרקציות שיש במקום, המלצות של מכרים ששהו במקום . ועוד. לאחר שהחלטתם לאן ברצונכם לטוס, אפשר להתחיל ללמוד על היעד מספרי טיולים, חוברות של תיירות והאינטרנט. במהלך הקריאה, מומלץ לסמן את המקומות העיקריים אותם אתם רוצים לראות.

 

לינה ותחבורה באירופה

מקומות הלינה הטובים ביותר הם הצימרים. אם המשפחה מטיילת רק שבוע לא רצוי לטלטל את הילדים יותר מדי וכדאי לשכור צימר אחד ממנו יוצאים למסלולי כוכב.  כאשר מדובר על טיול של כשבועיים אפשר, להזמין כמה צימרים, באזורים השונים. במדינות קטנות לא צריך להחליף הרבה צימרים וגם במדינות גדולות כדאי להסתפק באזורים ספציפיים ולנסוע למקומות אחרים בטיול אחר.

 

מהם יתרונות הצימרים?

בצימר למשפחה יש מרחב מחייה, מטבח המצויד  עם  תנור, כלי אוכל וכו'. בצימר יש טלוויזיה בלווין, מיזוג וכל מה שדרוש לשהייה נוחה. צימרים מאפשרים לבני המשפחה לגור באזורים מדהימים  בטבע ,  בחווה חקלאית או בכפר ציורי.  המשפחה סופגת את חיי המקום בשילוב של ביקורים בערים  ובאטרקציות התיירותיות. בצימר המשפחה יכולה לנוח ולבלות כמשפחה באווירה ביתית עם אוכל ביתי, ולבני המשפחה יש פרטיות   בטיול.

 

צימר עם רכב וטיסה

לרוב, שכירת  צימר מתנהלת יחד   עם שכירת רכב צמוד וטיסות. חבילות אלו משתלמות ביותר ומצמצמות את העלויות של הטיול. בנוסף, אין צורך לבזבז זמן במציאת רכב או טיסות והכול כבר מאורגן מראש.

 

כיצד בוחרים היכן לבקר?

כדאי לכלול   בטיול ביקור בעיר   מרכזית אחת לפחות ולבקר מוזיאונים המתאימים לילדים כמו מוזיאוןהשוקולד. מומלץ לבדוק מראש על אירועים  בסביבת היעד, לבקר באקווריום ולבלות במסעדה עליה קראתם או שמעתם המלצות. כדאי להתחיל בסיור באוטובוס תיירים בעיר המאפשר לתיירים להכיר אותה באופן כללי . בנוסף לביקור בעיר אפשר לשלב ביקור בפארק שעשועים אחד או שניים. זה מספיק לטיול כה קצר. רצוי לשלב בטיול את הטבע הנפלא של ארצות אירופה עם רכיבה על סוסים, ביקור בכפרים ציוריים, הליכה בנופים ועוד. זו ההזמנות לערוך פעילות ספורטיבית החשובה לילדים שכל היום יושבים מול המחשב והטלוויזיה. הפעילות הספורטיבית מגבשת את המשפחה ותורמת למצב הרוח.  אפשר לקחת מהצימר מצרכים ולערוך פיקניק מהנה בחיק הטבע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב