דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערכת עזרה ראשונה טבעית 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 669   [ נצפה 3166 פעמים ]

ערכת עזרה ראשונה טבעית

בכל בית ישנו תמיד סל שבו יש את כל התרופות השונות שהשימוש בהן הינו הנפוץ ביותר. יש בו בד"כ כדורים לכאבי ראש,פולידין,משחות אנטיביוטיות וסירופ לשיעול או תרופה לנזלת. הסל הוא המקום הראשון שאנו ניגשים עליו כאשר יש בעיה בריאותית.מתוך ניסיון של מעל 15 שנה כמנהל חנויות טבע,מטפל וכצרכן נלהב הכנתי עבורכם סל של מוצרים הטבעיים שרצוי שיהיה בכל בית לטיפול במצבי בריאות בחיי היום יום. מוצרים שמניסיוני יעילים מאוד ויכולים להקל מיידית ולמנוע החמרה של בעיות בריאות שונות.

סל ההורים

מכות וחבלות נתקלת בכסא ,קיבלת מכה ביד מהשולחן במטבח ,החלקת ונפלת על היד יש לכל המכות והטראומות הקטנות הללו שמתרחשות ביום יום שני מוצרים מצוינים: טראומהיל ורסקיו רמדי. שני מוצרים שבאים במשחה ומורחים על האזור החבול והשיפור הינו כמעט מיידי והאזור מחלים במהרה. המוצרים באים גם בטיפות לבליעה אז הם טובים לטראומות נפשיות למשל לפני אירוע מרגש מוצרים אלו מצוינים לילדים והם מגיבים מתאוששים עימם מהר .

גב תפוס עורף תפוס משחת טייגר באלם או משחת אמאזון ג'ל משחות שיש בהם מרכיבים שמניעים דם באזור המכווץ ומקלים על הכאבים .באמאזון ג'ל ישנו צמח נוגד דלקת בשריר

דלקות גידים משחת ארניקה מצוינת לדלקות גידים מומלץ למרוח לפחות פעמיים ביום, לחבוש את אזור הגיד, בעיקר בפרקי הידיים ולעשות חימום עדין של האזור לפני פעילות מאומצת או בהקלדה על מקלדת מחשב.

כאב גרון כרוני גרון כואב ומציק הוא בעיה שבמידה ואין מטפלים בה היא יכולה להשבית אותנו כל חודש לכמה ימים ותצריך אותנו להשתמש באנטיביוטיקה שלאורך זמן תפגע במערכת החיסון והעיכול. סוכריות אבץ למציצה טובות למניעת דלקות גרון כרוניות ולהרחיק את הזמן בין הדלקות. כאשר פרצה דלקת גרון ישנה פורמולה סינית מצוינת בשם ISATIS שמצוינת לטפל בדלקת ובכאב גרון אקוטי.

קלקול קיבה ,כאבי בטן אכלתם אוכל מקולקל או חזרתם מבר מצווה שבה ריבוי המאכלים גרם לכם לאכול יותר מדי, אתם חשים מועקה בבטן או כאב בטן, בחילה, גזים או מקיאים. פרוביוטיקה ( חיידקי האסידופילוס הם רק חלק מקבוצה גדולה של חיידקים ידידותיים) שיכול לעזור מאוד לבעיה זו. חיידקי הפרוביוטיקה שנמצאים במעיים יעזרו לעיכול האוכל ,להטבת הגודש והכאב וליציאה סדירה, רצוי כמו כן לשתות תה קמומיל או מרווה שיעזרו לאוכל להתעכל.

פצעים בעור ושריטות אין שבוע שאנו לא נשרטים או פוצעים קלות את עורנו ואין גבר שלא נחתך בגילוח.שמן לבנדר ושמן עץ התה האוסטרלי הם שני שמנים אתריים שמצוינים לכל בעיות העור וניתן להשתמש בהם ישירות על העור .שמנים אלו טובים למנוע את זיהום הפצע ולהחלמת הרקמות. שמן לבנדר מרגיע אזור עור מגורה, אדום או מגרד. שמן עץ התה טוב גם כנגד פטריות ולכן רצוי למרוח אותו במפשעה ובין אצבעות הרגליים למי שנוטה לגירודים באזורים אלו.

שיעול אחד התסמינים המטרידים והמתישים ביותר לאחר סיום מחלה, בנוסף שיעול מפריע מאוד גם לבן זוגכם למיטה . תה הרים שוויצרי לשיעול של טננבלוט הינו מניסיון אחד הדברים המקלים ביותר על השיעול וגם לליחה שלעיתים מתלווה אליו.

כאשר יש שיעול ליחתי מומלץ לשים מבער שמן טימיה שפותח את דרכי הנשימה ומקל על השינה, ניתן גם לקחת כפית שמן זית ולשים בתוכו 2-3 טיפות מהשמן ולעסות את אזור בית החזה או לבקש מבן זוגכם לפנק אתכם לעסות עם התרכובת את הכתפיים והגב העליון שבד"כ מכווצים מאוד בשיעול ממושך.

מחלות חורף , שפעת  בחנויות ישנם הרבה תוספי מזון שמטרתם למנוע או לטפל בשפעת או במחלות חורף ,מניסיוני שני פורמולות מצוינות לבעיה זו . הפורמולה JADE SCREEN היא פורמולה סינית קלאסית שמטרתה לחזק את מערכת החיסון במידה וחליתם יש להפסיק את השימוש בה. פורמולה שמצוינת למניעה ולטיפול היא FLU-X . הפורמולה מורכבת משילוב של צמחים סיניים ומערביים והיא טובה למניעה ולטיפול. הפורמולה אינה ניתנת לרכישה בחנויות טבע ,אלא רק ממטפלים מוסמכים.

סיכום

אם הכנתם מראש ערכה טבעית של 10-12 מוצרים בעלות נמוכה יש בידכם מענה מהיר ויעיל לבעיות היום יום ולהקלה מהירה בהרגשה ולשמירה על בריאותכם.

אהוד סברדליק LIC.AC מטפל מוסמך רפואה סינית בעל קליניקות רפואה משלימה בהוד השרון ובחדרה. טיפול ע"י דיקור סיני (אקופונקטורה), שיאצו וצמחי מרפא. לפרטים נוספים אתם מוזמנים  להיכנס לאתר דיקור סיני - www.dikursini.co.il  להזמנת טיפול אצל אהוד סברדליק - 050-8890126




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב