דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב בעזרת בטון מוחלק 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 4400 פעמים ]

פנים רבות לבטון – בטון מוחלק

בטון נתפס אצלנו כחומר קשה ונוקשה, והמילה יופי זה הדבר האחרון שיכול להיקשר בו. יחד עם זאת, בטון הוא לא רק החומר הגס הזה שבונים ממנו את המבנים, אלא שהוא משמש לא מעט לעיצוב. מתברר שיש פנים רבות לבטון.

מהו בטון מוחלק?

בטון מוחלק הוא בטון העובר עיבוד מיוחד אחרי שיוצקים אותו, והמשטח המתקבל חלק ואחיד. בטון מוחלק משמש כיום לריצוף מהיר ואיכותי של מבנים רבים, כך למשל אולמות אירועים או מפעלים. בעבר, רצפת בטון מוחלק נחשבה לטובה מספיק רב עבור מפעלים, בהם יש צורך לרצף שטחים עצומים בתוך זמן קצר ובמחיר זול.

עם הזמן, האופנה השתנתה ופנתה לכיוון גולמי, פרימורדיאלי יותר. במקביל, שיטת החלקת הבטון הפכה והשתפרה, ונוספה לה אפשרות של צריבת בטון, המאפשר ליצור רצפה בצבעים מיוחדים. שתי המגמות הללו נפגשו והפכו את הבטון המוחלק לצורך ריצוף נחשקת לא רק באולמות אירועים עצומים, אלא גם בבתים פרטיים.

איכות העבודה תקבע את איכות המוצר

כשאנו מדברים על רצפה מבטון מוחלק, אנו מדברים בראש ובראשונה על איכות העבודה, משום שהבטון הוא אותו בטון. ככל שהעובדים יהיו מיומנים יותר בהחלקת בטון, כן המוצר הסופי יהיה טוב יותר. יצירת בטון מוחלק זו אומנות, ולכן יש לפנות לאומנים אמיתיים בתחום. יותר מזה, חשוב שהעובדים יהיו מצוידים בציוד טוב, שכן ככל שהציוד יהיה איכותי יותר, כן העבודה תהיה יעילה יותר.

בטון מוחלק באולמות אירועים

אולמות אירועים הם מבנים עצומים בגודלם, וריצופם באריחי קרמיקה תיקח זמן רב ותעלה הרבה כסף. לעומת זאת, בטון מוחלק יספק את המשטח האופטימאלי הן לשולחנות והן לרחבת הריקודים. למעשה, אולם האירועים מקושט בכל כך הרבה אביזרים, החל מתאורה וכלה בפרחים, עד שאף אחד לא מסתכל על הרצפה. מכאן שהרצפה צריכה להיות בעיקר שלמה ועמידה ולא יפה, מה שהופך את הבטון המוחלק לבחירה האופטימאלית.

בטון מוחלק ועיצוב גינה

עיצוב הגינה זה תחום שמעסיק הרבה בעלי גינות כמו גם הרבה מעצבי גינות. החיפוש התמידי הוא אחר מרכיבי עיצוב שישתלבו טוב יותר עם המראה הטבעי, אך במקביל גם לא יהרסו את נוחות השימוש. גם בתחום זה בטון מוחלק מצליח לענות על כל הצרכים ללא שום קושי, שכן המראה הגולמי שלו משתלב היטב עם עיצוב גינה "פראית" אך מסודרת. שבילים ומדרגות מבטון מוחלק מככבים בעיצובי הגינות לאחרונה.

אם כן, בטון מוחלק זה צורת ריצוף פופולארית במיוחד בכל התחומים, החל ממבני תעשייה ועד לריצוף יוקרתי בבתים ובאולמות אירועים. צורת ריצוף זו מוצאת דרכה גם לעולם עיצוב הגינות, ומספקת פתרון מעולה ליצירת שבילים ומדרגות בגן. כמובן, חשוב ביותר לפנות לחברה מנוסה המספקת שירות איכותי בתחום.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב