דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המינוי של עורך דין מאיירס לדירקטור של ש.ר.א.ל 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1579 פעמים ]

עורך דין כלב מאיירס מונה לחבר בחבר הנאמנים מטעם בית חולים ברזילי, בחברת ש.ר.א.ל שירותים ואספקה לרפואה בע"מ. מינוי זה מתווסף לשרשרת המיזמים בהם עורך דין מאיירס עוסק  במסגרת עבודתו המסחרית והציבורית. חברת ש.ר.א.ל הינה חברה פרטית השייכת אל העמותה של בתי החולים הציבוריים. ש.ר.א.ל היא הספקית הגדולה ביותר בישראל של ציוד ושירותים רפואיים לבתי חולים.

הפעילות המסחרית הרבה של עו"ד מאיירס
עורך דין מאיירס הינו שותף ראשי במשרד עורכי הדין המכובד יהודה רוה ושות' ומנהל את הסניף של הפירמה בירושלים.  עו"ד מאיירס מספק ייעוץ ושירותים משפטיים חדשנים עבור חברות טכנולוגיות חשובות ומרכזיות בישראל. במהלך עבודתו הוא מטפל בנושאים של: שיתופי פעולה, הסכמי שיווק והפצה וכו'. במקביל לעבודתו זו, עו"ד מאיירס מכהן כיועץ משפטי עבור יותר משמונים ארגונים מסחריים וארגונים ללא מטרות רווח בארץ.

פעילותו של עו"ד מאיירס בעולם
עו"ד מאיירס, שהינו בעל יכולת וורבלית גבוהה בעברית ובאנגלית, כריזמה ומרץ רב, עובד גם ברחבי העולם לעידוד ההתעניינות בארץ של חברות בינלאומיות רבות המשקיעות ביזמות בישראל. החברות הבינלאומיות מזרימות לכאן כספים רבים ומקדמות את היזמות בארץ. בנוסף לכלכלה,עו"ד מעבר לפן המסחרי, עורך דין מאיירס פועל למען חיזוק מעמדה של ישראל בעולם ולהסברה מעולה. תפקיד מרכזי בתחום זה ממלא מאיירס כמנהל ארגון "ישראל עכשיו", שמטרתו לשפר את התדמית של המדינה בקהילה הבינלאומית.

הפעילות הרבה של מאיירס בתחום הציבורי
במקביל לפעולתו המסחרית המגוונת, עורך דין מאיירס נחשב כפעיל מרכזי למען זכויות האזרח וחופש הדת בישראל. במסגרת פעילות זו, ייסד בשנת 2004 את "מכון ירושלים לצדק", ארגון ללא מטרות רווח שהוא גם יועצו המשפטי. המכון זוכה לקבלת תרומות   רבות מהארץ ומהעולם, עוסק בשלל פרויקטים לקידום זכויות האזרח בארץ, לקידום החינוך ולצמצום פערים באוכלוסיה כמו: מתן עזרה לקשישים ולניצולי שואה, עזרה למשפחות מצוקה ועוד.

השותפות של עו"ד מאיירס וצוות ש.ר.א.ל
חברת ש.ר.אל עוסקת בתחום אספקת ציוד לבתי חולים כמו: תרופות, מכשור מעבדה מתקדם, מכשור רפואי   משוכלל ועוד. חברה פרטית זו הוקמה ב-1995 כשירות לציבור בישראל למען שיפור השירות הרפואי במידה ניכרת, על ידי אספקת ציוד רפואי איכותי וחדיש. היחסים של עו"ד מאיירס ואנשי חברת ש.ר.אל מתבססים על ערכים משותפים של שותפות, יצירתיות, סיוע לזולת ומהימנות. מאיירס ואנשי חברת ש.ר.אל מספקים שירות ברמה גבוהה תוך מתן פתרונות מקוריים למצבים מורכבים. במסגרת תפקידו כדירקטור בש.ר.א.ל, עו"ד מאיירס יפעל לקידום הרפואה בארץ שיתוף עם צוות החברה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב