דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים עסקיים לחברות 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3903 פעמים ]

הבוס הטיל עליכם משימה חדשה ולא מוכרת: הפקת אירוע לחברה. אז זהו, שאתם עובדים חרוצים ומסורים, אבל זה באמת הדבר היחיד שאינכם מבינים בו. אל דאגה - יש אנשים שהפכו את הפקת מסיבות החברה למקצוע. אלו חברות ההפקות, עבורן הפקת אירועים עסקיים היא עניין שבשגרה.

חברת הפקות תעמוד לצידכם לכל אורך הדרך. למעשה תוכלו להשאיר את העבודה בידיה. תצטרכו רק לומר לאנשיה מה תרצו שתהיה התוצאה הסופית והם יביאו אתכם ואת החוגגים כל הדרך אל הכיף והפינוק.

הפקת אירועים עסקיים מקצועית מעלה חיוך על הפנים

כולם כבר יודעים שהעובד הוא המשאב החשוב לחברה. אם לא נשקיע בעובדים, התוצאה תהיה מירמור, שחיקה, ירידה בתפוקות בטווח הארוך, חוסר לויאליות לארגון ועזיבה למקומות עבודה אחרים. מחלקת משאבי אנוש בחברה גדולה מחפשת כל השנה איך לעשות לעובד טוב על הלב. ואם אפשר, לעשות זאת בענק. ואיך מחלקת משאבי אנוש תפיק את האירוע הנוצץ אם לא בעזרת חברת הפקות?

הפקת אירועים עסקיים, וכך גם הפקת אירועים לחברות, לא כוללות רק מסיבה, מוזיקה ואוכל. היום אנו חיים בעולם מהיר המתחדש ומתעדכן כל שעה. על כן אוכל, אלכוהול ומוזיקה לפעמים לא מספיקים. חברת הפקות תוכל לתת מענה לכל רצונותיכם:


    • ימי גיבוש
    • סדנאות העשרה וחוויה
    • ימי עיון וכנסים
    • השקות מוצר
    • ירידים והפנינג
    • קייטנות
    • מופעים
    • השכרת ציוד
    • קייטרינג
מראה מראה שעל הקיר - מי יפיק לי את האירוע הכי נוצץ בעיר?

מציאת חברה שתעניק הפקת אירועים עסקיים; בצורה מקצועית, נשמעת פשוטה על פניו. ואכן הדבר היה פשוט אם היו קיימות בארץ רק ארבע חברות העוסקות בנושא של הפקת אירועים לחברות. אבל לא כך הדבר. היום, כאשר תקישו בגוגל חברת הפקות, תקבלו עשרות תוצאות, אם לא מאות. אז איך בכל זאת בוחרים?

אפשר לבחור חברת הפקות בשיטת ניסוי וטעייה. האירוע הייתה נפילה? לעולם לא תבקשו שירות מחברת ההפקות שכשלה ותעברו אל המועמדת הבאה. אופציה נוספת שעומדת לרשותכם היא סקר: שאלו מכרים, חפשו המלצות. זכרו כי גם כאן קיימת האפשרות להיכשל, כי מה שעבד אצל אדם אחד לא תמיד יעבוד אצלכם.

סביר להניח שחברת הפקות שפועלת כבר מספר שנים לא תכזיב. אבל לא תמיד חברה ותיקה תיתן לכם את המענה שחיפשתם. לפעמים כדאי לתת צ'אנס לחברות חדשות שרעבות לעבודה. אמנם בתחום של הפקת אירועים עסקיים הן חדשות, אבל הן גם ירצו לספק את רצון הלקוח בכל מצב.

מה עוד אפשר להשיג חוץ מאשר הפקת אירועים עסקיים?

כאמור, התמחות של חברה הפקות אינה מתחילה ונגמרת בענייני הפקת אירועים עסקיים. במידה והאירוע דורש מכירת כרטיסים, העניין מורכב וקשה יותר. מכירת כרטיסים היא בעצם רישום של מוזמנים, ממש כמו בחתונות או ברי מצווה. וניהול המוזמנים הוא הדבר הקשה ביותר בכל אירוע. הרי הפחד הגדול של זוג מתחתן הוא שהמוזמנים לא יגיעו.

אותו פחד בדיוק יש למארגני אירועים. השקעתם כל כך הרבה מרץ וזמן בארגון, לא תרצו שהמוזמנים ייעדרו. ישנן חברות הפקה שזה תחום ההתמחות שלהן: ניהול רכישת כרטיסים, והכל דרך האינטרנט. אין כאב ראש, אין טלפונים בלי סוף. החברה עוזרת לכם לדאוג שכרטיסים יימכרו בדרך הקלה ביותר ואתם מקבלים הכל במקום אחד: הפקת אירועים עסקיים וניהול רכישת הכרטיסים. מכאן השמיים הם הגבול.

TixWise - מערכת מתקדמת למכירת כרטיסים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב