דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לקניית מצעים 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 4207 פעמים ]

בעבר, כל המצעים בשוק היו עשויים מכותנה בצבע לבן. כיום, ניתן לרכוש מצעים עשויים מבדים שונים, בצבעים שונים ובדוגמאות מיוחדות. אין סוף למבחר המצעים המוצעים למכירה ויש להבין מספר דברים לפני קנייה של מצעים לבית.

ישנם מידות שונות של מזרנים, עליכם לבחון ולמדוד את המזרן שלכם לפני קנייה של מצעים למיטה. בכדי למדוד את המיטה יש למדוד את גובה המזרן, רוחבו של המזרן ועוביו. המידות הכתובות על גבי המצעים יכולות להטעות אתכם. כשתראו את המילה סטנדרט על המצעים לא בהכרח תוכלו לדעת שהמצעים מתאימים במיוחד למיטה שלכם ולכן יש למדוד את המיטה לפני קניה של מצעים.

בהנחה ורציתם לקנות מצעים מיוחדים או יוקרתיים ואין חשיבות לסכום הקנייה תוכלו להסתובב בין החנויות ולבחור את המצעים שהכי אהבתם. אם תרצו לחסוך כסף ותרצו לרכוש מצעים איכותיים אך לא יקרים במיוחד תוכלו לערוך סקר שוק קטן באינטרנט. קיימים כמה חנויות למכירה של מצעים באינטרנט ובדיקה של ההיצע והמחירים יכולה להוזיל לכם את העלויות.

מבחר המצעים כמעט אינסופי ואפשר להתבלבל בין כל הסוגים השונים, לקנייה חכמה של מצעים יש לבחור היטב את סוג הבד, הצבע הרצוי והמידה הנכונה לפני תהליך הבחירה בין הסוגים וכך תוכלו למקד את החיפוש ולקנות את המצעים שהכי מתאימים לכם.

בכדי להבין את איכות וטיב המצעים מודדים את צפיפות הבד באינץ' אחד מרובע, לאורך ולרוחב. ככל שיש יותר חוטים באינץ' מרובע כך הבד איכותי יותר ונעים יותר למגע. עם זאת, ככל שישנם יותר חוטים באינץ' מרובע החוטים עצמם יותר דקים ועלולים להתבלות בקלות. צפיפות הבד המומלצת למצעים הינה בין 175 ל- 250 חוטים לאינץ'. מעל 250 חוטים הבד אמנם רך ונעים למגע אך יכול להישחק בקלות יתרה.

בקנייה של מצעים יש לחשוב היטב על הצרכים שלנו, אנחנו ישנים 8 שעות בממוצע - שליש מיממה בתוך המצעים שלנו וחשוב מאוד שהם יהיו נוחים לנו ונוכל לישון כמו שצריך. מצעים מבד כותנה הם מצעים נוחים ואפשר גם למצוא מצעי כותנה במחיר מצויין בלי לרוקן את הארנק. עם זאת, ישנם כאלו שמעדיפים מצעי סאטן, או מצעים מבד פלנל לחורפים קרים. הבחירה בידכם, אך אם אינכם מכירים למשל את בד הסאטן עדיף לקנות סט אחד של מצעים , לבדוק את הנוחות ולאחר מכן להחליט אם לקנות כמה סטים של מצעים. בנוסף, מצעי סאטן יש לכבס בניקוי יבש והשאלה הנשאלת האם ברצונכם לשלוח את המצעים אחת לשבועיים לניקוי יבש?

לסיכום, מבחר המצעים בשוק הוא ענק, קיימים כמה סוגי בדים, סגנונות, צבעים ומידות. ישנם מצעים למיטה זוגית , מצעים למיטה וחצי , מצעים לילדים וכד'. עלינו להחליט לפני הקניה לאיזה סוג של מצעים אנו זקוקים, לבצע סקר שוק לפני הקניה ולבחור את המצעים בקפידה יתרה. טעות בקנייה מרוכזת של מצעים לבית תביא להפסד כספי או אי נוחות בעת השינה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב