דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג חלבי לאירוע בחג השבועות 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3468 פעמים ]

קייטרינג חלבי לאירוע בחג השבועות

חג השבועות הוא חג האסיף ובאופן מסורתי מצוין בחגיגה על טהרת כל טוב הארץ - ירקות, פירות, תבואה וכמובן מוצרי חלב. לכן, ארוחת החג המסורתית היא חלבית ומבוססת על מוצרי חלב מתוך המגוון העצום שיש בישראל. בשני העשורים האחרונים ניתן לראות כי משק החלב בישראל יישר קו עם כל העולם וכיום מוצרי החלב והגבינות המיוצרות הן מחלב פרה והן מחלב כבשים או עיזים נחשבים לחלק מהטובים בעולם. מסיבה זו, כאשר עורכים אירוע מכל סוג בערב חג השבועות, קייטרינג חלבי הוא הפתרון הטוב ביותר לתפריט ברוח החג - או בהשראתו.

קייטרינג חלבי לאירוע עסקי

הרמת כוסית, מסיבת סוף רבעון או אירוע השקת מוצר המתקיימים בערב השבועות הם הזדמנות להעשיר את האירוע גם בתפריט מיוחד המציע מבחר של מנות איכותיות חלביות. תפריט חלבי הינו מגוון ועשיר - ולכן גם האפשרויות הן כמעט אינסופיות. בין אם רוצים להזמין ארוחות מלאות, טאפסים ומאזטים או רק כיבוד בסגנון מנות ראשונות, קייטרינג חלבי איכותי יצליח למנף את האירוע ולהפוך אותו לחגיגה קולינארית בלתי נשכחת.

עולם הקייטרינג עבר גם הוא שינוי בהתאם לשינויים בתחום האוכל בעולם כולו, וכיום הכנת המזון, חומרי הגם בהם משתמשים וכמובן צורת ההגשה והצלחות חשובים לא פחות. שירותים של קייטרינג מספקים ייעוץ לעורך האירוע בהתאם לסוג האירוע ולאווירה שהוא מעוניין ליצור, ובונים יחד עם הלקוח את התפריט הנכון ביותר עד לרמת התאמת תפריט יינות לאוכל ועיצוב ובניית עמדות המזנון או הבופה. 

אירועים בחג השבועות

חג השבועות מסמל את תום תקופת ספירת העומר בדת היהודית, וברוב המסורות היהודיות מקובל שלא לערוך חתונות במהלך ספירת העומר. לכן, באופן סמלי, חתונות רבות מתקיימות בערב חג השבועות, בצהריים. זוהי תקופה אידיאלית גם מבחינת מזג האוויר שעדיין נוח להפליא, ולכן קייטרינג חלבי הוא בחירה מושלמת לאירוע בערב החג. לא רק חתונות - גם בריתות, בר מצווה, ימי הולדת ואירועים עסקיים וימי חברה מתאימים לקיום בערב חג השבועות.

מה מציע קייטרינג חלבי?

חשוב לציין כי כל תפריט מותאם לאווירה שמבקשים ליצור באירוע וכמובן לטעמם של המזמינים ולתקציבם. ניתן לשלב פתיחים כגון פלטת גבינות, לחמים, מאפים וסלטים, מנות עיקריות כגון דגים, פסטות מסוגים שונים ולקנח במבחר עוגות או מנות אחרונות אישיות מרהיבות. תפריט גורמה כמובן יכלול גם יינות מתאימים לאוכל, מנות ראשונות כגון סביצ'ה וסושי, פלטות דגים מעושנים וסלטים המשלבים עלים ירוקים, פירות וגבינות כחולות איכותיות. בגזרת הקינוחים ניתן ליהנות מקינוחים המבוססים על חומרי גלם איכותיים כגון חמאה ושמנת עשירה - מה שהופך את הקינוחים לחוויה משכרת ובלתי נשכחת בפני עצמה. ללא כל צל של ספק ערב חג השבועות הוא הזדמנות נפלאה לערוך אירוע מרשים ומפנק הודות לקייטרינג יוקרתי איכותי.

 

info@goodessert.com להזמנות: 052-4546603 

 

 

קייטרינג חלבי דיזרט info@goodessert.com www.goodessert.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב