דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות - לשפץ את הבית בטוב טעם 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 3266 פעמים ]

תהליך של בניית פרגולה הוא תהליך חוויתי בעל חופש פעולה יוצא מן הכלל. אז כיצד בא לידי ביטוי בנייה ובחירה טובה של פרגולה? ובכן, קודם כל בעת בחירת פרגולה יש לבדוק מהיכן קונים אותה וזה כי איש איננו מעוניין לרכוש פרגולה ממקום לא אמין ואינו מקצועי שיבנה לו פרגולה עם גימור נמוך, כזה שיראה רע ויחזיק לזמן קצר.

פרגולה היא מבנה לכל דבר ולכן בעת בנייתה יש להתייחס אליה כך, כלומר, יש לפנות לאדם מקצועי שיבנה אותה על מנת שתהיה בטיחותית ככול האפשר. בנוסף לכך, מומלץ לדעת שעל מנת לבנות פרגולה יש לקבל אישורים מהעיירה וללא אישור בנייה הפרגולה תיחשב כלא חוקית והעיירה תהרוס לכם אותה.

אז כיצד בונים פרגולה שתצליח להישמר לאורך זמן? ובכן, ניתן לבנות פרגולה מכמה חומרי גלם כמו לדוגמא: סוגים שונים של עץ, ברזל, פלסטיק, פרגולת זכוכית ופרגולה מאלומיניום.

כאשר בוחרים לבנות פרגולה שעשויה מעץ קודם כל, לפני בחירת סוג העץ, חשוב לוודא שהעץ עבר תהליך כימי שמרחיק ממנו מזיקים ומכרסמים כיוון שאיש איננו מעוניין לרכוש עץ שישמש כבית גידול למכרסמים שבסופו של דבר ייהרסו את העץ.

לאחר שבדקתם שהעץ אכן עבר תהליך חיטוי יש לבחור את סוג העץ. אם הפרגולה שוכנת בכניסה לבית ואיננו חשופה באופן מתמיד לגשם ושמש ניתן לבחור סוג עץ פחות איכותי אך במידה והפרגולה חשופה באופן קבוע לתנאי מזג האוויר השונים חשוב לבחור סוג עץ שאיננו רגיש למים או לחות על מנת שלא יתנפח וייהרס. כאמור, במידה ובחרתם עץ כמו לדוגמא עץ אורן אשר רגיש למים יש לכסות אותו בחודשי החורף.

רבים נהנים מהאפשרות לשלב בין כמה חומרי גלם בפרגולה אחת ובעצם ליצור את הפרגולה האולטימטיבית והאופטימאלית עליה חלמו תמיד. אם אתם מעוניינים לדוגמא בפרגולת הצללה ניתנת האפשרות לשלב בין חומר הגלם אלומיניום וסוג מסוים של עץ אותו תבחרו.

הנאת בחירת הפרגולה שתעטור את גינתכם יכולה ליצור יופי מיוחד ומזמין. חוויית הבנייה תלויה רק בכם ולכן מומלץ לבחור בבעל מקצוע אמין וותיק, כזה שתוכלו לסמוך עליו. כאמור, מומלץ מאוד לעשות השוואת מחירים לפני רכישת הפרגולה על מנת לצאת מרוצים הן מבחינת יופייה של הפרגולה והן מבחינת המחיר שתשלמו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב