דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמא 38 לקבלנים 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2292 פעמים ]

שוק הבנייה בישראל הינו שוק מפותח בעל מתחרים רבים ולכן על מנת להצליח בשוק זה עלייך להיות מהטובים שיש. כיום, עקב חשש רעידת האדמה שמא תפקוד את מדינת ישראל, יצא חוק בשם תמ"א 38 לקבלנים. תוכנית כמו תמ"א 38 לקבלנים מאפשרת בעצם גם לחברות קטנות להתפרסם באתר של תמ"א 38 ולבצע עבודות תחזוקה בבתים ישנים ולהיות מתוגמלים על ידי לקיחת זכויות על הבנייה המחודשת-פרסום נהדר הן באתר והן במבנה הישן שחידשו.

במסגרת חוק תמ"א 38 לקבלנים נפתח חלון הזדמנויות כאמור גם לעסקים קטנים שיוכלו להיחשף לקהל הרחב על ידי פרסום באתר תמ"א 38. בישיבה נוחה מול המחשב, ללא צורך לכתת רגלים ממקום למקום, ניתן לבחור את הקבלן המובחר אותו תרצו להעסיק לעבודת הקבלנות במבנה שלכם.

אז על מה מדבר בעצם חוק תמ"א 38 לקבלנים? ובכן, במסגרת חוק תמ"א 38 לקבלנים ניתנים תמריצי מס ובנוסף גם תמריצים כלכלים אשר מטרתם היא לעודד את ועדי הבתים למיניהם להתאגד וליצור תוכנית על מנת לחזק את המבנה שלהם במידה והוא נבנה לפני שנת 1980. תמ"א 38 לקבלנים מאפשרת לאזרחים בעלי מבנים אינם בטיחותיים לנצל את התמריצים השונים למיניהם ולהשביח את הנכס שלהם מבלי לעשות שום פעולה נוספת מצידם.

רבים תוהים אז כיצד בעצם מוציאים את תמ"א 38 לקבלנים לדרך וכיצד מצליחים ליישם את תמ"א 38 לקבלנים? ובכן, תמ"א 38 לקבלנים תצא לדרך רק ובמידה וישנה הסכמה מלאה של כל דיירי המבנה ובנוסף חתימתם על טופס הסכם. אם כל דיירי המבנה הסכימו יוכל ועד הבית של המבנה להתחיל לחפש קבלן במסגרת חוק תמ"א 38 קבלנים ולא פחות חשוב מכך לחפש מהנדס שיבדוק את מצבו של הנכס ובסיום הבדיקה ימלא חוות דעת.

המשך התהליך של מימוש תוכנית תמ"א 38 לקבלנים היא הערכת עלויות של הפרויקט ומיד לאחר מכן הכנת תוכנית ברורה ומפורטת שנעשית על ידי מהנדס או אדריכל. לאחר מכן, על מנת להוציא באופן רשמי ומידי את תמ"א 38 לקבלנים לדרך יש להעביר את התוכנית לעיירה בכדי שזו תאשר אותה.

לאחר אישור העיירה יוכל הועד להתחיל לחפש קבלן לפרויקט תמ"א 38 לקבלנים. בשלב זה יוכלו היזמים, על ידי האתר, למנף ולשווק את עצמם באופן אינטנסיבי ללא כל פעולה נוספת מצידם ולא פחות חשוב מכך - לשווק עצמם ללא כל תשלום.

אחד מהדברים שהכי חשוב לזכור ולדעת שברגע חתימת ההסכם עם יזמים, הקבלן חייב לעמוד בכמה דברים, כגון: הקבלן חייב לוודא ולחזק את המבנה, הקבלן מוכרח להוסיף מבנים נוספים כמו ממ"ד, חדר אשפה, מעלית, שיפוץ חדר המדרגות וכדומה. שיפוץ המבנה הישן והוספת המבנים השונים ייעשו בהתאם לתקנון תמ"א 38 לקבלנים.

תמ"א 38 לקבלנים הינה תוכנית בעלת חשיבה עמוקה אשר באה לשרת את הקבלנים שמרוויחים פרסום נהדר, וחשוב מכך את בעלי הדירות שגרים במבנים לא בטיחותיים ועל ידי חוק תמ"א 38 לקבלנים יוכלו לקבל שירות נהדר שיספק להם מקום בטיחותי לגור בו וגם יעלה את ערך שווי דירתם.  

 

תמ"א 38 GoTMA38 | אתר שידוכים בין קבלנים לועדי בתים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב