דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות מנוף הם שיא המודרניזציה והיעילות! 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2290 פעמים ]

מדהים איך שדברים משתכללים! איך דברים משתנים איך העולם מתקדם! לפני ארבעת אלפים שנה בנו עם ישראל את פיטום ורעמסס.. בלי שום שיכלולים, בלי מכונות בלי הובלות מנוף לקומות הגבוהות, שום דבר ואותן פירמידות עומדות שם עד היום,  מבחינת ההיסטוריונים מדובר בתעלומה.. כיצד הם עשו זאת? אין לזה הסבר, כי אם היו לוקחים לנו היום את האמצעיים האלה, הרי שזה יהיה ממש כמו לקחתלנו את הרגליים ולבקש ממנו להמשיך ללכת.. בילתי אפשרי. ואני אוכיח לכם.

חברת הובלות, אשר מקבלת הזמנה להובלה ממקום X למקום Y רק שיש בעיה אחת עם Y, הוא נימצא בקומה חמישית.. ואיך יכולה חברת ההובלה להעלות את כל החפצים הכבדים כשאין מעלית, או כשאסור לה להישתמש במעלית? ובכן בידיוק לשם כך, קיימות הובלות מנוף, המנוף ניצמד לבניין מהקיר החיצוני, ומגיע עד לחלון הדירה, כשהמוט בשיפוע ועל מונחת באופן יציב מן רמפה, עליה מניחים את החפצים וקושרים אותם שלא יפלו, והנה הופ תוך שתי דקות, מגיעים החפצים לקומות העליונות, שימו לב למשהו מעניין, הטכנולוגיה יותר ויותר מחליפה אותנו כאנשים, סין אני חושבת זאת המדינה היחידה או אחת הבודדות שלא נכנעת לדבר הזה וממשיכה להפעיל כח אדם, והרבה, והובלות מנוף הם דוגמא מצויינת, כל אחד יכול להניח את החפצים על הרמפה, אין צורך לשם כך להיות סבל, עם תואר. וזה מדהים כי בדיוק באופן הזה נימחקים תפקידים מהעולם.

ידעתם שכבר אין שום מברקיה בעולם? כשעד לפני לא הרבה מאד שנים, לא הייתה מדינה שמכבדת את עצמה שלא החזיקה כמה.. לפני כחודש ניסגה המבקריה האחרונה, ואנחנו צחקנו שהאיש האחרון שהשתמש בה הלך לעולמו ועל ען לא הייתה להם ברירה והם סגרו,כי מה לעשות? היום יש דואר, ודואר אלקטרוני, ועוד רעיונות שונים ומשונים דוגמת הבלאקברי, שאם תנסו להסביר אותם לסבא ולסבתא שלכם הם יחשבו שאתם לא נורמלים..

הובלות מנוף זה אחד ההמצאות היותר יעילות.
מה שכן, ישנם המצאות יעילות יותר ויעילות פחות, וישנם שהזיקו יותר ויש שהזיקו פחות..כאשר הובלות מנוף הם הדוגמא, לאיפה לא פגעה המודרניזציה, כי בסך הכל, הובלות המנוף לא פגעו בקשר של אף אחד, עם אף אחד, לפחות שאני לא יודעת עליו..כי הובלות מנוף, בסך הכל באו לסייע, זה לא כמו המייל או הצ'אט שהחליף אותנו לגמרי או הפייסבוק והרשתות החברתיות למיניהם שפגעו כל כך בחברה שלנו, בה ילד שיש לו אלפיים חברים בפייס חושב שהוא מבוקש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב