דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דורון ענק הביטוח - ביטוח לרכב 

מאת    [ 23/01/2011 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 1929 פעמים ]

ביטוח לרכב הוא מעין תעודת הזהות שלו. כל מי שנתפס בלעדיה – כמוהו כשוהה בלתי חוקי על הכביש. אם לשאול דימוי מתחום נוסף – ביטוח לרכב מורכב מאב מזון הכרחי ונדרש, שהוא ביטוח החובה, ומתוספי מזון – ביטוח צד ג' וביטוח מקיף, אשר  בשעת מבחן עלולים אף הם להתברר כאבות מזון חיוניים... ביטוח לרכב (אשר שמו המלא הוא פקודת ביטוח  הרכב המנועי) לא הופך תאונות לבלתי אפשריות – לצערנו – אבל הוא  לא מותיר את הנהג שגורם לתאונה או את קורבנותיה חסרי אונים. כאשר עורכים פוליסת ביטוח לרכב חשוב לברר  את כל מרכיבי תכולתה בכלל ואת הכיסוי הרפואי בכלל, לרבות אומדן (או אפילו חישוב מדויק, במידה שניתן לעשות זאת) הפסד השתכרות עתידי כתוצאה מאבדן כושר עבודה  זמני או לצמיתות. כמו כן אפשר לכלול בנושא ביטוח לרכב סעיף פיצוי על כאב וסבל כתוצאה מתאונה. אין לנו שיקול דעת  באשר לנחיצות הביטוח אבל יש לנו חופש פעולה לבחור את הגורם המבטח. חשיבותו העליונה של הביטוח לרכב לא מאפשרת לאיש מאתנו להתרשל או לזלזל בחידושו במועד הנדרש. ביטוח לרכב חשוב לא פחות מאשר כל רכיב בטיחותי בו. חשוב לבדוק לחדש אותו לפני תום מועד חלותו, כי בהעדר חידוש ביטוח לרכב, מרגע פקיעתו הופכת הנסיעה עליו לבלתי חוקית. ביטוח לרכב הוא הצעד הראשון והמעט הכרחי להגברת הבטיחות. כאשר המשטרה עוצרת אותנו לבדיקת רישיונות איש לא רוצה להיתפס ללא ביטוח. ב דורון ענק הביטוח דואגים להזכיר לכם שוב ושוב לפני מועד פקיעת הביטוח על חידוש ביטוח הרכב כדי שלא תהיו במצב מביך.

ביטוח לרכב כסוג של ביטוח לחיים:

כאשר מחפשים ביטוח לרכב חשוב לבקש ולקבל הצעות מחיר מחברות אחדות, לעמוד על השוני בהצעות ולנצל את ההבדלים הקיימים בהם למיקוח על הטבת תנאי הפוליסה, על הוזלת עלותה ועל כל מה שעשוי לשדרג אותה לצרכיכם.  חשיבותו של ביטוח לרכב נובעת לא רק מההכרח שבו ומאי - האפשרות לנהוג בו בלעדיו אלא בשל ההגנה שהוא מעניק, במסגרת האפשרויות מזה והמגבלות מזה, במקרים שבהם נדרש להפעילו וניתן ליהנות מההגנה שהוא מעניק. משום חשיבותו של ביטוח לרכב חשוב לדעת כי חברות הביטוח המעניקות, בין השאר,שירות זה הן חברות פרטיות,  אשר האינטרס הברור והמובהק שלהן הוא למקסם את רווחיהן. זכותן לערוך בדיקה פרטנית של כל מועמד לביצוע ביטוח לרכב ולהחריג מי מהם אם על-פי הבדיקה הן מוצאות אותו בלתי ראוי, כלומר-  כלקוח שלא כדאי להן לבטח את רכבו. ביטוח לרכב מחייב כל נהג: לפני כל נסיעה, לבדוק האם יש ברכב ביטוח תקף. על ביטוח לרכב לא מהמרים. מבטחים. סמוך למועד פקיעת הביטוח – סמנו לעצמכם ביומן את חידושו כמטלה ראשונה בסדר העדיפויות.  המהדרין שבינינו  ודאי נערכים לתאריך החידוש מבעוד מועד ועורכים סקר שוק יסודי זמן רב לפני כן, כדי שניתן יהיה לחדש את הביטוח בחברה שמציעה לנו את המחיר הטוב ביותר בעבורו.

דורון ענק הביטוח הינה סוכנות ביטוח ותיקה ומובילה במדינת ישראל, דורון ענק הביטוח הינה סוכנות הביטוח הזולה והאמינה ביותר בישראל בהתחייבות (כפוף להצעת מחיר בכתב). דורון ענק הביטוח ממוקמת בחולון כבר למעלה מ 40 שנה ומבטחת את כל סוגי הביטוח הקיימים אשר התמקדותה הינה בביטוח רכ ובביטוח חיים.

דורון ענק הביטוח


03-5052323


www.5052323.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב