דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה נשים אוהבות משלוחי פרחים 

מאת    [ 20/01/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3219 פעמים ]

הרבה פעמים גבר מוצא את עצמו מול השאלה מה לקנות לאהובתו. לבחור לה בגדים זה מסובך, לקנות לה בושם קשה לקלוע לטעמה, ספר זה ממש מרובע. גברים שכחו את העובדה הפשוטה שנשים אוהבות פרחים. זר פרחים ענק ישמח את אהובתכם יותר מאשר אם תקנות לה מחבת למטבח. במאמר זה ננסה לחקור את הסיבה לכך שנשים אוהבות פרחים.

פרחים הם אידיאל היופי בטבע , כאשר הענין האנושית רואה פרח, היא מתשאה לנוכח היופי והמושלמות שלו. פרחים נוצרו להיות יפים כדי למשוך אליהם את החרקים על מנת שיוכלו להתרבות. החרק נמשך לפרח היפה ואל ריחו המשכר, וכך על ידי נשאית האבקה שנדבקת לחרק אל פרח אחר , מתאפשרת התרבות של הפרחים. מזכיר לכם משהו? נכון את האישה , האישה גם כן משתמשת ביופיה כי למשוך את הזכרים אליה. גם כאן לריח הטוב יש תפקיד חשוב במשחק המשיכה. אז אנחנו יכולים לראות את הקשר בין פרחים לנשים.

גם בתנך הרבה פעמים דימו את היופי הנשי ליופי של פרחים. עד היום נשאר הביטוי השחוק "אבא שלך גנן". הרבה שמות נשיים הם שמות של פרחים, שמתם לכך שזה לא עובד הפוך, אין גברים נשקראים על שם פרחים. אז האישה מדומה לפרח ביופיה , בעדינותה, בריחה הנעים. ומצד שני נשים אוהבות פרחים.

האהבה הנשית לפרחים נובעת מהנטיה של המין הנשי לאסטיקה. נשים אוהבות ומערכות יופי, ניתן לראות את זה גם בכך שהאישה אוהבת לסדר את הבית ולהפוך אותו  לנעים. הפרחים יפים את הבית והאישה נהנית מזה שהבית נראה יפה ונעים ולכן היא אוהבת לקבל פרחים. בנוסף פרחים קיבלו עם נשים פליר רומנטי. המחזרים הגדולים בכל הסרטים מביאים לנשים שלהם זר פרחים. זוהי ג'סטה של פעם שמסמלת את הרומנטיקה . וכפי שכולנו יודעים נשים הם פריקיות של רומנטיקה. אז כאשר אתה מביא לה משלוח פרחים, אתה מתנהג כמו גדולי המחזרים של כל הזמנים, כמו דון חואן,  והאישה מרגישה אהובה ומתרגשת.

הפקרטיות של היום, קצת הורידה מהנוהג להביא לנשים פרחים, אבל אם תשאלו את הנשים, אין דבר מרגש יותר מאשר גבר שמביא לך פרחים. זה נותן לך להרגיש כמו מלכה, כמו יפיפית הנילוס. כמו הנסיכה שנסיך מחזר אחריה עם פרחים. זוהי מחווה רומנטים שמתחילה לפוס מהעולם, והנשים היו רוצות שהיא תחזור, לכן אם אתם רוצים לשמח את האשיה שלכם תכנסו לאתר של משלוחי פרחים, תבחרו זר של ורדים אדומים, כי זה הכי רומנטי. ותזמינו. תראו איך שהיא תהיה נחמדה אליכם הערב.

כמובן שפרחים יכולים להתאים גם למחווה רומנטית , גם ליום שישי, על מנת שהיא תוכל ליפות את הבית וזה ישמח אותה. היום אפשר גם להזמין זר מתוק, שזה שיבול של שוקולד עם פרחים, אבל גם זר של פרחים יעשה את העבודה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב