דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכשיט יהלום (כמעט) בכל תקציב - טבעות יהלומים, טבעת אירוסין, תליונים, צמידים, עגילים ועוד 

מאת    [ 20/01/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2941 פעמים ]

תכשיט יהלום (כמעט) בכל תקציב -
כאשר אני, צבי פורת - יהלומן אישי, מציג את עצמי כיהלומן אישי בפני אנשים רבים שאינם מתעשיית היהלומים, כמעט תמיד חוזרות על עצמן אותן שתי שאלות חשובות:
-- תגיד, תגיד, כמה אמורה לעלות לי טבעת אירוסין או טבעת מתנה ליום נישואין?
-- וואו, הלוואי ויכולתי להרשות לעצמי לקנות צמיד או עגילי יהלומים אבל זה נורא יקר, לא?


אז לצערי התשובה לשתי השאלות מעט יותר מורכבת משהייתי מעדיף, אך לשמחתי היא מאירה את עיני השואלים. אלו לפתע מבינים שהאפשרות לקנות תכשיט יהלומים נמצאת עבורם בהישג יד, דבר שלא היו מודעים אליו קודם.

יש תשובה אחת לשתי השאלות:
מחיר תכשיט משובץ יהלום, נקבע על פי: (א) מחיר התכשיט עצמו ללא האבן, למשל טבעת, עגילים, תליון, וכו אשר עוצבו מזהב, פלטינה או כסף; (ב) ערך אבני החן המשובצות, במקרה שלנו, שווי היהלומים על פי הערכת שווי ובנוסף (ג) עלות עבודת המשבץ/מעצב/תכשיטן. בתכשיטי יהלום, בדרך כלל, רוב העלות נמצאת במחיר היהלום או היהלומים ולא במחיר התכשיט עצמו.

שווי יהלום נקבע על פי 4 קריטריונים מרכזיים:

• גודל/משקל היהלום

• רמת ניקיון היהלום

• צבע היהלום

• איכות החיתוך, הפרופורציות וסימטריות היהלום

קריטריון נוסף שנלקח בחשבון הוא רמת הפופולאריות של צורת חיתוך היהלום. מאז ומתמיד היהלום העגול מתומחר גבוה יותר משאר צורות החיתוך כיוון שתמיד היה מבוקש יותר בקרב הצרכנים. שינויי אופנה זמניים מעלים מעת לעת את מחירן של צורות אחרות כגון פרינסס, לב, טיפה, מרקיזה ועוד, אך עדיין היהלום העגול והקלאסי שולט בכיפה.

מכאן, מתחיל מעשה המרכבה ומחירו של היהלום נקבע משקלול הפרמטרים השונים. כאן גם מגיע היופי בדבר. כיוון שמדובר בכמה פרמטרים הקונה יכול לנוע בגמישות בין הפרמטרים החשובים לו ולוותר בפרמטרים שפחות חשובים לו, כל זאת על מנת שיוכל לעמוד בתקציב שהגדיר לעצמו. לדוגמא, יהלום עגול בגודל 1 קרט ברמת ניקיון I1 בצבע H וברמת חיתוך VERY GOOD יעלה פחות מיהלום 0.80 קרט ברמת ניקיון VS2 בצבע E וברמת חיתוך EXCELENT. דוגמא נוספת, 1/2 קרט יהלום עגול בניקיון SI1 ובצבע G יעלה יותר מיהלום בצורת פרינסס באותו משקל ובאותו צבע וניקיון.

התבלבלתם? לא נורא, ענף היהלומים הנוצץ הוא עולם ומלואו ותמיד טוב מראה עיניים וניסיון, במיוחד בתחום זה שבו עין טובה שווה הרבה כסף... מומלץ לקרוא פרטים נוספים אודות שירות יהלומנות אישית באתר האינטרנט שלי - צבי פורת - www.zviporat.com -יהלומנות אישית

לסיכום:בפעם הבאה שאתם חושבים על קניית מתנה מיוחדת לאישה שלכם, קחו בחשבון שגם האפשרות לרכוש לה תכשיט יהלומים היא בהישג יד. בין  אם זה היהלום הראשון שלך או אם אתה מחפש Unique Piece שיבטא את הייחודיות שבך, עם קצת יצירתיות וסבלנות תוכלו למצוא את הנוסחה הנכונה למתנה מיוחדת שתקלע לטעמה של האישה, תשאיר אותה מלאת הערכה ותתאים גם לכיס שלך.

צבי פורת, גמולוג מוסמך, מעמיד לרשותך את ניסיונו העשיר בשירות אישי, דיסקרטי ומקצועי. כיוון שאין יהלום הדומה למשנהו ואין אישה הדומה לרעותה, התאמת היהלום לתכשיט ולבת הזוג הינה מיומנות הדורשת רגישות גבוהה והבנה מקצועית שתבטיח את המתנה המושלמת.  בין  אם זה היהלום הראשון שלך או אם אתה מחפש Unique Piece שיבטא את הייחודיות שבך, שירות יהלומנות אישית עם צבי פורת מאפשר לך לקנות תכשיט יהלום (טבעת אירוסין, תליונים, צמידים, עגילים ועוד) המדייק לסגנון המיוחד של האשה ולתקציב שלך. כל זאת תוך חוויית קנייה ייחודית בלב ליבו של שוק היהלומים העולמי. צבי פורת - יהלומנות אישית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב