דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס תכנות 

מאת    [ 20/01/2011 ]

מילים במאמר: 643   [ נצפה 1762 פעמים ]

ג 'אווה היא תוכנה מונחה עצמים, שפותחה על ידי סאן מיקרוסיסטמס ב המוקדמות של 90. השפה עצמה לוקח הרבה התחביר שלה מ-C ו C + +, אבל יש מודל האובייקטים פשוטה להסיר ברמה נמוכה כלים, אשר לעתים קרובות לגרום לשגיאות רבות, כגון מניפולציה ישירה של מצביעי או זיכרון.

יישומי Java מופקים בדרך כלל bytecode, אף הידור לקוד מכונה דובר אפשרי גם כן. בזמן ריצה, bytecode מתפרשת בדרך כלל או הידור הקוד יליד לביצוע, אם כי ביצוע חומרה ישיר של bytecode ידי מעבד ג 'אווה היא גם אפשרית.

הביצוע המקורי ואת ההתייחסות של המהדר, וירטואלי וספריות Java המעמד פותחו ע"י סאן מיקרוסיסטמס בשנת 1995. מאז יום ראשון יש שלט, המפרט פיתוח האבולוציה של השפה דרך קהילת ג 'אווה תהליך, למרות שאחרים פיתחו גם מימושים חלופיים אלה טכנולוגיות סאן, חלק אפילו תחת רישיונות תוכנה חופשית.

בין דצמבר 2006 למאי 2007, סאן מיקרוסיסטמס פרסמה את חלק הארי של טכנולוגיות ג 'אווה שלהם תחת GNU GPL, בהתאם למפרטים של קהילת ג' אווה תהליך, כך כמעט כל יום ראשון ג 'אווה היא כיום התוכנה החופשית ( למרות מעמד הספרייה יום ראשון, כי הוא נדרש להפעיל תוכניות Java עדיין לא).

Java נוצרה ככלי תכנות לשמש ערכה פרויקט התיבה העליונה במבצע קטן שנקרא פרויקט גרין בסאן מיקרוסיסטמס בשנת 1991. הצוות (צוות גרין), המורכבת עשרה אנשים, ובראשם ג 'יימס גוסלינג, עבד במשך 18 חודשים על סאנד היל רוד במנלו פארק בהתפתחותה.

השפה נקראה במקור האלון (עבור אלון כי היה מחוץ למשרדו של גוסלינג), ששמו שונה מאוחר יותר לאחר שגילתה כי גרין אלון כבר היה רשום סימן מסחרי גרפיקה מתאמי כרטיס שמה בסופו של דבר ג 'אווה.

ג 'אווה המונח הוטבע בבית קפה הומי חברי הצוות. אבל לא ברור אם ראשי תיבות או לא, אם כי כמה מקורות אומרים שזה יכול להיות התיבות של יוצריה: ג 'יימס גוסלינג, ארתור ואן הוף, ואנדי Bechtolsheim. אחרים תומכים ראשי התיבות הבאות, עוד ראשי תיבות מעורפלים ("סתם עוד ראשי תיבות מעורפל יותר.") ההשערה היא קשה יותר כי הוא נקרא על שמו של ג 'אווה סוג של קפה זמינים בבית הקפה הסמוך, ומכאן סמל ג' אווה היא כוס קפה חם. שלט קטן שנותן כוח תיאוריה זו היא הראשונה 4 בתים (מספר קסם) של קבצים. Class שנוצר על ידי המהדר, נמצאים הקסדצימלי, 0xCAFEBABE. למרות כל התיאוריות האלה, השם נלקח ככל הנראה מתוך רשימה אקראית של מילים.

המטרות של גוסלינג היו ליישם מחשב וירטואלי שפה בעלת מבנה ותחביר דומה ל-C + +. בין יוני ויולי 1994, לאחר הפגישה מרתון של שלושה ימים בין ג 'ון גאגא, ג' יימס גוסלינג, ג 'וי ניוטון, וויין רוזינג, ואריק שמידט, הצוות העביר את פלטפורמת האינטרנט. הם חשו כי בואם של דפדפן האינטרנט פסיפס, תוביל לאינטרנט מלהפוך מדיום אינטראקטיבי, כפי שהם חשבו היתה טלוויזיה בכבלים. ניוטון מכן יצר אבטיפוס לדפדפן, WebRunner, אשר מאוחר יותר נודעו בשם HotJava.

בשנת 1994, הם עשו הצגה של HotJava ואת פלטפורמת ג 'אווה למנהלים יום ראשון 1.0a Java הצליח להוריד בפעם הראשונה בשנת 1994, אך נאלץ להמתין ל -23 במאי 1995 במהלך כנסים SunWorld, כדי לראות את ג 'אווה פתוח HotJava, דפדפן האינטרנט. האירוע הוכרז על ידי ג 'ון גייג', המדען הראשי של סאן מיקרוסיסטמס. האירוע היה מלווה בהפתעה הוסיף קטן, ההכרזה על ידי מארק אנדריסן, סגן נשיא בכיר של נטסקייפ, כי ג 'אווה להיתמך בדפדפנים שלהם. ב -9 בינואר בשנה הבאה, 1996, יום ראשון בקבוצה JavaSoft העסק הוקם כדי לקחת אחריות על ההתפתחות הטכנולוגית. שבועיים לאחר מכן הגרסה הראשונה של ג 'אווה פורסמה.

ההבטחה הראשונית היה גוסלינג כתוב פעם אחת, הרץ בכל מקום (כתוב פעם אחת, להריץ אותו בכל מקום), מתן השפה פלטפורמה עצמאית סביבת הריצה (JVM) אור חינם עבור פלטפורמות הפופולרי ביותר, כך קבצים בינאריים (bytecode) של יישומי Java יכול לרוץ על כל פלטפורמה.

סביבת זמן הריצה היה דפדפני אינטרנט בטוח יחסית מרכזי משולב בקרוב את היכולת להריץ יישומוני Java המוטבעים בדפי אינטרנט.

קורס תכנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב